Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה,

מדובר במאזדה לאנטיס שנת 96 1800 סמ"ק שהחליפו לה מנוע לפני שנה בערך.

בהאצות חזקות יוצא מלא עשן שחור כאילו מדובר במכונית דיזל.

בנוסף הרכב מרגיש חלש במנוע הנוכחי.

זה ממש מתסכל שמנוע עלה 6200 שקלים ועדיין מעשן.

האם יש מה לעשות או שפשוט עדיף למכור את הגרוטאה הזאת?

תמיר.

פורסם

בדוק את מסנן האוויר יכול להיות שהוא סתום, או שהחיישן MAF תקול.

מעשן שחור אין לך מה להתרגש ז"א לא מדובר בבעיה במנוע עצמו אלא רק בעיה בניהול מנוע-חיישנים.

 

יש להתחבר לסורק תקלות ולאתר את הנתונים הלא תקינים, אולי חיישן טמפ' נוזל קירור.

 

בדוק שאין קרעים/ סדקים הצינור יניקת האוויר מהפילטר למצערת, בדוק את כל צינוריות הוואקום במנוע.

 

ההיתי ממליץ לך לפרק את השסתום EGR ולנקות אותו, אתה לא תאמין מ 2 חורים קטנים כמה פיח יצא לך.

 

הניקוי היעיל ביותר לשסתום EGR הוא בעזרת מסיר שומנים חזק(לא ספרי קרבורטור הוא לא מנקה טוב) אלא "סנט מוריץ" למלא את שני החורים של השסתום, להמתין כחצי שעה-שעה ואז לרוקן את החומר ולרסס ספרי קרבורטור להשלמת הניקוי, בנוסף יש להפוך את השסתום ולדפוק אותו על הרצפה בזהירות ולא תאמין כמה פיח יצא לך ממש הר.

 

הגישה לפירוק השסתום לא כ"כ קלה יש צורך בפירוק המצערת.

×
×
  • תוכן חדש...