Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

דבר ראשון אני אתחיל מהתנצלות שאני לא ממש יודע לאיזה פורום שייכת השאלה שלי אז למנהלים, אנא להעביר אותי למקום הנכון...תודה

 

אז שאלתי היא כזאת, אני רוצה הערכת מחיר בקשר למה שאני רוצה לעשות לאוטו שלי.

אז ככה :

1)לשים גלגלי מגנזיום

2)לעשות פתח כזה במכסה מנוע, לא יודע איך קוראים לזה

3)לשים חלונות מושחרים

4)אולי(!!!)להחליף את הפגושים שיהיו בצבע הרכב

 

זה כל מה שחשבתי בינתיים...

אני לא רוצה תגובות כמו " לא שווה לך תחסוך את הכסף "

אני פונה לאנשים שיכולים לענות על השאלה שלי ולא לייעץ לי מה לעשות, תודה

ואם מישהו רוצה להציע לי שיפורים נוספים אז בכיף

תודה לכל העונים.

פורסם
שלום

 

דבר ראשון אני אתחיל מהתנצלות שאני לא ממש יודע לאיזה פורום שייכת השאלה שלי אז למנהלים, אנא להעביר אותי למקום הנכון...תודה

 

אז שאלתי היא כזאת, אני רוצה הערכת מחיר בקשר למה שאני רוצה לעשות לאוטו שלי.

אז ככה :

1)לשים גלגלי מגנזיום

2)לעשות פתח כזה במכסה מנוע, לא יודע איך קוראים לזה

3)לשים חלונות מושחרים

4)אולי(!!!)להחליף את הפגושים שיהיו בצבע הרכב

 

זה כל מה שחשבתי בינתיים...

אני לא רוצה תגובות כמו " לא שווה לך תחסוך את הכסף "

אני פונה לאנשים שיכולים לענות על השאלה שלי ולא לייעץ לי מה לעשות, תודה

ואם מישהו רוצה להציע לי שיפורים נוספים אז בכיף

תודה לכל העונים.

 

אז קודם כל נתחיל מזה שכל מה שרשמת פשוט לא חוקי ורק יגרום לשוטרים ובוחני תנועה להיטפל לרכב שלך, לחטוף המון קנסות והורדות מהכביש וסתם טרטורים ...

 

דבר שני, יעזור לנו מאוד אם תגיד לנו מה סוג הרכב כי טמבון למאזדה לא עולה כמו טמבון למרצדס.

ולסיום, הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות זה להרים טלפון לסדנאות השיפורים ולשאול אותם (סה"כ יעלה לך שיחת טלפון, לא יותר), כי מי שיקבע בסוף את המחיר זה הם ולא אנחנו ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

1) גלגלי מגנזיום- תלוי במידת הגלגל והעיצוב של הג'אנט. טווח המחירים רחב.

2) זה נקרא כונס אוויר, תפקידו להכניס יותר אוויר למנוע אבל כמובן ברכב שלך הוא לא יוסיף שום דבר ואולי גם יראה לא קשור (תלוי ברכב).

3) לא חוקי ולא מומלץ

4) אם אתה רוצה רק לצבוע אז לא צריך להחליף את הפגושים, הערכת מחיר מדוייקת תקבל אצל פחח.

 

 

אז כמו שאמרו כבר, מחירים מדוייקים תקבל אצל בעלי מקצוע.

 

ד"א, איזה רכב זה?

פורסם
שלום

 

דבר ראשון אני אתחיל מהתנצלות שאני לא ממש יודע לאיזה פורום שייכת השאלה שלי אז למנהלים, אנא להעביר אותי למקום הנכון...תודה

 

אז שאלתי היא כזאת, אני רוצה הערכת מחיר בקשר למה שאני רוצה לעשות לאוטו שלי.

אז ככה :

1)לשים גלגלי מגנזיום

2)לעשות פתח כזה במכסה מנוע, לא יודע איך קוראים לזה

3)לשים חלונות מושחרים

4)אולי(!!!)להחליף את הפגושים שיהיו בצבע הרכב

 

זה כל מה שחשבתי בינתיים...

אני לא רוצה תגובות כמו " לא שווה לך תחסוך את הכסף "

אני פונה לאנשים שיכולים לענות על השאלה שלי ולא לייעץ לי מה לעשות, תודה

ואם מישהו רוצה להציע לי שיפורים נוספים אז בכיף

תודה לכל העונים.

 

כונס אוויר לא עושים סתם זה תהליך הרבה יותר מורכב ממה שאתה חושב....דבר שני מה יש לך באוטו אחי שאתה כ"כ סס לקרר אותו??אלה אם כן אתה מתכוון לשים סתם פלסיק כמו הערסמובילים

Honda hornet 600

 

פורסם

ג'אנטים אתה יכול לשים עולה בין 600 משומש עד 2000 משהו סביר ויפה, בתנאי שזה במידות שמה שרשום ברישיון רכב.

בשביל צבע לטמבון לא צריך להחליף צובעים אותו אצל פחח.

