Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתי מתחלף שנתון הרכב ?

 

בהנחה ששנתון זה מתחלף במאי הקרוב, האם זה מוריד אוטומטית את מחירי הרכבים ב 10% ?

כלומר, רכב שמחירו במחירון היום 80K יהיה מחירו במחירון בעוד חודש 72K ?

פורסם
מתי מתחלף שנתון הרכב ?

 

בהנחה ששנתון זה מתחלף במאי הקרוב, האם זה מוריד אוטומטית את מחירי הרכבים ב 10% ?

כלומר, רכב שמחירו במחירון היום 80K יהיה מחירו במחירון בעוד חודש 72K ?

 

כמו שאני יודע, בכל רכב זה שונה ולא אחוז קבוע.

 

נ.ב.- תלוי גם במצב רוחו של אדם אחד שקובע לכולם, יצחק לוי.

פורסם
מתי מתחלף שנתון הרכב ?

 

בהנחה ששנתון זה מתחלף במאי הקרוב, האם זה מוריד אוטומטית את מחירי הרכבים ב 10% ?

כלומר, רכב שמחירו במחירון היום 80K יהיה מחירו במחירון בעוד חודש 72K ?

 

מחירון של רכב לא יורד פעם בשנה אלא כל חודש בהדרגתיות. ירידת הערך נקבעת ע"י סקרים שעושה לוי יצחק (לפחות ככה הוא טוען) ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

ולפי מה מחליט לוי יצחק אם להוריד את הערך ?

או בכמה להוריד ?

לפי הביקוש לרכב ?

זה לא נראה לי הגיוני הפרמטר הזה

פורסם

תיאורטית,לוי יצחק קובע את ירידת הערך לפי סקרי שוק(?).מעשית,לשוק ישנם חוקים משלו.ישנם מכוניות שנמכרות בהרבה מעל המחירון,וישנם כאלו שנמכרות בהרבה מתחת.דוגמא?היתה לי יונדאי אטוס אוטומטית שנת 00 שנמכרה בו ביום שבו היא פורסמה ב2000 שקל מעל"המחירון".פיאט מראה לדוגמא,אין סיכוי למכור במחיר שמתקרב אפילו למחירון,ולא בצדק.לחברות ההשכרה והליסינג יש חלק לא מבוטל בקביעת מחיר השוק של דגמים מסויימים(פוקוס,לנטיס)שהם מוכרים בכמויות גדולות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אז לפי מה הוא קובע ירידת ערך ?

 

אתה יכול להסביר קצת יותר לגבי חברותהליסינג שקובעות את מחיר השוק ?

 

לוי יצחק הוא שמאי וקובע ע"פ המון גורמים את ירידת הערך.

אין אף בן אדם בארץ חוץ ממנו ועוד כמה עובדים בחברה שלו שיודעים בדיוק על מה.

 

החלפת שנתון רכב אינו משפיעה בצורה אוטומטית וחריגה על ירידת הערך.

 

כלומר - רכב מודל 04' לא יישאר אותו מחיר כול 2004 ובכניסת 2005 מחירו יירד.

 

עכשיו זוהי התקופה הטובה ביותר לקנות רכב. דגמי 2004 נמצאים ב"מכירת חיסול"

והמחיר דגמי 2005 שיגיעו תכף הוא הכי נמוך (מכירי המכוניות החדשות עולה כל חודש אם לא שמת לב עדיין).

 

חברות הליסינג וההשכרה "שוברות" שווקים וקובעות מחירי מחירון של רכבים שהם מוכרות בכמויות. כלומר, אם לוי יצחק קובע מחיר של 100K למאזדה לאנטיס מודל 2000. אז חברות הליסינג מוכרות את הרכב בכ-15-20%פחות (תחת כל מיני מבצעים, חודש בלי מע"מ.. וכל מיני שטויות כאלה).

מי שבא לקנות לאנטיס יד שנייה רואה את המחירים בליסינג וככה הוא מכופף את המחיר של בעלי הלאנטיסים הפרטיות.

לכן הלאנטיס נסחרת מתחת למחירון, לוי יצחק יודע מזה ומוריד בהתאם את מחיר המחירון.

וככה נוצרת שחיקה מוגברת של מחיר הרכב.

פורסם

לוי יצחק לא ממהר להוריד מחירים של מכוניות פופולריות בחברות הליסינג,אפילו שהמחירונים שלהם בלתי ריאליים בעליל,בין היתר בגלל לחץ של בעלי החברות,מפני שכל הורדה של אחוז ממחיר הרכב שווה לחברות הליסינג הרבה משווי ההון של החברה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אנשים, עם כל הירידות שלנו על לוי יצחק, בסיוף הוא יוצא הגאון ואנחנו העדר. הבנאדם גאון בשיווק ולכן כל המדינה רוקדת לצלילי החליל שלו. :loco::splat:

פורסם

אף אחד לא רוקד לצלילי החליל שלו,למעט סוג מאד מסויים של אנשים שחושבים שאוטו זה סוג של ניירות ערך בבורסה.תאמין לי שהשוק מיתנהל מצויין גם בלי עזרתו האדיבה,והוא יכול לכתוב ככל העולה על רוחו.קראת פעם מאמר שלו?האיש מבין במכוניות בערך כמו שאני מבין ברפואה גריאטרית...המחירון עלה,המחירון ירד-מעניין את הסבתא שלי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אף אחד לא רוקד לצלילי החליל שלו,למעט סוג מאד מסויים של אנשים שחושבים שאוטו זה סוג של ניירות ערך בבורסה.תאמין לי שהשוק מיתנהל מצויין גם בלי עזרתו האדיבה,והוא יכול לכתוב ככל העולה על רוחו.קראת פעם מאמר שלו?האיש מבין במכוניות בערך כמו שאני מבין ברפואה גריאטרית...המחירון עלה,המחירון ירד-מעניין את הסבתא שלי.

 

פרחי, אולי הוא לא מכונאי רכב דגול אבל בסופו של דבר שאתה בא לקנות או למכור רכב, לוי יצחק הוא הבן אדם שייתן לך את מחיר הבסיס למו"מ.

×
×
  • תוכן חדש...