Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק-אימפלה 3.4


vo364
שימו לב! השרשור הזה בן 4954 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה! :)

 

בכל מקרה לגבי מספרים רק כדי לתת גיבוי, הנה השוואה מאותו אתר בין אימפאלה 2005 3.4L, מאזדה 6 2009 והונדה אקורד 2009.

 

מאזדה 6 2.5L שנת 2009:

משקל ריק - 3258 פאונד שזה 1479 ק"ג

כוח סוס - 170 ב 6000 סל"ד

מומנט - 167ft/lbs שזה יוצא בעברית 23 קג"מ ב 4000 סל"ד

צריכת דלק (דרך אגב, לא מאתר "יצרן" אלא מאתר נייטרלי) - 20/29/23 MPG (משולב\בינערוני\עירוני) שזה יוצא 8.6/12.6 בינערוני\עירוני למאזדה 6 2009

http://www.edmunds.com/used/2009/mazda/mazda6/101030023/specs.html

 

הונדה אקורד 2.4L שנת 2009:

כוח סוס - 177 ב 6500 סל"ד

מומנט - 161 ft/lbs שזה יוצא קצת פחות מ 23 קג"מ ב 4300 סל"ד

צריכת דלק 22/31 MPG שזה קצת יותר טוב מהמאזדה

http://www.edmunds.com/used/2009/honda/accord/101047618/specs.html

 

ואחרונה חביבה (או שלא :-P) האימפאלה שנת 2005:

כוח סוס - 180 ב 5200 סל"ד (לא 6000 ולא 6500...)

מומנט - 28 קג"מ ב 4000 סל"ד

צריכת דלק - 18/29 MPG שזה 7.8/12.6 , עירוני קצת אופטימי ביחס למדידה שלי אבל בכל זאת 5-6 שנים על הכביש כנראה עושים את שלהן...

http://www.edmunds.com/used/2005/chevrolet/impala/100379964/specs.html

 

תשפוט בעצמך לפי המספרים ותגיד לי אם אתה עדיין חושב שהמאזדה 6 "חזקה" הרבה יותר אם בכלל...

 

ודרך אגב למה לא מביאים את הדבר הזה לארץ?

http://www.edmunds.com/new/2011/hyundai/sonata/101216524/specs.html

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כי זה יונדאי, דעת קהל מאוד היסטרית בקשר לזה, אני לא חושב שמישהו יקנה יונדאי ב-160 -170 אלף.

 

כמו שיש את הבדיחה הסינית שלובינסקי הביאו ומתמחרים אותה ב-160K(במקרה של הסינית הרווח הוא כול כך גדול שכן משתלם לקחת את הסיכון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר, איך אתה יודע מה 0-100 של אימפאלה? לא ראיתי באף מקום ונראה לפי גליון אוטו שיש לידי (מלפני כמה חודשים) שבו מפורסמים כל המכוניות החדשות עם נתוני תאוצה בין השאר, לשברולט מאליבו למשל אין נתוני תאוצה... וכמו כן לא מצאתי בשום מקום נתון רשמי למאליבו חדשה שלא לדבר על אימפאלה. אם תוכל בבקשה להאיר את פני ולהראות לי מקום רשמי עם נתוני תאוצה של אימפאלה אני אשמח.

 

מאזדה 6 חדשה 2010 עושה 0-100 ב 10.8, שני המנועים... 10.8... לא כזה מרשים לדעתי, חשבתי שהיא עושה פחות אולי 9.8 או משהו כזה.

 

אולי אני בסוף עוד אמדוד עם סטופר, נראה. :-P

 

עריכה:

סתם משהו שמצאתי לגבי מבחן ה 0-100 הידוע ונתוני יצרן:

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-25534-0-100-%D7%94%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%AA%D7%99.aspx

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבה נכונה. אבל בדיון שלנו אנחנו מסתמכים על נתוני יצרן. כמו גם בעניין הדלק.

 

העלה תמונה עם הנתונים של הרכב שלך מחר, כאשר יהיה מול המחשב בבית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי... מצאתי משהו:

http://www.carinfo.co.il/showCar.asp?c_id=738

 

לא מכיר את האתר ולא יודע עד כמה הוא מדוייק בנתוניו, כתוב לאימפאלה 3.4 10 שניות 0-100 שזה כבר יותר מהיר ממאזדה 6 חדשה עם מנוע 2.5

 

מצד שני גם כתוב שהאימפאלה 3.8 עושה את זה ב 8.5 שניות... אני לא חושב שההבדל בין ה 3.4 ל 3.8 יהיה 1.5 שניות ב 0-100 אבל לא יודע בוודאות. אבל שוב כל נתוני ה 0-100 האלה כמו נתוני צריכת דלק מיצרנים יפניים לדעתי מלאים בדיסאינפורמציה שמטרתה אחת - שיווק ונראה שלפחות בארץ הם מצליחים מאוד. לדעתי אתר אמריקאי (כמו הלינקים שנתתי למעלה) שסוקר אלפי דגמים של מכוניות הרבה יותר אמין מאשר נתוני יצרן יבשים... בעיקר במדידות כאלו של צריכת דלק ותאוצה 0-100.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלו אכן הנתונים. ה 3800 חזק משמעותית מ 3400 אבל אין לו שישה מקומות.

