Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את הג'אנטים תשאיר לסוף.

יש לחברת אפסולוט האוסטרית צ'יפ לרכב שלך ולהלן הנתונים:

http://www.upsolute.com/index.php?option=com_upsolute&task=car&id=2009&id_marke=17&id_model=13305

 

לפי דעתי מ73 כ"ס ל85 כ"ס עם תוספת יפה למומנט שווים את ה1500-2000 שקל.

 

יש אפשרות לבצע נסיעת ניסיון של 6 שעות ללא תשלום אצל E&A.

 

בהצלחה,

 

דוד.

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שיפור של 7 כ"ס לא נראה לי שווה את ההשקעה.

חוץ מזה מי בכלל קונה אוטו עם 68 כ"ס במקור ומנוע 1.0 ואז עוד שואל איך מוסיפים לו כוח???

זה כמו שתקנה GMC סוואנה דאבל קבינה ותשאל איפה מוצאים לזה חנייה בת"א...

פורסם
שיפור של 7 כ"ס לא נראה לי שווה את ההשקעה.

חוץ מזה מי בכלל קונה אוטו עם 68 כ"ס במקור ומנוע 1.0 ואז עוד שואל איך מוסיפים לו כוח???

זה כמו שתקנה GMC סוואנה דאבל קבינה ותשאל איפה מוצאים לזה חנייה בת"א...

 

אני קונה ואני שואל, לא ביקשתי ביקורת לשאלות שלי אלא תשובות.

אם אין לך משהו חיוני להוסיף לדיון אתה מוזמן לא להשתתף בו יותר.

 

עכשיו איתמר ו- CH@OS אם אני יוכל להוסיף בין 10 ל- 15 כ"ס (אם אפשר יותר תתקנו אותי) לפי דעתי זה משמעותי במחיר של 1500 - 2000 ש"ח.

יש אפשרות לעשות כזה שדרוג פה בארץ ?

בברכה, רועי

פורסם

איתמר תודה על התיקון, התבלבלתי בלינק מקודם.

בהתקנה של צ'יפ איכותי בשילוב עם פאנל פילטר אינבוקס יעודי לרכב אני מאמין שאפשר להוציא עד כ10 כ"ס.

אתה יכול לבצע נסיעת מבחן ללא תשלום, יותר פשוט מזה אין:-)

 

עריכה:

תיצור קשר עם הסדנאות הבאות לבירור פרטים נוספים ומחירים.

PITSTOP - http://www.pitstop.co.il/

 

E&A - http://www.eanda-autosport.co.il/

 

תעדכן, יהיה מעניין לשמוע חוויות.

 

בברכה,

דוד

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

גם אני חושב שזה מיותר.

כל ההתעסקות הזאת, בשביל תוספת שתרגיש פסיכולוגית אולי.

הרי אתה לא תתחיל לפרק מושבים ודיפונים.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אולי הבנאדם רוצה קצת יותר תגובה מהרכב, לאו דווקא חפירות בשני ושלישי..

יש לו תקציב צנוע ואם אחרי שיבצע נסיעת מבחן התוצאות יהיו משביעות רצון, שיבושם.

הוא לא ממש שאל איך לפרק את הדיפונים או להתקין דאשבורד מקרבון.

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
איתמר תודה על התיקון, התבלבלתי בלינק מקודם.

בהתקנה של צ'יפ איכותי בשילוב עם פאנל פילטר אינבוקס יעודי לרכב אני מאמין שאפשר להוציא עד כ10 כ"ס.

אתה יכול לבצע נסיעת מבחן ללא תשלום, יותר פשוט מזה אין:-)

 

עריכה:

תיצור קשר עם הסדנאות הבאות לבירור פרטים נוספים ומחירים.

PITSTOP - http://www.pitstop.co.il/

 

E&A - http://www.eanda-autosport.co.il/

 

תעדכן, יהיה מעניין לשמוע חוויות.

 

בברכה,

דוד

 

E&A שוחחתי איתם, היה חדש להם קצת הרכב הם חשבו שזה 1.4 - הם רוצים שאני אביא את הרכב שיוכלו לבדוק מה אפשר לעשות איתו, אז אני אקפוץ אליהם ואעדכן.

תודה :)

 

 

אולי הבנאדם רוצה קצת יותר תגובה מהרכב, לאו דווקא חפירות בשני ושלישי..

יש לו תקציב צנוע ואם אחרי שיבצע נסיעת מבחן התוצאות יהיו משביעות רצון, שיבושם.

