Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בנוגע לרכישת מונית ל פרטי


ybm3884
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום רב , אני עושה קילומטרג' רב כ 1000-1500 קילומטר בשבוע

אני רוצה רכב חסכוני , אבל חשובה לי גם הנוחות , כלומר אני צריך לנסוע כ שעה וחצי לעבודה ושעה וחצי חזור , וכרגע יוצא שאני מגיע לעבודה פשוט מותש מעייפות ואני חש שזה בגלל הנסיעה , אז חשבתי על מונית דיזל ,

משהו כמו מרצדס , או אוקטביה , למרות שהמרצדס עדיפה מבחינתי , גם מבחינת הנוחות וגם מבחינת השם , בכל זאת זה מרצדס

אני מבין שהם יוצאות לשוק אחרי שגמרו אותם מכל הכיוונים , אבל למשל יש לי הצעה על מרצדס C CLASS שנת 2005 שעשתה 480 אלף קילומטר ,

כרגע יש לי סובארו B4 משטרתית עם אותו קילומטרג' שנוסעת מעולה , למרות שהיא עם קילומטרג' דומה , ולסיכום השאלה כאן , היא האם הרכבים של מרצדס יעמדו ברמת הנסיעות האלו , למרות שהם כבר עברו קילומטרג' דיי רחב , והאם שווה להשקיע ברכב כזה

כי בתכלס זה אמור להוריד את העלויות של הנסיעה השוטפת ביחס לנוחות

תודה מראש ומקווה מאוד' שהבנתם את השאלה :)

peach'es, i can eat

peach'es all day long

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה התקציב שלך לרכישת הרכב? האם גיר ידני בא בחשבון?

אני לא חושב שהחיסכון בצריכת הדלק יכסה (וישאיר עודף) את אחזקת מרצדס עם חצי מיליון ק"מ.

 

אם אתה רוצה רכב חיסכוני באמת, נח לנסיעות ארוכות, וגיר ידני מבחינתך מקובל, תחפש רנו מגאן DCI במצב טוב.

 

אם זה עדיין יקר לך, קסארה דיזל יכולה להיות אופציה מעניינת (יש גם אוטומטית).

 

אוקטביה רכב מצויין, אבל לטעמי פחות נוח וביטוח מקיף יקר משמעותית .

 

אני אישית לא הייתי נוגע במונית (בדיוק כמו ברכב שהיה בשירות המשטרה), אבל זה רק אני.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע טוב,

 

מתעלק על השירשור.. טרם רכשתי רכב לאשתי ואני שוב שוקל את המגאן DCI. ביצעתי נסיעה על אחת כזו משנת 2007 עם כ-120K ק"מ. נהניתי מהנסיעה (הקצרה). התחושה הייתה שלמרות נתוני ההספק הצנועים והמנוע הקטן, לא חסר שם כוח והביצועים היו טובים מאוד כמו גם נוחות הנסיעה והמרווח.

 

יחסית לרכב משנת 2007 המגאן זולה והשאלה שלי היא -- למה? האם הרכב באמת בעייתי כמו שאומרים? ובמילים אחרות - אם אמצא אקזמפלר שמור עם נסועה נמוכה (יחסית), יד ראשונה והיסטוריית טיפולים מלאה, וכמובן אמשיך לטפל רק במוסכים המורשים, האם צפויה לי רמת אמינות סבירה (פלוס)?

 

אני רגיל להכניס מכונית למוסך מדי 15K ק"מ לטיפולים שוטפים, וזהו, והייתי שמח להמשיך את הנוהג הזה.

 

אשמח להבהרות, כמובן גם מבעלי ניסיון אישי.

 

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרווח הטיפולים במגאן המדוברת הוא 20 אלף ק"מ (1000 ש"ח). בית מסנן סולר מחליפים כל 40 אלף ק"מ (1800 ש"ח כולל טיפול קטן), טיימינג ב 100 אלף ק"מ (2500 ש"ח) המחירים של מוסכי יבואן.