 

לגבי המאזדה 6 2500 אני לא זוכר נתונים אבל אני יכול לומר לך בוודאות שהדגם הקודם עם מנוע 2300 מביא נתון יצרן של 9.9.

סביר להניח שה 2500 יהיה דומה או מהיר יותר.

 

בכל מקרה גם בנתון שהצגת אתה בעצמך רואה שהמנוע הזה לא שם את הרכב מבחינת כוח ברמה גבוהה ממנהלים מנוע 2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה גם בנתון שהצגת אתה בעצמך רואה שהמנוע הזה לא שם את הרכב מבחינת כוח ברמה גבוהה ממנהלים מנוע 2000

 

אתה שוב מודד כוח של מנוע\רכב במבחן ה "כמה 0-100" :)

 

תגיד לי... טויוטה לנד קרוזר מנוע 3.0 כמה עושה 0-100? 11.7 שניות... למי יש יותר כוח ללנד קרוזר או למאזדה 6?? באמת נו... אני לא מחזיק בעצמי מבין גדול בשום דבר שקשור למכוניות ונהיגה אבל יש דברים שהם שחור על גבי נייר... מה, למומנט 28 של האימפאלה אין משמעות ביחס ל 23 של המאזדה 6? איפה זה בא לידי ביטוי בדיוק? מתערב איתך שבעליות רציניות למשל האימפאלה עם מזגן בפול ומלאה על 6 יושביה עם מזוודות מאחורה תבלע את העליות בלי בעיה בעוד המאזדה 6 (גם 2019) תחנק הרבה יותר... אין מה לעשות זה מנוע V6 בנפח הרבה יותר גדול עם מומנט גבוה יותר וגם שהוא מיושן ומחובר לגיר מיושן עדיין הוא ידפוק לא רע מתי שצריכים איתו. הנקודה שלי היא שזה לא סתם שהיפנים עם 4 צילינדרים אוהבים לרשום הספק גבוה בסלדי"ם גבוהים... השאלה היא מה הניצולת האמיתית... סלדי"ם גבוהים זה אולי טוב למבחני ה 0-100, אבל מה זה שווה ביומיום?? איזה משמעות יש לזה?? מתי פעם אחרונה ראית מאזדה 6 מחליפה כל הילוך ב 6000 סל"ד ובאמת מגיעה להספק המובטח??? אז מה זה העיקר להגיד יש לי 1000 כ"ס אבל רק ב 18000 סל"ד? לא... המומנט הרבה יותר חשוב, עובדה שעליו אי אפשר "לעבוד בעיניים" בסלדי"ם גבוהים.

 

אני לא אומר שהאימפאלה היא איזה רכב ממש מהיר ועם שילוב גיר\מנוע כל כך מוצלח אבל אתה לא יכול להשוות אריות לשועלים... V6 זה V6 נקודה, אל תשווה לי V6 3400 למנוע 2000 4 צילינדרים מבחינת כוח, אתה עושה צחוק מעצמך... אין לי ספק בכלל שהונדה אקורד עם מנוע 3.5 תהיה הרבה יותר יעילה מהאימפאלה המיושנת, אבל אותה כבר הייתי שם מול המאליבו או האימפאלה החדשות עם המנוע 3.5 המודרני יותר של GM... או מול ה ביואיק לקרוס למשל...

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא יכול השוות לאנד קרוזר מהסיבה שהרכב הרבה יותר כבד ובגלל זה הפער.

 

המנוע של האימפלה מיושן, נכון שהמומנט שלו גבוה, אבל הדבר לא בא לידי ביטוי, ותאמין לי כל רכב שמגיע אליי אני בודק הרבה מאוד לפני שאני מסיק מסקנות.

 

ואם דיברנו על סלד, בעלייה ובמאמץ כל משפחתית תעבור גם את ה 6 אלף סלד אם צריך ואם לחצת את הדוושה עד סופה.

