Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק-אימפלה 3.4


vo364
שימו לב! השרשור הזה בן 4954 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוקיי אולי קצת מאוחר אבל בכל אופן - בשעה טובה רכשתי אימפלה 2005 3.4L עם 6 מקומות כמו שתיכננתי. השכרה לשעבר, עברה 102K ונקנתה מרופא שיניים בנהרייה. הבדיקה הייתה טובה ולכן קניתי למרות שהתברר לי (אחרי שעשיתי לה טיפול "איפוס") שהרכב לא היה מטופל מי יודע מה מבחינה מכנית אבל גם לא ציפיתי למשהו מיוחד, יותר היה חשוב לי הדברים הגדולים, מנוע-גיר-שילדה וזה היה 100%.

 

בקיצור - אחרי טיפול גדול שכלל שמן מנוע, שמן גיר, פילטר גיר, פילטר דלק, פילטר שמן, פילטר אויר, ברקסים קדמיים ו 6 פלאגים חדשים. כמו כן הוספתי תוסף דלק ומילאתי בצמיגים לחץ 34.

 

צריכת דלק בנסיעה עירונית רגועה - 1/6.5-7 ק"מ לליטר - רוב הזמן עם מזגן (תלוי במצב האקלים בחוץ אבל בתקופה זו בב"ש זה בד"כ עם מזגן גם בערב) למרות שאני לא חושב שזה ישנה הרבה עם מנוע כזה.

הגדרת נסיעה רגועה - האצות עדינות בתחילת נסיעה ואח"כ לתת לרכב לשוט על המשקל שלו, הוא מגיע בקלות ל 70-80 בכבישים מישוריים (שלא לדבר על ירידות) שמאפשרים זאת בתוך העיר ושומר על המהירות כמעט ללא לחיצה על הגז. לא אגיד שאני לא מתפתה מידי פעם ללחוץ קצת אבל כמעט אף פעם לא קיק-דאונים, האמת אין למה כי בד"כ הרמזור הקרוב גם ככה יעצור אותך מוקדם מידי. אני לא רגיל לרכב עם כזה כוח ובהחלט הופתעתי בפעמים הראשונות שכשלחצתי קצת כדי לבדוק אותו (בכל זאת רכב גדול וכבד יחסית), פתאום הספינה הענקית הזאת נתנה לי בעיטה שהדביקה אותי לכורסא והשאירה את כל המאזדות למיניהן הרחק מאחור, לא יודע כמה כל לחיצה כזאת עולה בדלק אבל אני מניח שיש מחיר. :)

 

צריכת דלק בנסיעה בינעירונית רגועה (110 על בקרת שיוט כמעט בלי עצירות) עם מזגן (תמיד) ורכב עמוס - 1/12. עדיין לא ניסיתי מהירויות גבוהות יותר.

 

ממוצע - נראה כמו 1/9 - לא רע יחסית למה שאתה מקבל מהדבר הזה. :smile:

 

בגדול, מבלי להיכנס לויכוחים של אמריקאית\לא-אמריקאית, לסיכום מהיר את התרשמותי מהרכב:

 

יתרונות בולטים לדעתי (לא לפי סדר מיוחד או חשיבות):

 

6 מקומות מורשים - לי זה קריטי, יש 4 ילדים וגם הילד הגדול שיושב מקדימה, יושב בנוח, למרות שהמושב נראה קטן למי שלא מכיר... יש המון מקום.

 

מרווח פנים אינסופי - באמת, גם כשכל המשפחה ישובה ברכב אני מסתכל אחורה למושב של הילדים ולא מאמין כמה מקום יש.

 

תא מטען ענק - ענק ממש, למי שלא מכיר, מה שאתם מדמיינים בתור ענק, תחשבו יותר גדול. :-P

 

נוחות ישיבה - אין מה להשוות לשום רכב שנהגתי בו או ישבתי עליו בעבר, לא צרפתיות (נהגתי גם ב C5) ולא שום דבר, הישיבה גבוהה והכורסאות הקדמיות נוחות כמו הסלון שלי בבית. לגבי המושב האחורי הוא פחות נוח אבל בסה"כ מרגיש סטנדרטי. אחרי שבוע שהתרגלתי לישיבה ברכב פתאום נסיעה על הקורולה של ההורים שלי (2004) מרגישה ממש מוזר ולא נוח.

 

מנוע - אני מאוד אוהב את התנופה הגדולה שיש לרכב בנסיעה עירונית, אפשר לנסוע כמעט מבלי ללחוץ על הגז שזה מדהים וכמובן זמינות הכוח לכל מצב שיידרש, כפי שתואר למעלה.

 

בטיחות מבנה - ציון גבוה במבחני ריסוק (אני חושב אמריקאיים) ואפשר להבין למה כשרואים את הקורות בפתיחת מכסה המנוע, ובטח גודל הרכב ומרחק הנוסעים מהקצוות מין הסתם עוזר במצב של תאונה חס וחלילה.

 

בקרת שיוט - חשבתי שזה לא בא בדגם ה 3.4 וטוב שטעיתי, לדעתי מדובר ב feature מאוד חשוב ונוח. נסיעות בינערוניות הופכות לחוויה הרבה יותר נינוחה ומין הסתם גם טוב לחיסכון בדלק.

