Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106GTI - התקנת מגדש טורבו?


Fireball
שימו לב! השרשור הזה בן 7328 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שתי שאלות קטנות.

 

למה לעזאזל אם אתם רוצים טורבו, קניתם את הג'וקים המחלידים האלה?

106 טורבו? יש לי לפחות 10 רעיונות יותר טובים לטורבו (אפילו קורולה טורבו עדיפה).

מנוע קטן, אוטו קטן.

לא עדיף ASTRA GSI? אותו מחיר, תוצאה עדיפה.

 

גלעד, מה לא הבנת מהתשובה של יאשה.

כבר חצי שנה יש לך שאלות כמעט זהות, ולא עשית עם זה כלום.

אתה הולך להשקיע כ-20K+.

אתה באמת חושב שיהיה הבדל גדול בין ה-16V ל-8V? שניהם עם 20K יגיעו להספקים יפים.

תתחיל, תעשה, תשאל תוך כדי, תטעה, תבזבז כסף, תהנה.

ככה כולם עושים.

 

זה טוב לשאול, אבל יש גבול. באיזשהו שלב צריך להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רוני, קול ההגיון. :lol::mm_yeah:

אני דווקא בכיוון של הסרת מדבקות והחלקת סמלים, החלפת בקליות, טאסות ספורטיביות אמיתיות עם צמיגים רחבים בחתך נמוך, אגזוז פתוח (שלא יהיה מפלצת רעש), צביעת קלאיפרים, שטיחי אלומיניום, אולי מושבי ספארקו עם חגורה 4 נקודות, גבות\מסכות לפנסים וכו' וכו' (יש עוד הרבה אפשרויות כמו שאתם בטוח יודעים).

על טעם ועל ריח בהחלט אין להתווכח. :wink:

"טאסות ספורטיביות אמיתיות" - חישוקים מסגסוגת קלה או בעברית ג'נטים מגנזיום.

אגב, אחד הפרוייקטים הראשונים שאני מתכנן זה CarPC. אני מבין לא קטן במחשבים (עוסק במקצוע) ובאודיו (מלחין כבר הרבה שנים). את המרת הידע לפאן של הרכב, והשלמת הידע באלקטרוניקה אני משלים עכשיו. מעניין...

סתם נקודה קטנה: לדעתי, לא חבל לדחוף לרכב נהיגה אמיתי מחשב שרק יסיח דעתך

מההגה?

צעצוע כזה יש לדחוף ל-X5, שיהיה לילדים מה לעשות בזמן הפקקים. :wink:

אה, זה גם עובד יפה ב-Fast&Furious... :roll:

 

דניאל

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה רע במחשב באוטו? זה אחלה כלי לשמיעת שירים ומיום ליום זה נראה לי יותר נחמד מאשר הרדיו דיסק שעולה אלפים ועדיין יש צורך בדיסקים.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"טאסות ספורטיביות אמיתיות" - חישוקים מסגסוגת קלה או בעברית ג'נטים מגנזיום.

 

אני לא בטוח האם אני ארצה ג'נטים ממגנזיום, או טאסות יפות מעל הג'נטים הסטנדרטיים.

 

סתם נקודה קטנה: לדעתי, לא חבל לדחוף לרכב נהיגה אמיתי מחשב שרק יסיח דעתך

מההגה?

צעצוע כזה יש לדחוף ל-X5, שיהיה לילדים מה לעשות בזמן הפקקים.

אה, זה גם עובד יפה ב-Fast&Furious...

 

לדעתי זה רעיון מצויין, ואפשר לשלב את זה עם Key Pad ואז יהיה ניתן לעבוד עם זה כמו עבודה עם פאנל רגיל של רדיו דיסק. אפשר על דבר כזה לאכסן עשרות ג'יגות של מפ3ים עם גישה מיידית במקום להשקיע בצ'יינג'ר וצריבת דיסקים. בכוונתי גם להוסיף GPS עם מפה ותוכה שמקריאות כיווני דרך בעברית (ראיתי דבר כזה ל-iPaq, פשוט דבר מרשים).

- - -------[Fireball]------ - -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח האם אני ארצה ג'נטים ממגנזיום, או טאסות יפות מעל הג'נטים הסטנדרטיים.

 

הגאנט המקורי של ה-GTI הוא גאנט סגסוגת קלה ("מגנזיום").

אתה רוצה לחבר מעל גאנ'ט כזה טאסות ?

אתה קורה לזה שיפור יופי ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח האם אני ארצה ג'נטים ממגנזיום, או טאסות יפות מעל הג'נטים הסטנדרטיים.

 

הגאנט המקורי של ה-GTI הוא גאנט סגסוגת קלה ("מגנזיום").

אתה רוצה לחבר מעל גאנ'ט כזה טאסות ?

אתה קורה לזה שיפור יופי ?

 

אין צורך להיות ציני... לא ידעתי את זה! :D

- - -------[Fireball]------ - -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם שנייה - קח קליאו ספורט.

באמת.

 

היא תתן לך כל מה שאתה מחפש - בלי טיפת כאב ראש (טוב ,נו , מוסך זה כאב ראש - אבל בלי קומבינות וריצות אחרי אישורים לכל דבר והורדות מהכביש וטסט בקומבינה וכו' וכו').

 

ביום שהג'וק הזה לא יספק אותך (רמז , זה ייקח הרבה זמן), תוכל להתקדם ל106 מוגדשת , או קאמארו SE , או כל דבר אחר. אולי היא נופלת מה-106 מבחינת היגוי ושלדה - אבל תצטרך לא מעט קילומטרים וידע כדי לדעת למצוא את ההבדלים (אני לא מזלזל ביכולת הנהיגה שלך , אבל בכל זאת).

