Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אולדסמוביל 442


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת כבוד הבחור העלה שאלה לגביי הרכב ורוצה לקנות ואתה כבר פותח אופוזיציה.

תישלח לו הודעה פרטית בה תבקש בנימוס שאם בסוף התהליך הוא יורד מהרכב תשמח לקבל פרטים.

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קצת כבוד הבחור העלה שאלה לגביי הרכב ורוצה לקנות ואתה כבר פותח אופוזיציה.

תישלח לו הודעה פרטית בה תבקש בנימוס שאם בסוף התהליך הוא יורד מהרכב תשמח לקבל פרטים.

תודה רבה לא ידעתי שהוא בעניין של האוטו :-D

בכל מקרה אני אשמח לקבל את הפלאפון שלו אם הוא ירד מהעניין של האוטו

סוזוקי אינטרודר 1400 VS דגם אמריקאי:twisted: יחיד במינו :lol:  

מייעץ בעיניינים טכניים לכל סוגי כלי הרכב לחברי הפורום בחינם

הודעות בפרטי בעל הסמכה+מוסך לכלי רכב

פורסם

תישאל אותו כמה הוא רוצה על הרכב ללא החלפה ואז תעשה את החשבון שלך אם שווה או לא.

קח בחשבון את היכולת שלך למכור את הרכב שלך.

אמר מישהו חכם פעם שיש מצבים שצריך להחליף גמל בסוס כי אחרת עיסקה לא תיהיה.

פורסם

הוא דורש עליו 20,000

השאלה כמה הוא שווה באמת לא כמה הוא דורש עליו אני לא שואל עם שווה להחליף איתו או לא אני שואל כמה הוא שווה ואחרי זה אני יראה עם שווה לי או לא

תודה רבה לכול מי שהגיב לי בכול מקרה

פורסם

אם הרכב מסודר אז שווה כי לקנות רכב ליפניי שיפוץ נגיד במחיר מציאה של 5000 ש"ח לעשות לו פחחות ב 4000 ש"ח,

לסדר מכני או מנוע שזה עוד כ 5000 ש"ח אני לא מדבר על ריפודים כ 3000 ש"ח והשלמת חלקים קוסמטיים כ 2000 ש"ח.

שווה להביא מסודר פחות ריצות פחות בלאגן (מניסיון)

כל זה נאמר על רכב לא משופר סטנדרטי.

אני לא מכיר את הרכב ואין לי דיעה ספציפית עליו, זה אתה רואה את הרכב.


×
×
  • תוכן חדש...