Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest itzik.sharabi
פורסם

אהלן חבר'ה,

 

עד סוף השבוע יותקנו באלטו הקטנה שלי הרכיבים הבאים:

קומפוננט: מורל דוטק+ MT22

מחיר: 1000 ש"ח

 

מגבר: JBL GTO 1004 

מחיר: 1100 ש"ח.

רדיו דיסק: Pioneer 4050UB

מחיר: 630 ש"ח.

 

סאב: HERTZ 8" אין לי את הדגם הספציפי עדיין.

מחיר: 600 ש"ח.

 

איטום מלא לדלתות הקדמיות: Dynamat Extreme

מחיר מאי ביי (הגיע כבר): 150 ש"ח.

 

עלות התקנה כולל חיווט: 500 ש"ח.

 

סה"כ: 3980 ש"ח.

המוסיקה שאני שומע: רוק ישראלי ולועזי, 80' , R&B , היפ-הופ.

 

אשמח לחוות דעת ובמידה ויש גם המלצות לשיפור ( היות והחלקים טרם נקנו)

פורסם

סה"כ רכיבים טובים, למרות שאת הסאב לא שמעתי בגרסת ה- 8", רק 10 או 12.

איפה אתה מבצע את ההתקנה?

בלי התקנה איכותית וחיווט ברמה סבירה, כל רכיב יכול להישמע גרוע, ממליץ לך לוודא שאתה מתקין את הכל בצורה האופטימלית.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

Guest itzik.sharabi
פורסם

את ההצעה להתקנה קיבלתי מתום-קאר.

הוא לא פירט איזה כבלים הוא שם רק אמר שהם 4 גיג.

 

עדיין מתלבט אם להתקין אצלו או לבד עם חבר'ה מהתחום.

יכול להיות שהתקנה דקדקנית לבד תוציא תוצאה טובה יותר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המחירים אצל תומר מתומקאר מצויינים, וכנראה מהטובים שתשיג בארץ.

הוא בנאדם על הכיפאק וכיף לקנות אצלו.

מצד שני - אני לא ממליץ לך לבצע אצלו את ההתקנה, תקרא קצת חוות דעת בפורום לגבי ההתקנה שלו (תבצע חיפוש),

וגם לי יצא לראות כמה דברים טיפה צורמים, ואני לא מקצוען (רחוק מזה).

יש בפורום מספר מתקינים שאולי יעלו (טיפה) יותר, אבל הם בהחלט שווים את ההפרש במחיר...

לגבי חיווט- ראיתי אצלו חיווט 4 גייג' של חברת קונקט, זו חברת בת של אודיסון ואני ממליץ על הקיט הזה בחום.

פורסם

ההמלצה הכי טובה זה באמת כמו שאמרו ללכת למתקין טוב, חשיבות התקנה איכותית גבוהה מאוד (מנסיון).

הרכיבים שבחרת די טובים, וגם הסאב (אומנם קטן אבל ממזר) מפתיע לטובה.

שוב סוד "ההצלחה" לסאונד טוב זה התקנה, אל תתפשר ולך לאחד מהמומלצים בפורום .

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

×
×
  • תוכן חדש...