עניין המנועים הלא יעילים של האמריקאיות ידוע בכל העולם ובמבחני הרכב הרבים שקראתי בחול על הרכבים האלו. הייתה לי גם בעבר קואליר עם מנוע 2400 ואני מעדיף עליה משפחתית 1600

 

המנוע של האימפלה הוא אותו אחד בדיוק שהיה בלומינה ששווקה עוד לקראת שנת 93-94 בישראל.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאילו פותח השירשטר היה מחפש רכב למרוצי כביש בתקציב הנתון לו אין ספק שהיה מוצא משהו מהיר יותר וגם מתקשר יותר. אך ספק אם היה מכניס לשם את כל משפחתו. מה גם אין זה יהיה חכם במיוחד לשתף את משפחתו בנפלאות הספורט המוטורי.

 

לפחות את אישתי ואת ילדיי המומנט וזמן ההגעה ל-100 מעניינים הרבה פחות ממרווח והנוחות. מה גם שאם אפילו אנסה להציג להם את יכולות הרכב לבטח אחטוף סתירה, ובצדק :lol:. האלטרנטיבה היחידה לבחירת פותח השרשור שהיתי חושב עלייה הינה גרנד סניק. אך בתקציב שעמד לרשותו ככול הנראה היה יכול להסיג רק אקזמפלרים שעברו דבר מה בחיים - משמע סיכוי טוב לאכילת מרור בהמשך הדרך. אגב, מאזדה 5 עולה הרבה יותר. בתקציב של כ-45 K ש"ח יהיה מדובר לכל היותר ב-2002 או קילומטרז' גדול במיוחד או ריבוי ידיים כמו לאל ההודי או כל הנ"ל גם יחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא יכול השוות לאנד קרוזר מהסיבה שהרכב הרבה יותר כבד ובגלל זה הפער.

 

המנוע של האימפלה מיושן, נכון שהמומנט שלו גבוה, אבל הדבר לא בא לידי ביטוי, ותאמין לי כל רכב שמגיע אליי אני בודק הרבה מאוד לפני שאני מסיק מסקנות.

 

ואם דיברנו על סלד, בעלייה ובמאמץ כל משפחתית תעבור גם את ה 6 אלף סלד אם צריך ואם לחצת את הדוושה עד סופה.

עניין המנועים הלא יעילים של האמריקאיות ידוע בכל העולם ובמבחני הרכב הרבים שקראתי בחול על הרכבים האלו. הייתה לי גם בעבר קואליר עם מנוע 2400 ואני מעדיף עליה משפחתית 1600

 

המנוע של האימפלה הוא אותו אחד בדיוק שהיה בלומינה ששווקה עוד לקראת שנת 93-94 בישראל.

 

יצחק... עזוב שטויות אחי... נהגתי בתוך העיר ב C5 2005 וביונדאי סונטה 2004, שניהם מנוע 2000 וגם אם הם לא חזקים כמו המאזדה 6 וההונדה אקורד עדיין מדובר במוצרים דומים. בשניהם נהגתי, אף אחד לא מזכיר בהתנהגות שלו את האימפאלה, נוסע כמו ספינה בתוך העיר כמעט בלי גז... אתה יודע איזה מצחיק זה? אני בקושי נותן גז בנסיעות בתוך באר שבע, אני צריך הרבה פעמים לבלום בגלל שהרכב שלפני (בטח איזו קורולה או 3...) מאט הרבה יותר מהר כשברור לי שהוא לא לוחץ על הבלם... לזה קוראים תנופה וזה לא קשור לרכבים אלא לפיסיקה מאוד פשוטה... לאימפאלה יש גלגל גדול שכל סיבוב שלו משפיע הרבה יותר ומה לעשות שעל ה 100 ק"ג העודפים שלו על המאזדה 6 יש לו בערך 1000 סמ"ק יותר במנוע, אז גם אם לא מדובר בשיא הטכנולוגיה, עדיין יש גבול למה שטכנולוגיה של 5-6 שנים יכולה לסגור בפערים כאלו... המומנט של האימפאלה לא בא לידי ביטוי? לא יודע על מה נהגת ואיזה שנה אבל הוא מאוד בא לידי ביטוי אצלי.

 

לומינה אותו מנוע? תבדוק באתר שהבאתי לינקים אליו למעלה, ללומינה יש מנוע 3100, ישן כמו המאליבו לפני שנת 2000 שעדיין מסתובבים ברחבי ארצנו, יכול להיות שהלומינה המאוחרות עם מנוע 3800 חולקות אותו מנוע עם האימפאלה 3800... אבל זה לא משנה כי ידוע והזכרתי למעלה שאכן הטכנולוגיה לא הכי מודרנית בעולם... ועדיין... V6 זה V6 לא יעזור כלום, אתה משלם על זה בדלק אבל יש תמורה.

 

לא מבין למה אתה מתעקש על זה שהאימפאלה הוא רכב חלש... כל מי שנהג עליו יגיד לך שזה רכב עם הרבה כוח...

 

*shrug*

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי רכב חלש. אמרתי רכב לא חזק במיוחד ובייחוד שמשודך לו מנוע 3400.