 

מתלים\משככים\בולמים (או מה שזה לא יהיה) - לפני שקניתי שמעתי שיש אנשים שלא אוהבים את השיכוך מהמורות של האמריקאיות הגדולות האלה (ספינות?) - אני אישית לא מומחה לנהיגה אבל אני מאוד אוהב את השיכוך מהמורות, לא יודע זה פשוט שונה לגמריי מכל רכב אחר שנהגתי עליו או נסעתי בו, לא מרגישים כמעט את השיבושים בכביש (בב"ש איכות הכבישים לא משהו, במיוחד בכבישים הפחות עיקריים). אפילו אמא שלי שלא נוהגת בכלל שמה לב כשהסעתי אותה שלא מרגישים שום בורות בכביש או קפיצות לא נוחות.

 

כל השטויות הקטנות - הדלקה\כיבוי אורות אוטומאטי, נעילת דלתות עם הכנסת הילוך (אשתי מתה על הקטע הזה :)), מראה מקורית מתכהה אם מסנוורים מאחור (למרות שאני אחליף אותה בשביל מראה גדולה יותר, אין ברירה), רדיו שנכבה רק אחרי שפותחים דלת (ולא עם כיבוי מנוע והוצאת מפתח), רכב ננעל אוטומאטית אם נשכח פתוח וכו'.

 

איכות שמע - הרדיו הפנימי אמנם פשוט ונראה מיושן יחסית אבל איכות השמע מצויינת, אני רק צריך למצוא מקום לרדיו-דיסק או משדר FM עם MP3 כדי שאוכל לשים יותר שירים בדיסק.

 

חסרונות, שוב לדעתי:

 

גיר יחסית מיושן - זה מה שקראתי ואני מניח שזה נכון, זה לדעתי חיסרון מספר אחת למרות שאין לי טענות לגבי החלפת ההילוכים (החלפות ארוכות ואני מניח שזה חלק מהתצורת המנוע\גיר ברכב ובטח עוזר לנהיגה נינוחה יותר למרות שזה כנראה עולה בקצת יותר דלק)

 

גודל חיצוני - אין מה לעשות, רכב גדול מאוד, לא שיש לי טענות חלילה (ידעתי בדיוק מה אני לוקח) אבל יותר קשה למצוא לו חנייה במקומות צפופים ולאשה לוקח קצת זמן להתרגל.

 

צריכת דלק עירונית - שוב, לא שיש לי טענות אבל איפשהו זה חיסרון.

 

התנהגות - לא שאני איזה מומחה לנהיגה אבל אני חושב שלא כדאי להגיע עם הרכב הזה למצבי קיצון, ז"א פניות מהירות מידי וכו', אני לא חושב שהוא בנוי לזה למרות ששוב אני לא מומחה, פשוט מהרגשה אישית שלי. אבל כמובן זה לא נורא, לדעתי לא אמורים להשתולל עם הרכב הזה בכלל, מי שחושב על נהיגה פרועה זה לא הרכב בשבילו.

 

פנים הרכב, פלסטיקה וכו' - למרות שההרגשה סה"כ דיי נעימה (אני לא בן אדם מפונק), הדש בורד הענק ברכב נותן הרגשה קצת פשוטה מידי. אהבתי מאוד את הפס עץ היוקרתי אבל חוץ מזה סה"כ לדעתי מרגיש דיי מיושן. לא נורא, לי זה לא מזיז יותר מידי. :)

 

אין שעון טורים - אחד הדברים המעצבנים בדגם הזה (ב 3.8 יש, כאילו זה נחשב סוג של "פאר" חחח...) הרגו אותי האמריקאים, אפילו בלנטרה העגלה94 שלי היה שעון טורים חחח.

 

אין מחשב דרך - שוב רק בדגם ה 3.8, קצת באסה אבל לא נורא. הייתי רוצה בעיקר בשביל לראות צריכת דלק בחי. :)

 

מחסור בתאי אחסון פנימיים - למרות המרחב הגדול אין מספיק תאים לשים כל מיני שטויות, קצת באסה אבל לא נורא.

 

 

סה"כ אני חושב שמדובר בתמורה טובה מאוד למחיר, אני אישית שילמתי 45K, עם טמבון אחורי קצת דפוק ומכסה משענת יד שבור וכמובן כמו שאמרתי השכרה לשעבר. לא הייתי מחליף בשום מיני-ואנים 7 מקומות למיניהם, שלא לדבר על זה שהם עולים הרבה יותר בשביל שנתון כזה, צורכים דלק בצורה דומה ובטח לא נותנים את אותו הפינוק בנהיגה ובכוח זמין, בטיחות, תא מטען וכו'.

 

אני מקווה שלא שיעממתי אתכם. :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא הגיוני ולא יכול להיות דבר כזה, זה רכב ענק עם מנוע ענק ועוד בנסיעה משולבת? בחלום אחד ל 11.5

 

לעניות דעתי יש לו 100 קילו יותר מפורד פוקוס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, מצד שני... אל תסתכל בקנקן. מה שקובע לגבי צריכת דלק זה המשקל, לפי הנתונים כאן http://www.edmunds.com/used/2004/chevrolet/impala/100274088/specs.html המשקל הוא 3389 פאונד שזה 1538 ק"ג... לא יותר מידי אני חושב בשביל רכב כזה ענק, לא?

 

 

 

 

 

כן אבל שוב, מנוע ענק כזה גם מתאמץ הרבה פחות מהמזדה 3 הממוצעת ככה שיש לזה 2 צדדים. לפי מה שהבנתי בתוך העיר אין אפילו מה ללחוץ יותר מידי כי אין מספיק כביש בד"כ בשביל לאמץ את המנוע הזה.