רכב לא חלש בכלל (הכל יחסית, אוקטביה יותר חזקה), בידוד רעשים מצויין, המושבים נוחים מאוד, צריכת סולר בין הטובות שקיימת בשוק.

המחיר הנמוך יחסית :

א. בגלל שזה רנו.

ב. בגלל שזה דיזל.

 

בעיות אפשריות - קודם כל טורבו (יקר מאוד להחלפה), משאבת הזרקה, מערכת החשמל.

 

לדעתי, בהתחשב במחיר של מגאן, מדובר בעיסקה טוב מאוד.

לא לאחר טיפולים! לא לתדלק בתחנות פיראטיות (גם אם זה יותר זול) - הרכב רגיש לסולר באיכות ירודה.

אם אתה מוצא מגאן DCI בסביבות 100 אלף ק"מ, כדאי שרצועת טיימינג תהיה כבר מוחלפת .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרווח הטיפולים במגאן המדוברת הוא 20 אלף ק"מ (1000 ש"ח). בית מסנן סולר מחליפים כל 40 אלף ק"מ (1800 ש"ח כולל טיפול קטן), טיימינג ב 100 אלף ק"מ (2500 ש"ח) המחירים של מוסכי יבואן.

רכב לא חלש בכלל (הכל יחסית, אוקטביה יותר חזקה), בידוד רעשים מצויין, המושבים נוחים מאוד, צריכת סולר בין הטובות שקיימת בשוק.

המחיר הנמוך יחסית :

א. בגלל שזה רנו.

ב. בגלל שזה דיזל.

 

בעיות אפשריות - קודם כל טורבו (יקר מאוד להחלפה), משאבת הזרקה, מערכת החשמל.

 

לדעתי, בהתחשב במחיר של מגאן, מדובר בעיסקה טוב מאוד.

לא לאחר טיפולים! לא לתדלק בתחנות פיראטיות (גם אם זה יותר זול) - הרכב רגיש לסולר באיכות ירודה.

אם אתה מוצא מגאן DCI בסביבות 100 אלף ק"מ, כדאי שרצועת טיימינג תהיה כבר מוחלפת .

תודה על תגובתך!

 

במקרה ידוע לך מהי עלות החלפת טורבו ומשאבת הזרקה (בסצנריו הגרוע ביותר)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הטורבו עולה בסביבות 6,500 ש"ח לפני העבודה וצנרת.

המחיר הסופי מתקרב ל 10 אלפים ש"ח כולל עבודה ומע"מ במוסך מורשה רנו.

כמובן, לא מחליפים טורבו כל שני וחמישי (וגם לא כל שנה-שנתיים).

את המשאבה לרוב לא מחליפים, אלא משפצים, וזה יכול לקרות אחרי 200 אלף ק"מ (לא משהו שונה מרכבי דיזל אחרים).

לגבי מחירי שיפוץ המשאבה אני לא יכול לענות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב ש-C5 דיזל תהיה שילוב מוצלח בין רכב מודרני, נוח וחסכוני.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ על ההצעה של אלעד.

 

חיפשתי בנרות C5 דיזל במצב טוב, לבסוף לקחתי C5 בנזין.

 

רכב עם נוחות נסיעה ללא תחרות, גם מול רכבים שעולים פי 3. מה שכן, רכב שדורש אהבה והשקעה בבדיקה, לפני ואחרי הקניה.

 

אם אתה חושש מ C5, קרא בפורום הודעות שנוגעות לרכב הזה ושמור על כללי הבחירה: לקנות ממוכר פרטי, לדרוש היסטורית טיפולים מלאה במוסך מורשה או כזה שידוע כמומחה לדגם, ובשאיפה למצוא רכב עם קמ"ג' נמוך יחסית (אני הגדרתי 200K ק"מ כגבול העליון שלי למנוע דיזל).

 

בהצלחה!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...