הוא לא ממש שאל איך לפרק את הדיפונים או להתקין דאשבורד מקרבון.

 

הוצאת לי את המילים מהפה, סה"כ ביקשתי הצעות ודעות לגבי השאלות שלי לא ביקורתיות למה אני עושה את זה.

כי למה זו שאלה מיותרת פה.

בברכה, רועי

פורסם
מכוניות כאלה לא משפרים.

מחליפים למנוע עם נפח גדול יותר ואז מתחילים.

הכול תלוי בתקציב.

 

:mm_yeah: +1

 

 

זהו סוג המכוניות שהכי לא משתלם כלכלית לשפרן,

אחרי אלפי שקלים שתוציא אולי תגרד את ה-80 כ"ס, שגם זה שווה ערך לנסיעה על אופניים,

 

במקרה שלך, הדבר הכי נכון לעשות, זה להסתפק במה שיש או להחליף את הרכב.

פורסם

שמח לשמוע על תפנית חיובית.

אל תשכח לעדכן:wink:

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
סה"כ ביקשתי הצעות ודעות לגבי השאלות שלי לא ביקורתיות למה אני עושה את זה.

כי למה זו שאלה מיותרת פה.

 

אמרת שביקשת דעות, לא?

אתה בפורום חביבי, ביקשת ייעוץ, מה לעשות שחלק מהאנשים פה מייעצים לך דברים שלא בא לך לשמוע.

עובדתית זה לא רכב לשיפורים, אין מה לעשות. על רצונות עוד אפשר להתווכח, על עובדות - לא.

אם הממון בכיסך ובא לך להוציא כמה אלפים על שיפור שכזה שיהיה לך לבריאות.

סה"כ כולם פה לטובתך.

באמת מאחל לך בהצלחה ושתהנה מהרכב.

פורסם
איתמר תודה על התיקון, התבלבלתי בלינק מקודם.

בהתקנה של צ'יפ איכותי בשילוב עם פאנל פילטר אינבוקס יעודי לרכב אני מאמין שאפשר להוציא עד כ10 כ"ס.

אתה יכול לבצע נסיעת מבחן ללא תשלום, יותר פשוט מזה אין:-)

 

 

נראה לי קצת לא הוגן מה שאתה עושה -

פרקטית, זה מאוד נקרא כמו פרסומת, וזה לא ענייני, הפורום לא של אבא שלי ואתה מוזמן לפרסם מה שבא לך - יש פה מנהלים וזה שיקול שלהם

 

מצד שני - אתה מדבר על שיפור אופציונאלי של 10 כ"ס על ידי החלפה של פילטר וצ'יפ, ממנוע אטמוספרי של 1000 סמ"ק שמוציא ביום טוב טיפה פחות מ-70 כ"ס, כלומר שיפור של יותר מ10% בהספק בהשקעה זניחה יחסית - וזו בעיני כבר יותר הטעיה צינית של הבחור הזה מאשר ייעוץ אמיתי.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אם הייתי מפרסם משהו לא הייתי מציין 2 סדנאות שונות אשר עוסקות בתחום, נתחיל מזה.

שנית, לא אתה ולא אני לא לקחנו את המוצרים של אפסולוט או של חברה אחרת לדיינו עם שלל רכבים ולכן כתבתי אני מאמין שאפשר להגיע עד ל10כ"ס וכמובן אך ורק אחרי שיתנסה בזה לבד.

 

בלש אתה לא תיהיה כשתגדל.

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

חברים אין טעם לריב באמת אני הבנתי את שניכם, התכנסנו פה לשפר פיג'ו 107 :).

 

אני רוצה להפנות אותכם לאתר שמצאתי ברשת, האתר הוא על מכונית פיג'ו 107 שבחור מסויים שיפר ושידרג באופן משמעותי חיצונית ופנימית.

 

לדוגמא הוא הצליח להגיע לרמה של 87 כ"ס! אז להלן האתר:

http://my107.blogspot.com/

 

תכנסו לקטגוריית tunning ופשוט תעברו על הכתבות תראו את כל התהליך שהאוטו עבר, יצא מדליק לפי דעתי.

(פיג'ו 107 מאוד נפוצה באירופה והרבה הרבה מאוד אנשים משפרים אותה).

בברכה, רועי

פורסם

רכב חמוד ביותר והבנאדם נראה מבין בעניין..

בהצלחה ורק אל תגזים עם הג'אנטים :lol:

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...