Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואם לא, מה קורה בהזמנה מחו"ל? חייבים להביא אישורים?

 

רשמית

אי אפשר להכניס ציוד בטיחות לארץ שלא על ידי יבואן מורשה

פרקטית

אם תביא את זה איתך מחו"ל בתוך התיק אף אחד לא יגיד לך כלום.

 

 

עוד יותר פרקטית -

אם אתה כבר טורח - קנה רפידות אמיתיות ולא את הקקה שEBC מייצרים (למרות השם המגניב גרין-סטאף, רד-סטאף, אחלה-שיווק-רפידות-לא-משהו-סטאף)

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אם אתה כבר טורח - קנה רפידות אמיתיות ולא את הקקה שEBC מייצרים (למרות השם המגניב גרין-סטאף, רד-סטאף, אחלה-שיווק-רפידות-לא-משהו-סטאף)

אני מודע למה שכתוב ב-carsforum אודות Greenstuff

אבל מצד שני כאן כולם ממליצים EBC, וזה פורום הכי גדול של Euro Honda Civic. בנוגע לרד סטאפ, הבנתי שהם יותר מתאימים ל-TIPE R ונותנים את מיטבם רק אחרי חימום.

יש בארץ אלטרנטיבה יותר טובה לרפידות אוריגינליות?

פורסם

זה באמת לא משהו ובכלל באירופה הם לא נחשבים למשהו .

אם כבר אתה הולך להביא ברקסים מחול תלך על TAROXX ותהנה מכל רגע של בלימה !

 

נתן

פורסם

אתה קצת לא מפוקס.

 

הבנאדם שואל על רפידות ונתת לו המלצה על סט של 1000 + פאונד.

מה עוד ש Taroxx זה די דרעק.

 

לגבי עניין הרפידות , אל תתאמץ עם אלה , תבקש מפיט סטופ או ספארקו להביא לך רפידות לרכב שלך , עדיפות בהרבה.

 

מה שכן , הייתי רוצה שמישהו כבר יתחיל לייבא Pagid לארץ.

Leon Cupra 2009

פורסם

הEBC הם תמורה טובה לכסף,ומחזיקים דיי טוב תחת עומס.

אני זוכר שבחנו לי את האיביזה במסלול בערד ממגזין אוטו, הדבר היחידי שהיה חיובי מהם זה רק הברקסים הגרין סטף שהחזיקו מצוין.

פורסם

בחול אני רואה הרבה תלונות על EBC.

גם בארץ מישהו מנוסה לא התלהב מהן.

לא הייתי משיקע מאמץ בשבילהן....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אתמול ברקסים התחילו לשרוק, והיום החלפתי אותם למקוריים. רפידות קדמיות 620 ש"ח, אחוריות 467 ש"ח. פלוס מע"מ, פלוס עבודה. נראה לי קצת שחיטה - או שאני טועה?

Greenstuff באנגליה עולה 48 ו-42 פאונד (280+240 ש"ח).

פורסם

אצל הונדה מחירי רפידות בלמים באמת לא קשורים בכלל למחירי חו"ל.

מחירים של פי 2-3 זה עוד כלום.

 

תתחדש!!!

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...