תן לעצמך ללמוד בדרך יותר קלה , ותשאיר את ה-106 (אם תמצא כזו) בלתי מחוללת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך להיות ציני... לא ידעתי את זה

 

אני לא ציני.

כשאני אהיה ציני אתה תשים לב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי שאלות קטנות.

 

למה לעזאזל אם אתם רוצים טורבו, קניתם את הג'וקים המחלידים האלה?

106 טורבו? יש לי לפחות 10 רעיונות יותר טובים לטורבו (אפילו קורולה טורבו עדיפה).

מנוע קטן, אוטו קטן.

לא עדיף ASTRA GSI? אותו מחיר, תוצאה עדיפה.

 

גלעד, מה לא הבנת מהתשובה של יאשה.

כבר חצי שנה יש לך שאלות כמעט זהות, ולא עשית עם זה כלום.

אתה הולך להשקיע כ-20K+.

אתה באמת חושב שיהיה הבדל גדול בין ה-16V ל-8V? שניהם עם 20K יגיעו להספקים יפים.

תתחיל, תעשה, תשאל תוך כדי, תטעה, תבזבז כסף, תהנה.

ככה כולם עושים.

זה טוב לשאול, אבל יש גבול. באיזשהו שלב צריך להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות.

 

 

ממשיך לזלזל? :?

 

עד לפני שבועיים סיימתי לשפר את השילדה, ובשונה מאחרים, את מה שאני רוצה אני עושה.

הרכב הגיע לידי במצב סטנדרטי לחלוטין ובתוך שנה קיבל שיפורי שילדה נרחבים, לזה אני לא קורא רק דיבורים.

אני עובד מאוד קשה ורוב כספי הולך על האוטו, אני לא מתכוון ללכת לעשות טעות של 20K, ורק אחר כך לחשוב, "איפה טעיתי", בשביל זה יש כאן אנשים נבונים שמבינים עניין, ואני צריך את עזרתם על מנת לצמצם נזקים עתידיים שממש לא נחוצים לי.

אם קשה למישהו לעזור אז שלא יעזור, פשוט וקל.

ועוד זוטה, עדיף לשאול ולברר מאשר לעשות שטויות, אחד משני הדברים לא עולה כסף. :?

החיים הם סחיטה של המצערת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה להרוס כיול כל כך מושלם של ה106?

הוספת לו טורבו..

ואז מה? פיספסת קצת בגז בסיבוב והמשכת ישר..

התפרצויות כוח זה לא בריא לסיבובים..

אתה רוצה אוטו לקו? קנה פונטו טורבו.. היא תהיה הרבה הרבה הרבה יותר חזקה מ106 מוגדשת..

רוצה רכב להנאה צרופה בסיבובים?

תשקיע את הכסף בלעשות את המנוע הזה חזק אך אטמוספרי!

 

כמובן שיש חלופה... אך אני לא יודע איך היא תשב על הראלי / GTI

זה המבינים יאמרו..

סופרצארג'ר יתן לו שיפור משמעותי אך עדיין ישמור על ליניאריות לא?

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים, לא מדובר פה על טורבו שיגדוש באר וחצי.

 

גדישה נמוכה, 0.6 באר וגם זה בהגזמה.

 

טורבו שירד מטורבו דיזל, נכנס לפעולה מ2000 סל"ד, ואם זה לא לינארי...

 

לא התפרצויות כוח ולא נעליים.

 

לא חסרות מכוניות ספורטיביות עם טורבו שיודעות גם להתנהג.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים, לא מדובר פה על טורבו שיגדוש באר וחצי.

 

גדישה נמוכה, 0.6 באר וגם זה בהגזמה.

 

טורבו שירד מטורבו דיזל, נכנס לפעולה מ2000 סל"ד, ואם זה לא לינארי...

 

לא התפרצויות כוח ולא נעליים.

 

לא חסרות מכוניות ספורטיביות עם טורבו שיודעות גם להתנהג.

 

הפורד של יאשה ?

או שמא ה 306 של המפלצתון ? :roll:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב של המפלצתון זה לא דוגמא טובה כי זה טורבו מניפות, סתם רמאי (עם ריח של קקי :lol: )

 

אבל יאשה, האיש והעגלה אה.... האגדה זאת דוגמא מצוינת!

 

וחוץ מזה היום יש בוסט קונטרולרים בלחיצת כפתור ממושב הנהג, לא בעיה לגדוש חצי באר באשתאול ובאר וחצי בשבתות וחגים :idea:

 

גם כן סיפור עשיתם מזה, הכל שאלה של כסף

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה להרוס כיול כל כך מושלם של ה106?

הוספת לו טורבו..

ואז מה? פיספסת קצת בגז בסיבוב והמשכת ישר..

התפרצויות כוח זה לא בריא לסיבובים..

אתה רוצה אוטו לקו? קנה פונטו טורבו.. היא תהיה הרבה הרבה הרבה יותר חזקה מ106 מוגדשת..

רוצה רכב להנאה צרופה בסיבובים?

תשקיע את הכסף בלעשות את המנוע הזה חזק אך אטמוספרי!

 

כמובן שיש חלופה... אך אני לא יודע איך היא תשב על הראלי / GTI

זה המבינים יאמרו..

סופרצארג'ר יתן לו שיפור משמעותי אך עדיין ישמור על ליניאריות לא?

 

סתם לספורט, מאיפה לך הביטחון שפונטו GT תהיה יותר חזקה מ-106 מוגדשת?

אני דווקא חושב שההיפך הוא הנכון.

החיים הם סחיטה של המצערת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7328 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...