 

11.5

 

מסכים ש 11.5 נשמע אופטימי מידי, לפי מה שאמרו לי (9-10 ממוצע...), אני מניח שהוא עושה אולי 11.5 מחוץ לעיר בנסיעה עדינה על 100, בתוך העיר זה בטח משהו כמו 8 או אולי 6-7 אם אתה קצת משתולל. שוב הערכה שלי.

 

במקרה שלי היונדאי לנטרה 94 שיש לי היום אוכלת לי בתוך העיר 1 ל 7.5 בערך... ככה שהאימפלה לא ממש מפחידה. :lol:

 

תמיד בהתחלה כשזה לא אצלך ואתה לא ממלא בנזין "היא לא מפחידה" ,אט אט עם הזמן זה מתחיל להפריע,הריטואל קבוע,קודם קונים,מממנים דלק,די נשברים,מוכרים ,כמובן שבמחיר זול בהרבה כי ערכן יורד מיום ליום,חלקן כבר לא אקטואליות לציבור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד בהתחלה כשזה לא אצלך ואתה לא ממלא בנזין "היא לא מפחידה" ,אט אט עם הזמן זה מתחיל להפריע,הריטואל קבוע,קודם קונים,מממנים דלק,די נשברים,מוכרים ,כמובן שבמחיר זול בהרבה כי ערכן יורד מיום ליום,חלקן כבר לא אקטואליות לציבור.

 

מממ... על מה אתה מדבר? :)

 

בניגוד להרבה אנשים, אני מאוד ריאלי עם הרגליים על הקרקע, צריכת הדלק של 6.5 בתוך העיר הגיונית לגמריי לרכב הזה, בכל זאת זה V6 עם מנוע ענק. אני קניתי את הרכב בעיקר לאור העובדה שמה לעשות אני צריך רכב עם יותר מ 5 מקומות כדי לנסוע עם המשפחה כמו בן אדם. אז מה האלטרנטיבה?? מיני-און שצורך דלק אותו הדבר (אוקיי 1/7.5 בעיר ו 1/11 בחוץ יחי ההבדל), עולה פי 2 לשנתון הזה, פחות נוח, פחות בטוח (הילדים במאזדה 5 יושבים עם הגב בתוך הזכוכית שאף אחד לא יספר לי סיפורים...), בלי תא מטען??

 

ובוא נבדוק את העלות האמיתית של צריכת הדלק ה "מיותרת" שלי... אני נוסע בערך 10K בשנה, מתוכם נניח 7K בתוך העיר, יוצא בשנה בנסיעה עירונית (עם חישוב של 6.5 ק"מ לליטר) 7000 ליטר ואם נניח שליטר בנזין עולה 6.5 ש"ח (עזוב שאני ממלא ב 6.14 נכון להיום, שגם זה יחתוך מההפרש שתראה בהמשך) אז אני משלם שנתי 7000 ש"ח על נסיעות עירוניות ומה שנשאר זה 3000 ק"מ של נסיעה בינערונית (1/12) שזה יוצא עוד 1600 ש"ח, סה"כ 8600 ש"ח שאני מוציא על דלק בשנה. עכשיו בוא ניקח מאזדה 3 חדשה 2010 מנוע 1600 ונניח שצריכת הדלק העירונית היא 1/10 ובינעירונית 1/15 על אותו קילומטרים ויחס חלוקה יוצא לשלם בשנה 5800. יוצא שאני משלם 2800 ש"ח יותר בשנה על דלק שזה יוצא בערך 233 ש"ח לחודש (שזה באמת שום דבר, לא יודע אם יש לך ילדים ומה המצב שלך בחיים, אבל בשביל אב ל 4, עם תשלומים של משכנתא, גנים, ושאר ירקות בחודש 200 ש"ח זה לא כזה נורא...). עכשיו בוא נתחיל עם זה שאם אנחנו לא מדברים על מאזדה חדשה (גם האימפאלה שלי לא חדשה, אז קח מאזדה 2005) אז צריכת הדלק בוודאי תצנח, במיוחד בתוך העיר (אל תאמין למה שכותבים, אם אתה רוצה לדעת בדיוק, תמדוד כמו שאני מודד, אנשים נוטים להיות אופטימיים עם הרכב שלהם כדי להדחיק את זה שהם מוציאים יותר כסף על דלק חחח...) ככה שהפער הזה יצטמצם עוד יותר. עכשיו אתה רוצה להשוות את הנוחות\בטיחות\זמינות-כוח\מזגן של האימפאלה למאזדה 3??? ברצינות?? לא שאין חסרונות ולא שאני אופטימי שהכל ורוד ואולי אפילו יהיו נפילות (מקווה שלא) מבחינת תחזוקה אבל הקטע של צריכת הדלק בוודאי שנלקח בחשבון על ידי, מי שלא לוקח בחשבון צריכת דלק וקונה רכב כזה הוא סליחה על הביטוי, אידיוט?

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי אולי קצת מאוחר אבל בכל אופן - בשעה טובה רכשתי אימפלה 2005 3.4L עם 6 מקומות כמו שתיכננתי. השכרה לשעבר, עברה 102K ונקנתה מרופא שיניים בנהרייה. הבדיקה הייתה טובה ולכן קניתי למרות שהתברר לי (אחרי שעשיתי לה טיפול "איפוס") שהרכב לא היה מטופל מי יודע מה מבחינה מכנית אבל גם לא ציפיתי למשהו מיוחד, יותר היה חשוב לי הדברים הגדולים, מנוע-גיר-שילדה וזה היה 100%.