 

עניין התנופה נובע מהגיר שלא בולם את הרכב בניגוד לרכבים מסויימים בהם הגיר מוריד הילוכים ובולם בעזרת המנוע.

 

בעניין הצמיגים. המידות של האימפלה הענקית לא יותר גדולות משל c5 ואפילו למאזדה 6 מנוע 2300 ול b4 יש צמיגים גדולים ממנה

 

יכול להיות שהנתונים האלו כמו גם הכוח לא חשובים לך, כי לא נראה שאתה נותן לזה חשיבות, אבל מה שאני אומר זה עובדות שגיבשתי מנסיון ואם תקרא מבחני דרכים על הרכב תראה שתומכים במה שאמרתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי רכב חלש. אמרתי רכב לא חזק במיוחד ובייחוד שמשודך לו מנוע 3400.

 

עניין התנופה נובע מהגיר שלא בולם את הרכב בניגוד לרכבים מסויימים בהם הגיר מוריד הילוכים ובולם בעזרת המנוע.

 

בעניין הצמיגים. המידות של האימפלה הענקית לא יותר גדולות משל c5 ואפילו למאזדה 6 מנוע 2300 ול b4 יש צמיגים גדולים ממנה

 

יכול להיות שהנתונים האלו כמו גם הכוח לא חשובים לך, כי לא נראה שאתה נותן לזה חשיבות, אבל מה שאני אומר זה עובדות שגיבשתי מנסיון ואם תקרא מבחני דרכים על הרכב תראה שתומכים במה שאמרתי.

 

יצחק, נכון שהמנוע דינוזאור, וההתנהגות יכולה להיות מפחידה, והגיר ארוך ומיושן אבל אתה מפספס נקודה חשובה.

 

קודם כל גם אם רכבי "מנהלים" מקבילים עם מנועים קטנים יותר יכולים כמעט להשוות הספק או נניח אפילו לתת תוצאות יותר טובות במיאוצים, זה ממש לא משקף את התנהגות הרכב ביום יום שכן מנועי הV6 האמריקאיים תמיד הצטיינו בשפע מומנט המתקבל בסל"ד נמוך ובנסיעות יום יומיות (שלא נדבר על עליות) הדבר בא לידי ביטוי בצורה אדירה. כיף לשמוע את כל ה-4 צילינדרים החדשים והנהדרים שלידך ברמזור מתאמצים וצועקים בכדי להתאים את ההאצה של הV6 העצלן והישנוני בזמן שהוא בקושי מתעורר. בנהיגה יום-יומית\רגילה גם מתבטלות הטענות שלך לגבי ההתנהגות ומתהפכות שכן הרכב רוכן הרבה יותר ואכן נורא קל וכיף להתרגל לתחושה הזאת. זה ממש לא משהו שמהווה איום בנסיעות רגילות. אם היה לך ניסיון על הרכב אלו דברים שהיית אמור להבחין בהם מיד.

הייתי בעלים של שברולט אלרו עם אותו המנוע (ועוד כמה אמריקאיות עד היום) ואני מסכים בכל מילה עם yonisi.

חוץ מזה שאתה מקבל פה המון מה שנקרא BANG FOR THE BUCK.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיף לשמוע את כל ה-4 צילינדרים החדשים והנהדרים שלידך ברמזור מתאמצים וצועקים בכדי להתאים את ההאצה של הV6 העצלן והישנוני בזמן שהוא בקושי מתעורר.

 

חחח... אולי התיאור הכי טוב לסיטואציה... הרגת אותי! :lol:

 

באמת, אחרי שהתרגלתי אליה קצת בנסיעה עירונית עדינה ואז ניסיתי אותה בפתיחה עצבנית ברמזור, ופעם ראשונה בחיים שהרגשתי כאילו רכב "בורח לי" מהר מידי מבלי שהייתי מוכן לכך, הייתי צריך לבלום בחוזקה משהו כדי לא לחלוף את הרמזור הבא באדום... התיאור הראשון שעבר לי בראש זה של איזה ענק ישנוני כזה שפתאום חוטף סתירה מצלצלת משומקום ומתעורר כולו עצבני עם הנפות ידיים לכל הכיוונים. :-P

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נסכם שזה גם עניין זה הרגשה.

 

אני לא אהבתי את הרכב הזה בכלל, במיוחד את כל מה שציינתי בעניין ההתנהגות.

 

אחרי שהרכב נמכר עברתי לקורולה 1600, שזה בהחלט לא רכב נהיגה, אבל היה לי הרבה יותר נעים בו, נכון שהוא בהחלט לא חזק כמוה אבל הרגשה הכללית הייתה טובה יותר. (והתוספת הייתה באזור ה 15 אלף שח) ובמקביל אליה היתה לי Wrx שנת 2001.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4954 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...