Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמצע נסיעה רגועה לחלוטין ומבלי לבצע שומדבר מיוחד\מעניין\מסוכן בלאקרוס 2008 לפתע נדלקו לי שתי הנורות הללו בלוח המחוונים.

נורית ה-ABS הידועה לשמצה שאותה כולכם מכירים ובנוסף נורית אשר מציינת את צמד האותיות TC משמע Traction Control הלא היא בקרת האחיזה - ועל צמד האותיות מסומן פס אשר משמעו - ביטול, אינו פעיל.

 

איזו סיבה יש לנורות הללו להידלק יחד? ומה בדיוק צפוי לי במוסך של UMI בעוד מספר ימים?

בברכה,

יונתן.

[email protected]

פורסם

נורית ה TC פועלת תמיד ברגע שנורית ה ABS עובדת.

 

מערכת ה TC משתמשת בחיישנים של ה ABS .

 

זה יכול להיות פיוז שרוף,ויכול להיות מחשב פגום.

 

האם בדקת אם ה ABS פועל?

פורסם

"זה לא האוטו,זה איך הבחורה שיושבת לידך גורמת לו להראות"

ראשית, ולא פחות חשוב - נכון בהחלט.

 

איך אני בודק את זה? הנורית דלקה.

בנוסף שכחתי לציין בהודעה הראשית שההגה נהייה מאוד קשה לסיבוב וזה היה די מלחיץ כשהייתי על 40 בכיכר.

בברכה,

יונתן.

[email protected]

פורסם

אוקיי,

 

זה מזכיר לי בלה-סייבר של דוד שלי הייתה בעיה הזויה שדומה מאוד לשלך.

 

הייתה לו נזילה ממשאבת הגה כח שלכלכה את את האיזור הפנימי של הבלמים וגרמה לנורית ה ABS לפעול.

 

בדקת האם ה ABS עצמו פעיל?

 

בדקת מצב שמן הגה כח?

 

בדקת האם יש לכלוך על הקליפר?

 

למרות שלדעתי,הרכב באחריות וחבל לבזבז את הדאגות ופשוט להכנס למוסך מורשה ולתת להם לשבור את הראש.

 

בהצלחה.

פורסם

צודק אני אכן מתכוון לעשות זאת, לצערי אני מתחיל לחשוש שהאוטו עצמו לא הכי אמין וזה לא מתאים לתדמית שרכשתי על ביואיק.

 

מטרת הדיון המרכזית הייתה להבין האם יש סיכון בנסיעה במצב הנ"ל או שאפשר ליסוע בו בכמה ימים האלה עד שאגיע למוסך?

 

לשאלותיך אתייחס:

 

בדקת האם ה ABS עצמו פעיל?

לא, משום שאין לי מושג למה אתה מתכוון. אני רק יודע שהנורית הופיעה - איך מתבצעת הבדיקה?

בדקת מצב שמן הגה כח?

כיצד אעשה זאת?

בדקת האם יש לכלוך על הקליפר?

אינני יודע מהו קליפר, אשמח להחכים.

בברכה,

יונתן.

[email protected]

פורסם

קורה שיש תקלות בכל רכב.

 

מסוכן? קשה לדעת.

 

בעיקרון,במידה ורק ה ABS לא פעיל - אז זה ליסוע ברכב ללא ABS.

 

ואם לקחת בחשבון את המשקל של הביואיק ואת התנהגות הכביש גם ככה לא מבריקה לדעתי זה לא רעיון טוב.

 

אפילו שה ABS באמריקאיות זוועתי.

 

חוץ מזה יכול להיות שזה סתם שגעון של הרכב,ובבוקר הכל יעבור בע"ה :wink:

×
×
  • תוכן חדש...