 

בקיצור - אחרי טיפול גדול שכלל שמן מנוע, שמן גיר, פילטר גיר, פילטר דלק, פילטר שמן, פילטר אויר, ברקסים קדמיים ו 6 פלאגים חדשים. כמו כן הוספתי תוסף דלק ומילאתי בצמיגים לחץ 34.

 

צריכת דלק בנסיעה עירונית רגועה - 1/6.5-7 ק"מ לליטר - רוב הזמן עם מזגן (תלוי במצב האקלים בחוץ אבל בתקופה זו בב"ש זה בד"כ עם מזגן גם בערב) למרות שאני לא חושב שזה ישנה הרבה עם מנוע כזה.

הגדרת נסיעה רגועה - האצות עדינות בתחילת נסיעה ואח"כ לתת לרכב לשוט על המשקל שלו, הוא מגיע בקלות ל 70-80 בכבישים מישוריים (שלא לדבר על ירידות) שמאפשרים זאת בתוך העיר ושומר על המהירות כמעט ללא לחיצה על הגז. לא אגיד שאני לא מתפתה מידי פעם ללחוץ קצת אבל כמעט אף פעם לא קיק-דאונים, האמת אין למה כי בד"כ הרמזור הקרוב גם ככה יעצור אותך מוקדם מידי. אני לא רגיל לרכב עם כזה כוח ובהחלט הופתעתי בפעמים הראשונות שכשלחצתי קצת כדי לבדוק אותו (בכל זאת רכב גדול וכבד יחסית), פתאום הספינה הענקית הזאת נתנה לי בעיטה שהדביקה אותי לכורסא והשאירה את כל המאזדות למיניהן הרחק מאחור, לא יודע כמה כל לחיצה כזאת עולה בדלק אבל אני מניח שיש מחיר. :)

 

צריכת דלק בנסיעה בינעירונית רגועה (110 על בקרת שיוט כמעט בלי עצירות) עם מזגן (תמיד) ורכב עמוס - 1/12. עדיין לא ניסיתי מהירויות גבוהות יותר.

 

ממוצע - נראה כמו 1/9 - לא רע יחסית למה שאתה מקבל מהדבר הזה. :smile:

 

בגדול, מבלי להיכנס לויכוחים של אמריקאית\לא-אמריקאית, לסיכום מהיר את התרשמותי מהרכב:

 

יתרונות בולטים לדעתי (לא לפי סדר מיוחד או חשיבות):

 

6 מקומות מורשים - לי זה קריטי, יש 4 ילדים וגם הילד הגדול שיושב מקדימה, יושב בנוח, למרות שהמושב נראה קטן למי שלא מכיר... יש המון מקום.

 

מרווח פנים אינסופי - באמת, גם כשכל המשפחה ישובה ברכב אני מסתכל אחורה למושב של הילדים ולא מאמין כמה מקום יש.

 

תא מטען ענק - ענק ממש, למי שלא מכיר, מה שאתם מדמיינים בתור ענק, תחשבו יותר גדול. :-P

 

נוחות ישיבה - אין מה להשוות לשום רכב שנהגתי בו או ישבתי עליו בעבר, לא צרפתיות (נהגתי גם ב C5) ולא שום דבר, הישיבה גבוהה והכורסאות הקדמיות נוחות כמו הסלון שלי בבית. לגבי המושב האחורי הוא פחות נוח אבל בסה"כ מרגיש סטנדרטי. אחרי שבוע שהתרגלתי לישיבה ברכב פתאום נסיעה על הקורולה של ההורים שלי (2004) מרגישה ממש מוזר ולא נוח.

 

מנוע - אני מאוד אוהב את התנופה הגדולה שיש לרכב בנסיעה עירונית, אפשר לנסוע כמעט מבלי ללחוץ על הגז שזה מדהים וכמובן זמינות הכוח לכל מצב שיידרש, כפי שתואר למעלה.

 

בטיחות מבנה - ציון גבוה במבחני ריסוק (אני חושב אמריקאיים) ואפשר להבין למה כשרואים את הקורות בפתיחת מכסה המנוע, ובטח גודל הרכב ומרחק הנוסעים מהקצוות מין הסתם עוזר במצב של תאונה חס וחלילה.

 

בקרת שיוט - חשבתי שזה לא בא בדגם ה 3.4 וטוב שטעיתי, לדעתי מדובר ב feature מאוד חשוב ונוח. נסיעות בינערוניות הופכות לחוויה הרבה יותר נינוחה ומין הסתם גם טוב לחיסכון בדלק.

 

מתלים\משככים\בולמים (או מה שזה לא יהיה) - לפני שקניתי שמעתי שיש אנשים שלא אוהבים את השיכוך מהמורות של האמריקאיות הגדולות האלה (ספינות?) - אני אישית לא מומחה לנהיגה אבל אני מאוד אוהב את השיכוך מהמורות, לא יודע זה פשוט שונה לגמריי מכל רכב אחר שנהגתי עליו או נסעתי בו, לא מרגישים כמעט את השיבושים בכביש (בב"ש איכות הכבישים לא משהו, במיוחד בכבישים הפחות עיקריים). אפילו אמא שלי שלא נוהגת בכלל שמה לב כשהסעתי אותה שלא מרגישים שום בורות בכביש או קפיצות לא נוחות.