חלונות שחורים יש בהקרנה ויש מדבקות מעפנות כאלו, לא עוברים טסט עם זה, אבל יש חברות שאני לא ממש מכיר בפורום יש כאן כאלו שבטח מכירים שעושים הקרנה וזה חוקי ועובר טסט.

כונס אויר עושים בכל מיני סדנאות שיפורים כאלו.

יש את שוקי דרימס שאני אישית ממליץ עליו מכפר סבא.

בכל מקרה אם תרצה פחח לטמבונים צור איתי קשר בפרטי

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
חלונות שחורים יש בהקרנה ויש מדבקות מעפנות כאלו, לא עוברים טסט עם זה, אבל יש חברות שאני לא ממש מכיר בפורום יש כאן כאלו שבטח מכירים שעושים הקרנה וזה חוקי ועובר טסט.

 

כל השחרה של שמשות הרכב בהתזה, הדבקה, הקרנה או כל דרך אחרת אינה תיקנית/חוקית וזו עילה לפסילה בטסט.

חלון מוכהה אשר יוצר כך מראשיתו(בתהליך היצור) הוא החלון היחידי שמאושר להתקנה ברכב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

חלונות מוכהים, באשור משרד התחבורה, מבצעים ע"י פרוקם מהרכב

וצביעה מיוחדת שלהם אצל: "קארגלס", רח' גיסין 67-69

קרית אריה פתח תקוה.

להחלפה לחשוקי מגנזיום ויצירת פתח או כונס אויר במכסה המנוע

ולצביעת פגושי הרכב פנה ל:

"שוקי דרימסקאר", יוחנן הסנדלר 12 א.ת כפר סבא,

טל' 09-7664664.

בברכה - רפי לין :idea:

פורסם
חלונות מוכהים, באשור משרד התחבורה, מבצעים ע"י פרוקם מהרכב

וצביעה מיוחדת שלהם אצל: "קארגלס", רח' גיסין 67-69

קרית אריה פתח תקוה.

בברכה - רפי לין :idea:

 

רפי, יש לך מושג אולי לגבי עלות "השחרת" חלונות?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
חלונות מוכהים, באשור משרד התחבורה, מבצעים ע"י פרוקם מהרכב

וצביעה מיוחדת שלהם אצל: "קארגלס", רח' גיסין 67-69

קרית אריה פתח תקוה.

 

רפי, מצטער להודיעך אך המידע אשר הנך מוסר פה הינו מוטעה ומטעה:

 

תקנה מס' 356(ד)

לא יירשם רכב ולא יחודש רשיונו של רכב שהשמשות המותקנות בו, כולן או מקצתן צופו בחומר ציפוי, בין בהתזה, בין בהדבקה ובין בכל דרך אחרת.

 

מאחר ותקנה זו לא תוקנה/שונתה ולא ניתנה הנחייה אחרת ע"י משרד התחבורה לגביה, כמובן שלא ניתן אישור למאן דהוא לבצע הכהיית שמשות בצורה כלשהי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עמית איך מכהים שמשות מקוריות? אין אפשרות בעצם לבצע את אותו התהליך לשמשה רגילה בארץ ולאשר אותה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

קח טלפון של סדנאת שיפורים טובה בראשון

ח.מערכות 039611982

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

פורסם
עמית איך מכהים שמשות מקוריות? אין אפשרות בעצם לבצע את אותו התהליך לשמשה רגילה בארץ ולאשר אותה?

לא ניתן לבצע הכהיית שמשות "רגילות" ללא ביצוע ציפוי.

הכהיית שמשה תיקנית נעשה בתהליך היצור שלה.

ניתן להחליף את הזגוגיות לכאלה שהינן מוכהות מהיצור, מאחר ולא ניתן לדעת ע"פ תנאי רשיון הרכב(גם אף אחד אינו בודק זאת) באילו מהדגמים השונים הרכבים עם שמשות מוכהות או לא, אין כל צורך לאשר זאת.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
עמית איך מכהים שמשות מקוריות? אין אפשרות בעצם לבצע את אותו התהליך לשמשה רגילה בארץ ולאשר אותה?

לא ניתן לבצע הכהיית שמשות "רגילות" ללא ביצוע ציפוי.

הכהיית שמשה תיקנית נעשה בתהליך היצור שלה.

ניתן להחליף את הזגוגיות לכאלה שהינן מוכהות מהיצור, מאחר ולא ניתן לדעת ע"פ תנאי רשיון הרכב(גם אף אחד אינו בודק זאת) באילו מהדגמים השונים הרכבים עם שמשות מוכהות או לא, אין כל צורך לאשר זאת.

 

עמית

 

אז כן יש פרצה מסויימת בחוק זה לא שאין אפשרות בכלל להשיג חלונות עם הכהייה

פורסם
רפי, יש לך מושג אולי לגבי עלות "השחרת" חלונות?

 

השחרת חלונות עולים גרושים...השחרתי שני חלונות אחוריים ושני משולשים מאחורה 90 ש"ח.

:scatter:
פורסם

יש למשל רכב כמו שלי עם חלונות כהים מהחברה, מה שאתה אומר זה שאם אני אתקין גם לא ממש יגידו על זה משהו?

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...