Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן הוא תותח, אני אראה את האתר ל- E&A נקווה שהוא יוכלו לתת לי הצעת מחיר עבור השדרוג הזה ואם זה יהיה משתלם (5K) אז אין לי בעיה.

 

ג'אנטים אני אשאר עם 14 אינץ אולי אני יעלה ל-15 אם זה לא יפגע בביצועים.

בברכה, רועי

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חברים אין טעם לריב באמת אני הבנתי את שניכם, התכנסנו פה לשפר פיג'ו 107 :).

 

אני רוצה להפנות אותכם לאתר שמצאתי ברשת, האתר הוא על מכונית פיג'ו 107 שבחור מסויים שיפר ושידרג באופן משמעותי חיצונית ופנימית.

 

לדוגמא הוא הצליח להגיע לרמה של 87 כ"ס! אז להלן האתר:

http://my107.blogspot.com/

 

תכנסו לקטגוריית tunning ופשוט תעברו על הכתבות תראו את כל התהליך שהאוטו עבר, יצא מדליק לפי דעתי.

(פיג'ו 107 מאוד נפוצה באירופה והרבה הרבה מאוד אנשים משפרים אותה).

 

לפי מה שהבנתי, הוא לקח סיטרואן C1 ועשה לה טרנפורמציה לפיג'ו 107.

ועל זה נאמר: WTF?!? אמנם המכוניות כמעט זהות בהכל, אבל לא היה כדאי לקנות מראש 107 וזהו?

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
לפי מה שהבנתי, הוא לקח סיטרואן C1 ועשה לה טרנפורמציה לפיג'ו 107.

ועל זה נאמר: WTF?!? אמנם המכוניות כמעט זהות בהכל, אבל לא היה כדאי לקנות מראש 107 וזהו?

 

הם זהות הכל חוץ מהסמל והפנסים מאחורה :). כנראה היה מבצע על ה- C1 או משהו כזה.

סה"כ מחירי המכוניות האלו (aygo, c1, 107) פחות מ- 10 אלף יורו (כן כן זול חבל"ז).

ולצערי יש שם גרסאות ספורט מה שאין בארץ לכן אני צריך להשתמש בסדנאות בשביל להגיע לביצועים שבאירופה.

בברכה, רועי

פורסם

***נקה את המקלדת. נתקע לך המקש ח'*** איפה אני יכול לברר מה אני כן יכול לעשות ומה לא ?.

 

בעקרון אני רוצה לעשות את הדברים הבאים:

- ציפ (תוכנה)

- אגזוז

- ג'אנטים

בברכה, רועי

פורסם
אני מאמין שאפשר להגיע עד ל10כ"ס

 

בלש אתה לא תיהיה כשתגדל.

 

 

אני מאמין בביאת המשיח.

מה שכן, עד שהוא יגיע, אני אשתדל להיות ריאלי ולא למכור סיפורים לילדים שמותקן להם באוטו מנוע 1000 סמ"ק אטמוספרי, שאם הם יחליפו פילטר ותכנה ההספק שלהם יגדל ביותר מ10 אחוז.

 

אין פה עניין של אמונה אלא פיזיקה פשוטה.

 

 

נ.ב. תודה על הדאגה למקצוע שלי :wink:

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אני מאמין בביאת המשיח.

מה שכן, עד שהוא יגיע, אני אשתדל להיות ריאלי ולא למכור סיפורים לילדים שמותקן להם באוטו מנוע 1000 סמ"ק אטמוספרי, שאם הם יחליפו פילטר ותכנה ההספק שלהם יגדל ביותר מ10 אחוז.

 

אין פה עניין של אמונה אלא פיזיקה פשוטה.

 

 

נ.ב. תודה על הדאגה למקצוע שלי :wink:

 

אני לא מתעסק בפיזיקה אלא בתוצאות, מה שהבנאדם מחו"ל עשה עם הפיג'ו שלו זה מדהים.

הוא הגיע ל87 כ"ס אז לפי דעתי הוא עבר את ה10 אחוז.

בברכה, רועי

פורסם

בע"ה השם, תן לי לקנות את האוטו חודש הבא :)

 

אגב קראתי בוואלה שמורידים על מהכביש אפילו בגלל אגזוז לחץ ? יתכן ?

בברכה, רועי

פורסם

עוד לא קנית את הרכב בכלל? כבר עילה לנעילת השרשור.

 

נ.ב.

 

רק גרף דיינו יוכיח לי שאפשר להוציא 12 סוסים ממנוע 1.0 שכבר מוציא 73 סוסים.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...