 

כל השטויות הקטנות - הדלקה\כיבוי אורות אוטומאטי, נעילת דלתות עם הכנסת הילוך (אשתי מתה על הקטע הזה :)), מראה מקורית מתכהה אם מסנוורים מאחור (למרות שאני אחליף אותה בשביל מראה גדולה יותר, אין ברירה), רדיו שנכבה רק אחרי שפותחים דלת (ולא עם כיבוי מנוע והוצאת מפתח), רכב ננעל אוטומאטית אם נשכח פתוח וכו'.

 

איכות שמע - הרדיו הפנימי אמנם פשוט ונראה מיושן יחסית אבל איכות השמע מצויינת, אני רק צריך למצוא מקום לרדיו-דיסק או משדר FM עם MP3 כדי שאוכל לשים יותר שירים בדיסק.

 

חסרונות, שוב לדעתי:

 

גיר יחסית מיושן - זה מה שקראתי ואני מניח שזה נכון, זה לדעתי חיסרון מספר אחת למרות שאין לי טענות לגבי החלפת ההילוכים (החלפות ארוכות ואני מניח שזה חלק מהתצורת המנוע\גיר ברכב ובטח עוזר לנהיגה נינוחה יותר למרות שזה כנראה עולה בקצת יותר דלק)

 

גודל חיצוני - אין מה לעשות, רכב גדול מאוד, לא שיש לי טענות חלילה (ידעתי בדיוק מה אני לוקח) אבל יותר קשה למצוא לו חנייה במקומות צפופים ולאשה לוקח קצת זמן להתרגל.

 

צריכת דלק עירונית - שוב, לא שיש לי טענות אבל איפשהו זה חיסרון.

 

התנהגות - לא שאני איזה מומחה לנהיגה אבל אני חושב שלא כדאי להגיע עם הרכב הזה למצבי קיצון, ז"א פניות מהירות מידי וכו', אני לא חושב שהוא בנוי לזה למרות ששוב אני לא מומחה, פשוט מהרגשה אישית שלי. אבל כמובן זה לא נורא, לדעתי לא אמורים להשתולל עם הרכב הזה בכלל, מי שחושב על נהיגה פרועה זה לא הרכב בשבילו.

 

פנים הרכב, פלסטיקה וכו' - למרות שההרגשה סה"כ דיי נעימה (אני לא בן אדם מפונק), הדש בורד הענק ברכב נותן הרגשה קצת פשוטה מידי. אהבתי מאוד את הפס עץ היוקרתי אבל חוץ מזה סה"כ לדעתי מרגיש דיי מיושן. לא נורא, לי זה לא מזיז יותר מידי. :)

 

אין שעון טורים - אחד הדברים המעצבנים בדגם הזה (ב 3.8 יש, כאילו זה נחשב סוג של "פאר" חחח...) הרגו אותי האמריקאים, אפילו בלנטרה העגלה94 שלי היה שעון טורים חחח.

 

אין מחשב דרך - שוב רק בדגם ה 3.8, קצת באסה אבל לא נורא. הייתי רוצה בעיקר בשביל לראות צריכת דלק בחי. :)

 

מחסור בתאי אחסון פנימיים - למרות המרחב הגדול אין מספיק תאים לשים כל מיני שטויות, קצת באסה אבל לא נורא.

 

 

סה"כ אני חושב שמדובר בתמורה טובה מאוד למחיר, אני אישית שילמתי 45K, עם טמבון אחורי קצת דפוק ומכסה משענת יד שבור וכמובן כמו שאמרתי השכרה לשעבר. לא הייתי מחליף בשום מיני-ואנים 7 מקומות למיניהם, שלא לדבר על זה שהם עולים הרבה יותר בשביל שנתון כזה, צורכים דלק בצורה דומה ובטח לא נותנים את אותו הפינוק בנהיגה ובכוח זמין, בטיחות, תא מטען וכו'.

 

אני מקווה שלא שיעממתי אתכם. :)

 

אני חושב אחרת. (נסיון של שנה עם הרכב)

 

מדובר ברכב מיושן לחלוטין. בלי ESP, מעט כריות אוויר ורמת בטיחות מזעזעת.

 

המנוע שלו 3400 ממש לא מרגיש חזק והרכב בכלל לא מרגיש חזק במיוחד, בטח שלא טס. סע באוודי / BMW ושאר המובילות, ותראה מה זה כוח ממנוע חסכוני הרבה יותר וגם קטן יותר. המנוע 2500 שלהם חזק יותר מה 3400 המיושן.

 

בנוסף הרכב לא אמין כלל... ים תקלות...

 

הרכב לא יציב לחלוטין ברמה שממש מערערת את הביטחון לנהג, גם בכביש ישר כאשר הוא נעשה טיפה גלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן

 

אני חושב אחרת. (נסיון של שנה עם הרכב)

 

מדובר ברכב מיושן לחלוטין. בלי ESP, מעט כריות אוויר ורמת בטיחות מזעזעת.

