Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעייה הזו מוכרת ל(כמעט) כל מי שנוסע בג'יפ פתוח.

כנראה בזמן נסיעה מהירה ובגלל משטר זרימת האויר נשאב אויר מהחלק האחורי, המכיל גזי פליטה, אל תוך הואקום היחסי שיש בקבינה.

התוצאה? אתה נוהג מסטול...

השאלה היא אם אני מוציא את האגזוז הצידה (לצד ימין - כמו בסופה) במקום היציאה הרגילה אחורנית - זה אמור לעזור?

T

No trees were harmed in the sending of this message, however a large number of electrons were terribly inconvenienced...

פורסם
הבעייה הזו מוכרת ל(כמעט) כל מי שנוסע בג'יפ פתוח.

כנראה בזמן נסיעה מהירה ובגלל משטר זרימת האויר נשאב אויר מהחלק האחורי, המכיל גזי פליטה, אל תוך הואקום היחסי שיש בקבינה.

התוצאה? אתה נוהג מסטול...

השאלה היא אם אני מוציא את האגזוז הצידה (לצד ימין - כמו בסופה) במקום היציאה הרגילה אחורנית - זה אמור לעזור?

T

 

ראשית אסורה היציאה ימינה של צינור הפליטה

 

בסופה היציאה פונה שמ', אך מה שעושה את ההבדל בין גזים שנפלטים ואינם חוזרים לכאלו שחוזרים לתא הנוסעים הוא שהצינור יציאתו היא לפני הגלגל האח' ולא מאחוריו.

 

אז כן, עליך לקצר את הצינור ולהפנותו שמ' כך שיציאתו תהיה לפני הגלגל האח' שמ'.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...