Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואת זה אתה יודע כי...?

נהגת ברכב? או לפחות ישבת בו? הרכב הזה, לפי מבחנים שכבר נערכו, אמור להיות הרבה יותר טוב ולא כמו הרכבים הסינים הישנים.

 

לא נהגתי, מודה. בשביל זה המציאו מגזיני ובוחני רכב. תעשה חיפוש ותראה.

אגב, זה שהוא "אמור להיות הרבה יותר טוב ולא כמו הרכבים הסינים הישנים", עדיין לא אומר שהוא ברמה המקובלת היום. גם הכבישים הישראלים טובים יותר בהרבה ממה שהיו לפני עשרים שנה, ועדיין הם לא ברמה ראויה.

 

אנחנו הישראלים אוכלים כל מה שנותנים לנו, ובדר"כ זה קשור למחיר (איך לא).

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בהנחה וימכר באיזור 150-160 אלף ש"ח, זה מחיר לא תחרותי בעליל.

 

באיזור 120-130 יעוף כמו לחמניות טריות (פוקוס\מזדה 3 חדשה).

פורסם
אין לי מושג למה חלק מהמגיבים פה מצרפים לינקים לריסוקים של מכוניות סיניות באשר הן.

הדיון הוא על ה- MG550 של SAIC ספציפית שאמורה להציע בטיחות סבירה ביותר עקב היותה מבוססת על רכב מערבי מודרני יחסית.

הנה סרטונים של הרכב המדובר מתרסק:

 

אין לי שום בטחון במבחן ש:

א. מלווה במוסיקה.

ב. הבוחן לא מצליח בכלל להכניס את הבובות למכונית, אלא בעזרת תנועת אגן מסורתית.

 

מעניין שהם לא מוסרים את הרכב למבחן ENCAP... וזה אגב לא יפתיע אותי בהתנהלות של סינים בכלל, בכל הקשור לייצור ואמות מידה של "כנות", אם יסתבר שהרכב הזה "חוזק" כמו שוולבו חיזקו את הרכב עם קורות בזמנו, באיזו פרסומת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יש לי משהו שאני לא מצליח להבין!

 

כולם יורדים על הרכב הנ"ל שהוא סכנת נפשות ולא בטיחותי ואף אחד לא יקנה אותו ומי שיקנה מטומטם!.

 

אני רק רוצה לדעת- כמה מטומטים נוסעים היום על הרכב שברולט(דייהו) AVEO??

צריך להזכיר שלרכב יש רק כוכב וחצי במבחני ריסוק?? והוא נימכר במחיר לא ריאלי של מעל ל105,000 שקל?? בשנת 2010 מוכרים לנו רכב עם כוכב וחצי!! ואנחנו קונים כי ......?

זה רק מוכיח שבארצנו אנשים שופטים את טיב הרכב רק באמצעות הסמל שמוטבע בחזית ולא לפי הרכב עצמו.

אין הרבה שמבינים את המישפט"אל תסתכל בקנקן אלא על מה שיש בו! "

 

אני מקווה שהמצב ישתנה בעתיד ולא יאשרו להכניס מכוניות שלא מקבלות מעל ל4 כוכבי בטיחות ובלי אבזור בטיחותי מלא! - מה החיים של האירופאים יקרים יותר מהחיים של האזרחים בארץ? אז שלא יעבדו עליכם!....

 

http://www.youtube.com/watch?v=2UGyCbp6iVs&feature=player_embedded דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
צודק אבל לא רוצה להיות זה שיהמר. קודם שיוכיח את עצמו ואח"כ אשקול קנייה שלו (וזה נכון גם אם מחר ג'נרל אלקטריק יתחילו לייצר מכוניות. קודם שיוכיחוו את עצמם)..

 

בנקודה הזו אני בהחלט מסכים איתך, אני באמת לא מבין כיצד הכניסו אותו לארץ בלי מבחן ראוי.

 

yohai71,

 

כמו שכתבתי כבר נערכו מספר מבחנים לרכב הזה ובהם נאמר שהרכב הזה הוא קפיצת מדרגה אדירה.

http://auto.co.il/כתבה-25152-סאיק-MG550-מבחן-דרכים-בלעדי.aspx

 

הנה כדוגמא מבחן שנערך בישראל.

אני בהחלט מסכים איתך שהיצרן חייב להוכיח קודם כל שהרכב הזה אכן טוב ולא מתפרק לאטומים בזמן תאונה (כדוגמא) או אחרי חצי שנה. אבל הדרך מפה ועד לצאת בהצהרות שהרכב הזה לא איכותי כלל וכלל מבלי שום מידע מבוסס פרט למוצאו זה דבר שקשה לי לקבל.

אני מקווה שהבנת את כוונתי. :mm_yeah:

פורסם
יש לי משהו שאני לא מצליח להבין!

 

כולם יורדים על הרכב הנ"ל שהוא סכנת נפשות ולא בטיחותי ואף אחד לא יקנה אותו ומי שיקנה מטומטם!.

 

אני רק רוצה לדעת- כמה מטומטים נוסעים היום על הרכב שברולט(דייהו) AVEO??

צריך להזכיר שלרכב יש רק כוכב וחצי במבחני ריסוק?? והוא נימכר במחיר לא ריאלי של מעל ל105,000 שקל?? בשנת 2010 מוכרים לנו רכב עם כוכב וחצי!! ואנחנו קונים כי ......?

זה רק מוכיח שבארצנו אנשים שופטים את טיב הרכב רק באמצעות הסמל שמוטבע בחזית ולא לפי הרכב עצמו.