 

מסכים איתך לגבי הקטע של המיושן, גם בלי להסתכל יותר אחורה, הדגמים של האימפאלה לא ישתנו לפחות משנת 2000 (זה אותו הרכב בדיוק) כך שאתה צודק. למרות זאת בטיחות מזעזעת? לא יודע... לגבי כריות אויר אני לא יודע בדיוק מה הסטנדרט נכון ל 2005 אבל אני לא חושב שבטויוטה של אבא שלי (2004) יש יותר כריות אויר, אם אתה משווה לרכבים 2010 זה משהו אחר, כמובן. וחוץ מזה אני old-school בדברים האלה, אני מאמין הרבה יותר לקורות ברזל "מיושנות" מאשר לכל השיכלולים.

 

המנוע שלו 3400 ממש לא מרגיש חזק והרכב בכלל לא מרגיש חזק במיוחד, בטח שלא טס.

טוב שכתבת מרגיש, כי זה בדיוק מה שזה... האימפאלה נותת לך תחושה של רכב כבד ואיטי אבל בעצם בחוץ היא לא כזה איטית... מנוע גדול, סיבובים גדולים, לא מרגיש חזק, צודק... זה לא אומר שהוא לא חזק.

 

סע באוודי / BMW ושאר המובילות, ותראה מה זה כוח ממנוע חסכוני הרבה יותר וגם קטן יותר. המנוע 2500 שלהם חזק יותר מה 3400 המיושן.

למזלנו למנועים יש נתונים מאוד ברורים בצורה של הספק וממונט (כוח זמין), תראה לי בבקשה מנוע 2500 סמ"ק משנתון 2005 עם מומנט 28 שאינו מוגדש טורבו או מורכב על איזה רכב-על שעולה פי 3 או 4 מהאימפאלה, תודה. ואני לא רוצה אפילו לנסות להשוות מחירים עם BMW או אודי מאותם שנתונים, אני חושב שקצת הגזמת עם ההשוואה הזו, אתה מדבר על מכוניות שעולות פי 1.5 לפחות...

 

בנוסף הרכב לא אמין כלל... ים תקלות...

לא מה שאני שמעתי מכמה וכמה אנשים לפני שקניתי... אבל כמובן שאני לא יכול להעיד עדיין לגבי אמינות, יש לי אותו רק קצת יותר משבועיים.

 

הרכב לא יציב לחלוטין ברמה שממש מערערת את הביטחון לנהג, גם בכביש ישר כאשר הוא נעשה טיפה גלי

לא יודע לי הוא נראה ומרגיש יציב מאוד.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן

 

 

 

מסכים איתך לגבי הקטע של המיושן, גם בלי להסתכל יותר אחורה, הדגמים של האימפאלה לא ישתנו לפחות משנת 2000 (זה אותו הרכב בדיוק) כך שאתה צודק. למרות זאת בטיחות מזעזעת? לא יודע... לגבי כריות אויר אני לא יודע בדיוק מה הסטנדרט נכון ל 2005 אבל אני לא חושב שבטויוטה של אבא שלי (2004) יש יותר כריות אויר, אם אתה משווה לרכבים 2010 זה משהו אחר, כמובן. וחוץ מזה אני old-school בדברים האלה, אני מאמין הרבה יותר לקורות ברזל "מיושנות" מאשר לכל השיכלולים.

 

טוב שכתבת מרגיש, כי זה בדיוק מה שזה... האימפאלה נותת לך תחושה של רכב כבד ואיטי אבל בעצם בחוץ היא לא כזה איטית... מנוע גדול, סיבובים גדולים, לא מרגיש חזק, צודק... זה לא אומר שהוא לא חזק.

 

למזלנו למנועים יש נתונים מאוד ברורים בצורה של הספק וממונט (כוח זמין), תראה לי בבקשה מנוע 2500 סמ"ק משנתון 2005 עם מומנט 28 שאינו מוגדש טורבו או מורכב על איזה רכב-על שעולה פי 3 או 4 מהאימפאלה, תודה. ואני לא רוצה אפילו לנסות להשוות מחירים עם BMW או אודי מאותם שנתונים, אני חושב שקצת הגזמת עם ההשוואה הזו, אתה מדבר על מכוניות שעולות פי

 

1.5 לפחות...

 

אני חולק עליך.

 

הרכב לא מרגיש חזק ומהיר והוא בהחלט גם לא כזה. ראה נתוני יצרן. 0-100 שלו גבוה יותר משל מאזדה 6 מנוע 2000 סטנדרטית.

הרכב כבד, אמנם בפועל רק כ 100-150 קילו לכל יותר מהרכבים באותה קטגוריה אבל עדיין, כבד. בצורת נסיעה שלו

 

נסה ליסוע טיפה מהר בסיבובים, ותבין לבד את כוונתי בעניין האחיזה וההתנהגות. אותו דבר בקו ישר, נסה ליסוע מעט מהר ותראה איך הרכב הופך להיות לא יציב ולא נוח.

ואם ניכנס למושגים מקצועיים מעט אז אגיד שדרכה זוויות גלגול שלא זכור לי שראיתי במכוניות פרטיות, הרכב נוטה מאוד להיגוי יתר, כלומר אם אתה נכנס מהר מידי בסיבוב, הרבה יזרוק תחת ולא ייטה לתת היגוי ככל הרכבים. מה גם שמצב של היגוי יתר ברכב הזה לא מומלץ בכלל וקשה לשליטה. ההתנהגות של הרכב הזה לא צפויה בכלל, אבל אולי אני מגזים, הרי הרכב נועד לבסוף לשיוט איטי ורגוע, אבל אני משווה לשאר וביחס לשאר אלו התוצאות

אגב מהירות מקסימלית שלו 180 קמש. הכי נמוך בקטגוריה.

