Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

לקחתי אוטו לבדיקה במכון ואלה תוצאות הבדיקה לגבי השלדה:

 

ליקויים בעלי משמעות נמוכה- תיקוני תאונות בגוף הרכב כיפוף פח אחורי הוחלפו חלקי מרכב תיקוני פגיעות במרכב וצבע

כולל משקופים

פגיעות פח וכיפוף גשר מצננים ופגמים בצבע

מעיכות+תיקונים ספים שמאל/ימין קרע פגוש אחורי.

 

חשוב לציין שהאוטו נראה טוב מבחוץ בלי עקימות או דפיקות פח

המוכר התחייב בעל פה ובכתב שהאוטו לא עבר תאונות

 

מה דעתכם לגבי התוצאות (האם אלה כסתחים?)

האם הם באמת מצביעים על תאונה שהאוטו עבר ואם כן איזה תאונות

 

תודה

פורסם

תתקשר למכון ותבקש לדבר עם הבוחן - לשאול אותו משמעות התיקון במשקופים.

 

משקוף זה החלק שמעל לדלת, אמנם לא תאונת "שלדה" כשהגדרתה, אבל תחום אפרפר. משמעות מסחרית בוודאי!

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

אם הרכב לא עבר תאונות, אז מדוע הוחלפו חלקי מרכב? איך התכופף הפח האחורי? מדוע המשקופים נפגעו?

 

כל אחת מהפגיעות האלו, בפני עצמה, אולי לא מטרידה במיוחד. מה שכן מטריד לדעתי זה שיש פגיעות ברכב מכל הכיוונים האפשריים - קדימה (גשר), אחורה (פח אחורי), צד (ספים וחלקי מרכב) ואפילו פנים (משקופים). אולי נפלת על מכון בדיקה מכסת"ח במיוחד, לא יודע. אבל זה בהחלט מוזר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שכחתי להזכיר שלאוטו אין שאסי זה: פונטו דור ראשון

ירון העלת רעיון מעניין, אני אנסה להתקשר מחר לשאול אותו לגבי העניין מקווה שהוא יזכור את הבדיקה.

צביקה האם קיימת הורדת ערך על פגיעות כאלה?

ניסיתי לחשוב על איזה סוג "תאונות" לפי תוצאות הבדיקה הרכב עבר לא הגעתי לשום מסקנה.

פורסם

סיבה אפשרית ל"משמעות נמוכה" בבדיקה הזו היא שנתון ישן של הרכב. מסוג הרכבים שבדרך כלל זולים מכדי שיהיו לפגיעות כאלו חשיבות, במידה וזה המצב, אל תתרגש מהדוח, הוא גם ככה שווה קליפת בצל.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

בוא נתפקס לרגע:

 

המוכר התחייב שאין תאונות ,אבל בפועל הרכב עבר פגיעות לא קלות במספר מקומות.

זה לא זועק שצריך לברוח ? אם אני תופס מישהו בשקר אני מעדיף לא לעשות עסקים איתו.

המוכר התחייב שאין תאונות בכתב, שיחזיר לך את עלות הבדיקה ותיפרדו כידידים. לך תדע מה עוד קרה שם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...