אין הרבה שמבינים את המישפט"אל תסתכל בקנקן אלא על מה שיש בו! "

 

אני מקווה שהמצב ישתנה בעתיד ולא יאשרו להכניס מכוניות שלא מקבלות מעל ל4 כוכבי בטיחות ובלי אבזור בטיחותי מלא! - מה החיים של האירופאים יקרים יותר מהחיים של האזרחים בארץ? אז שלא יעבדו עליכם!....

 

http://www.youtube.com/watch?v=2UGyCbp6iVs&feature=player_embedded דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

מה אתה מנסה להוכיח?

אני יוצא נגד ה"שברולטים" בדיוק כמו שאני יוצא נגד הסיני הזה.

אח של חבר שלי קנה דייהו מחופשת כזאת, אמרתי לו שהוא מטומטם (אולי עידנתי את זה קצת) ושאני לא מוכן להיכנס למלכודת מוות הזאת, עדיף ללכת ברגל.

Auto Emoción

פורסם

yohai71,

 

כמו שכתבתי כבר נערכו מספר מבחנים לרכב הזה ובהם נאמר שהרכב הזה הוא קפיצת מדרגה אדירה.

http://auto.co.il/כתבה-25152-סאיק-MG550-מבחן-דרכים-בלעדי.aspx

 

הנה כדוגמא מבחן שנערך בישראל.

אני בהחלט מסכים איתך שהיצרן חייב להוכיח קודם כל שהרכב הזה אכן טוב ולא מתפרק לאטומים בזמן תאונה (כדוגמא) או אחרי חצי שנה. אבל הדרך מפה ועד לצאת בהצהרות שהרכב הזה לא איכותי כלל וכלל מבלי שום מידע מבוסס פרט למוצאו זה דבר שקשה לי לקבל.

אני מקווה שהבנת את כוונתי. :mm_yeah:

 

מבין לחלוטין. אבל שים לב שכתבתי מקודם שאנחנו הישראלים אוכלים כל דבר, ואסביר:

קראתי את הכתבה של מוטו. עכשיו קרא את זה: http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/231336/roewe_550.html

 

אז גם שם היא לא מצטיירת כרכב "רע". אבל מה זה רע? הכל יחסי. יחסית לסיניות של לפני 5 שנים ודאי שהיא טובה, אבל יחסית למתחרות הישירות שלה היום?

אגב, מי המתחרות האלו? מעניין לגלות לפי הלינק שצירפתי, שהיא אמורה להתחרות (לפחות באירופה) בקטגוריה של פוקוס וגולף, ולא בקטגוריה של מאזדה 6 כפי שמציגים את זה במוטו (עכשיו אתה גם מבין את התמחור- הרי בכסף שהם רוצים, אין מצב להעמיד אותה מול פוקוס בישראל, אז היבואן חושב: בואו נזרוק אותה לקטגוריה הגבוהה יותר ופתאום היא נראית "תחרותית".

 

כדי להקל, קח את השורה האחרונה:

The Roewe is a decent car, but it’s not up to the standard of the latest Golf. With its wide engine range, slick driving experience and spacious cabin, the MkVI hatchback proves how far the Chinese firm needs to come.

פורסם

yohai71,

 

אתה צודק בהחלט, במצב כזה (שבו היא אמורה להתחרות מול גולף ופוקוס) המחיר בארץ באמת מוגזם אם כי הפנים שלה הרבה יותר גדול משל הרכבים המקבילים (אבל בעצם גם של הונדה סיוויק סדאן).

וזה בלשון המעטה!

עכשיו נשאר רק לראות מה קורה עם הבטיחות, אם היא תיהיה טובה אז בעצם הסינים עושים את מה שהקוראינים עשו לפני קצת יותר מעשור, כלומר התחילו כאשר אין להם הרבה מה להציע והגיעו למצב שכיום הם בהחלט מציעים חבילה מאוד מעניינת ואכותית.

פורסם
yohai71,

 

אתה צודק בהחלט, במצב כזה (שבו היא אמורה להתחרות מול גולף ופוקוס) המחיר בארץ באמת מוגזם אם כי הפנים שלה הרבה יותר גדול משל הרכבים המקבילים (אבל בעצם גם של הונדה סיוויק סדאן).

וזה בלשון המעטה!

עכשיו נשאר רק לראות מה קורה עם הבטיחות, אם היא תיהיה טובה אז בעצם הסינים עושים את מה שהקוראינים עשו לפני קצת יותר מעשור, כלומר התחילו כאשר אין להם הרבה מה להציע והגיעו למצב שכיום הם בהחלט מציעים חבילה מאוד מעניינת ואכותית.

 

נכון. בכל מקרה, פה בארץ לא תהיה לה בעיה להמכר. העדר הישראלי קונה הכל, בטיחות או לא. וזה יבוא אחרי שהיא תציף את הכבישים כרכב ליסינג.

פורסם

לגאון הגדול שהראה את הסרטון של ה600, אתה יודע שהרכב מבוסס על הונדה אקורד? ישר להכפיש סתם זה קל

 

לעניינו - לא הייתי קונה את הרכב הזה במחיר הזה, לא בטוח שהוא שווה יותר מ100K, מה גם שיש לסינים טכנולוגיה של רובר למנועים של 160 כ"ס בלי מגדש טורבו, לא מבין את הנהירה שלהם לטורבו במקום לייחד את עצמם.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

אינני מאמין ב- C-NCAP זה ארגון פיראטי ואין לו משמעות בעולם, היה חסר בסרטון רק שהסינים ירקדו עם הבובות.

נחכה עד שיכניסו את הרכב ל- EURONCAP.

 

ובכל מקרה ראיתי את הרכב באוטו מוטור והוא נראה ממש זול כולל העור של הכסאות, זה איננו רכב מרשים בכלל.

 

מחיר של 160K זאת בדיחה עגומה של היבואן.


×
×
  • תוכן חדש...