רוב המנהלים בשנתון של הרכב הזה מתקדמים יותר, ובפועל לא פחות חזקים.

 

לדוגמא, הועדה אקורד, 4 כריות אוויר, התנהגות מצויינת ומרגיש הרבה יותר חזק מהאימפלה וכן מתנהגת מצויין ומשרה ביטחון רב, כמוה גם מאזדה 6 שמגיעה עם 6 כריות אוויר ו ESP בשנתון הזה, פורד מונדיאו אותו דבר, סיטרואן סי 5 ופגו 407

 

מה שכן, בתוך העיר, במהירות איטית, חוץ מה 407 והc5 האימפלה היא הנוחה מכולן.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצחק סלח לי שאתה מדבר לעיניין אבל עדיין שטויות

 

בעל הרכב מחפש רכב בו הוא ומשפחתו מעוטת הילדים סה"כ 6 נפשות יוכל לנסוע בשקט ברוגע ובנוחות

כל כלי הרכב שמנית לא עונים לדרישה "המטופשת " הזאת של בעל הרכב.

 

אז מה אתה ממשיך להרצות לו

 

קנה רכב במחיר זול לכל אלה שאתה מטיף להן בהפרשים של 15- עד 25 אלף ש"ח ( לפי מחרון יד 2 )

צריכת הדלק שלו נחותה בשני ק"מ לליטר נניח . בנסועה של 10000 ק"מ הפירוש הכספי הוא +- 2000ש"ח לשנה.

 

מזדה 6 לא מזיזה מבט אימפלה כן

 

תהנה בחור ותחזור בעוד שנה עם סיכום שנתי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חולק עליך.

 

הרכב לא מרגיש חזק ומהיר והוא בהחלט גם לא כזה. ראה נתוני יצרן. 0-100 שלו גבוה יותר משל מאזדה 6 מנוע 2000 סטנדרטית.

הרכב כבד, אמנם בפועל רק כ 100-150 קילו לכל יותר מהרכבים באותה קטגוריה אבל עדיין, כבד. בצורת נסיעה שלו

 

מממ... שוב, אני לא מבין למה אתה מדבר במושגים לא ברורים... תראה לי רכב עם מנוע 2000 או 2500 מהרכבים שהזכרת שהמנוע שלו נותן מומנט של 28 או יותר... מבטיח לך שלא תמצא כזה שאינו מוגדש טורבו או שעולה הרבה יותר. עם כל הכבוד לסוסים, כוח זמין של מנוע נמדד במומנט...

 

0-100 של מאזדה 6 מהיר יותר? אני ממש בספק... נתוני יצרן? לא יודע, לדעתי יצרנים נוטים להפריז\לבלף בעיקר בפרוספקטים של פרסום... אני מאמין שדברים כאלה אפשר לבדוק רק בדרך הישנה והטובה של דו-קרב אקדחים. :)

 

אני הרגשתי את הפתיחה שלה בלי להשתמש בכל הגז ואני חושב שזו פתיחה מפלצתית וכל קיק-דאון שאני נותן בתוך העיר ממש "זורק" אותי קדימה בצורה מבהילה, אני ממש בספק אם מכוניות המנהלים שהזכרת נותנות את אותו אפקט כולל ה 6 וכולל הונדה אקורד... לא יודע, חישובים פשוטים קח מומנט\הספק על המשקל של הרכב, יכול להיות שבאמת המנוע\גיר היפניים יותר יעילים אבל אני בספק אם הוא יכול לכסות על כזה פער במומנט... כמה מומנט יש למאזדה 6 מנוע 2000?? 19? 21?? לאימפאלה יש 28, על אולי 100 ק"ג הבדל במשקל... לא נראה לי שזה מספיק הפרש כדי לסגור את הפער.

 

יש בוודאי אנשים מבינים יותר ממני בהספק\מומנטים\ניצולת של מנועים וכמו שאמרתי הכל יכול להיות אבל אני בספק אם רכב עם מומנט 20 ומשקל נמוך ב 100 ק"ג יכול לסגור פער מומנט של כמעט פי 1.5 בפתיחה ברמזור, גם אם הוא קצת יותר מודרני, זה הכל ענין של Trade-offs, לטובה ולרעה.

 

נסה ליסוע טיפה מהר בסיבובים, ותבין לבד את כוונתי בעניין האחיזה וההתנהגות. אותו דבר בקו ישר, נסה ליסוע מעט מהר ותראה איך הרכב הופך להיות לא יציב ולא נוח.

ואם ניכנס למושגים מקצועיים מעט אז אגיד שדרכה זוויות גלגול שלא זכור לי שראיתי במכוניות פרטיות, הרכב נוטה מאוד להיגוי יתר, כלומר אם אתה נכנס מהר מידי בסיבוב, הרבה יזרוק תחת ולא ייטה לתת היגוי ככל הרכבים. מה גם שמצב של היגוי יתר ברכב הזה לא מומלץ בכלל וקשה לשליטה. ההתנהגות של הרכב הזה לא צפויה בכלל, אבל אולי אני מגזים, הרי הרכב נועד לבסוף לשיוט איטי ורגוע, אבל אני משווה לשאר וביחס לשאר אלו התוצאות

אגב מהירות מקסימלית שלו 180 קמש. הכי נמוך בקטגוריה.

רוב המנהלים בשנתון של הרכב הזה מתקדמים יותר, ובפועל לא פחות חזקים.

