Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הצמיגים ברכב מקוריים כפי שבאו מהחברה והגיע הזמן להחליף אותם, בכל זאת - על בטיחות אני לא מתפשר.

 

אני מחפש המלצה לצמיגים איכותיים (לא מחפש משהו יפני מעפן), עם אחיזה טובה ושלא ילכו תוך שנתיים - שלוש

מידת הצמיגים 195/60R15 - גם אחוריים וגם קדמיים.

 

בנוסף, אני רוצה לדעת מה המלצת היצרן לניפוח הגלגלים, כמה אוויר צריך להיות בכל גלגל?

 

אני מתכוון בעוד כשבועיים לנסוע מחיפה - דימונה - אילת ולכן ברצוני להחליף צמיגים.

 

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

יש שתי בעיות עם המשפט המודגש והצבעוני שלך:

1. מה רע בצמיגים יפניים? יש חברות יפניות עם דגמים וסדרות מהמשובחים שיש לעולם הצמיגים להציע.

2. אחיזה באה על חשבון אורך חיים ואורך חיים בא על חשבון אחיזה.

 

מעבר לכך, בלי ציון תקציב שאלתך משולה לקליפת השום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

1. אני לא רוצה צמיגים יפניים זולים, אני לא בא לחסוך פה על צמיגים.

2. מחפש משהו שישלב ביניהם, יותר אורך חיים - פחות אחיזה, אבל שיהיה טוב בפניות למשל ושלא יהפוך לי את הרכב.

 

תקציב בסביבות ה-3 אלף (אם יהיה מבצע טוב לא אסרב), כמו כן אני גמיש לשם ולשם.

 

אני מחפש גם מקום טוב להחלפת הצמיגים, באזור חיפה.

פורסם

אין צמיג ספורטיבי באמת במידה הזאת, אבל יש את ההמלצות הרגילות:

יוקוהמה C. Drive

קונטיננטל ContiPremiumContact

גודייר אקסלנס-שמגיע מקורי מהחברה בקורולה

דאנלופ sp01

 

תבחר אחד מאלה, המלצה שלי תתמקד ביוקוהמה, בהצלחה

"אתה רוצה לקנות ביוניר דולבינים?! חדש, לא גנוף. נפל ממשאית"

HU: pioneer 5800 AMP: soundstream lw 4.500 COMP: morel pulse SUB: rockford P2

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לפני כמה חודשים הייתי בדילמה כמו שלך, אחרי ביקור בהרבה פנצריות, המקום הכי טוב שמצאתי זה פנצריה ליד בתי הזיקוק בחיפה ממש על הכביש הוא נקרא "צמיגי איוב", המקום הזה זה סוכנות של Michelin, ויחסית לאחרים המחירים נמוכים.

הוא מכר לי את צמיגי האנרג"י במידה 15 ב450 לצמיג (היה אפשר להוריד עוד את המחיר).

×
×
  • תוכן חדש...