 

לדוגמא, הועדה אקורד, 4 כריות אוויר, התנהגות מצויינת ומרגיש הרבה יותר חזק מהאימפלה וכן מתנהגת מצויין ומשרה ביטחון רב, כמוה גם מאזדה 6 שמגיעה עם 6 כריות אוויר ו ESP בשנתון הזה, פורד מונדיאו אותו דבר, סיטרואן סי 5 ופגו 407

 

מה שכן, בתוך העיר, במהירות איטית, חוץ מה 407 והc5 האימפלה היא הנוחה מכולן.

אוקיי...

 

בקשר להתנהגות כביש, אין לי שום בעיה להודות שכנראה מדובר ברכב מאוד "לא ידידותי" אבל כמו שכבר כתבתי, לדעתי זה לא הרכב לבחון איתו עד כמה מהר אפשר לקחת סיבוב, .וציינתי את זה בתור חיסרון, להלן ציטוט מההודעה שלי למעלה:

 

התנהגות - לא שאני איזה מומחה לנהיגה אבל אני חושב שלא כדאי להגיע עם הרכב הזה למצבי קיצון, ז"א פניות מהירות מידי וכו', אני לא חושב שהוא בנוי לזה למרות ששוב אני לא מומחה, פשוט מהרגשה אישית שלי. אבל כמובן זה לא נורא, לדעתי לא אמורים להשתולל עם הרכב הזה בכלל, מי שחושב על נהיגה פרועה זה לא הרכב בשבילו.

:)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מישהו שיצא לו לנסוע ברכב במשך שבועיים בטיול בארה"ב, רכב פשוט נהדר.

 

מאוד רצינו לקנות אותו גם בארץ, אבל האמא מאוד נבהלה מהגודל של הרכב(סיבוכי חניה), אז ויתרנו עליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצחק סלח לי שאתה מדבר לעיניין אבל עדיין שטויות

 

בעל הרכב מחפש רכב בו הוא ומשפחתו מעוטת הילדים סה"כ 6 נפשות יוכל לנסוע בשקט ברוגע ובנוחות

כל כלי הרכב שמנית לא עונים לדרישה "המטופשת " הזאת של בעל הרכב.

 

אז מה אתה ממשיך להרצות לו

 

קנה רכב במחיר זול לכל אלה שאתה מטיף להן בהפרשים של 15- עד 25 אלף ש"ח ( לפי מחרון יד 2 )

צריכת הדלק שלו נחותה בשני ק"מ לליטר נניח . בנסועה של 10000 ק"מ הפירוש הכספי הוא +- 2000ש"ח לשנה.

 

מזדה 6 לא מזיזה מבט אימפלה כן

 

תהנה בחור ותחזור בעוד שנה עם סיכום שנתי.

 

 

אני מתנצל. לא שמתי לב לעניין ה 6 נפשות.

אכן בנסיבות האלו אתה צודק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהנה בחור ותחזור בעוד שנה עם סיכום שנתי.

 

כל הכבוד על הסקירה.

 

תתחדש ונהג בזהירות :).

 

תודה! :)

 

יצחק, אני באמת לא מבין למה ההתנפלות על האימפאלה, בסה"כ רציתי להמשיך דיון שהשתתפתי בו לפני שהיה לי את הרכב ולתת סופסוף מספרים ממקור ראשון, יכולתי לכתוב את זה הרבה יותר בפשטות, אבל החלטתי להשקיע ואם כבר אז לתת חוות דעת יותר רחבה. לא שיש לי בעיה עם ויכוח בריא אבל אני לא חושב שבעקבות ויכוחים על כוח אנחנו מחר נפגש ברמזור ו"נפתח" לראות מי משיג ולדעתי גם ככה הרבה מהמספרים שמפריחים היצרנים אינם מדוייקים (0-100 וגם צריכת דלק...) ככה שלא יעזור ויכוח כאן, לא נהגתי בחיים על מאזדה 6 או הונדה אקורד אבל לקרוא מספרים אני כן יודע, ומנסיון יש לי נטייה במקרים כאלו להאמין למספרים יותר מאשר ל"הרגשות" למיניהן.

 

אני מניח שאכן אהיה יותר חכם לדבר ולשפוט אחרי צבירת קילומטראז' של לפחות שנה עם הרכב, מקווה שיהיה בסדר. :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש! לדעתי קניה מאוד חכמה ונכונה למצבך ולתקציבך! קשה למצוא משהו מתאים יותר לנסיבות ותמיד נעים לראות אנשים שעושים החלטות נבונות. לאחד השכנים שלנו יש אימפלה 3.4 ליטר שנת 2004 150 K על השעון ומזה שנתיים אפס תקלות. מאחל שכך יהיה גם אצלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי עניין ה 6 נפשות שזה עניין מכריע כאן.

 

לגבי מספרים, כפי שרשמתי לך מקודם זה מה שאני מכיר מנתוני היצרן והרגשה כללית.

 

אני חלילה לא מנסה להשמיץ את רכבך ואף רואה בצורה יפה מאוד את הסיקור שרשמת.

 

מה שרשמתי היה מתוך נסיון שלי ודעה שלי, יכול להיות שהפרטים שדיברתי עליהם לא מעניינים אותך בכלל.

 

בכל אופן, בהתאם לנסיבות בהחלט עשית בחירה טובה.

תתחדש ותהנה מהרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4954 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...