Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106,205,AX,SAXO מה עדיף, וקצת שאלות טכניות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה!

אני יודע שזה פורום יעוץ רכישת דכב ולא פורום טכני,אני מתנצל מראש אם יהיה בת'רד קצת עירבוביה

אני אנסה לשמור על סדר כמה שאוכל.

אז ככה בעקרון אני מחפש רכב עד 10K אם אפשרות לחרוג ב2K.

בגדול אני יודע שאין ניסים ונפלאות ולאכול את כל העוגה ולהשאיר שלמה אי אפשר, אבל לנסות לקלוע למטרה כמה שיותר קרוב.

בעצם אני רוצה רכב קטן, זול לתחזוקה מהנה (עד כמה שאפשר בתקציב הנ"ל,אז לכן אני בודק צרפתיות).

לחבר יש AX 97 1.4, ראש מנוע הוחלף לראש של GT,קיט יניקה סימוטה מקרבון

הרכב נורא זריז, עם סט צמיגים איכותיים הוא מפגין אחיזה מצויינת ונורא כיף לנהיגה.

ממה שהבנתי, לכל ארבעת הרכבים (106,205,AX,SAXO) אותם המערכות (למעט הAX שאצלה נאבות 3 ברגים)

ואותם מבחר מנועים, עוד הפעם תקנו אותי אם אני טועה.

השאלה היא בעצם כזאת, מבין ארבעת הרכבים שהוזכרו, באיזה מהם אני אקבל את החבילה הכוללת הטובה ביותר?

לי אישית מבדיקה זריזה של כמה דקות,נראה שאת ה205 הכי הגיוני למצוא במצב סביר והיא הכי נפוצה

ההתייחסות כאן גם ברמת האבזור והשנתון, אני יעדיף רכב חדש יותר ובעל רמת איבזור גבוהה יותר

לצורך העניין 205 FOREVER שנת 99, שזה השנתון הכי גבוהה שלה,וראיתי כמה רלוונטיות.

אני יעדיף על פני 106 XSI שנת 94 באותו המחיר ואף נמכרות בגבוהה יותר וסבירות למצוא במצב טוב ממש נמוכה.

וSAXO העיצוב הכי יפה לטעמי, אך נמכרות במחירים דיי גבוהים לעומת השאר וגם דיי קשה למצוא עם קילומטראז' נמוך.

AX? זו תהייה מעין פשרה לטעמי, מכיוון שהרכב אומנם לא יהיה רכב פרוייקט, אך גם לא ישאר סטנדרטי, עם הזמן והממון

חלקים יוחלפו לאפטרמארקט. אז אומנם מבחינת מנוע כן יש לו מה להציע אך באם רוצים לשנות ג'אנטים וכו'

תקועים עם הסרנים בעלי ה3 נאבות וזה פרויקט בפני עצמו להחליף אותם.

מכאו גם יש עוד שאלה שאני יודע שזה לא המקום ולא הזמן, אך אני לא רוצה לפתוח טופיק חדש כי זה קשור.

בעצם מנוע הTU3 משותף לארבעתם אך מה ששונה בעצם זהו הראש?

באם כן, נגיד ויהיה ברשותי TU3 בעל מערכת הזרקה חד נקודתית (75 כ"ס), זה אומר שאני אוכל

פשוט להחליף ראש לראש של 106 XSI בעלת הזרקה רב נקודתית ובכך בעצם לעלות את ההספק ל 100 כ"ס תיאורתי?

קראתי שמערכת ההזרקה החד נקודתית נקראת Bosch Mono-Jetronic ואילו הרב נקודתית נקראת Bosch Motornic MP3.1

ואיפה שהוא הייה רשום שזה בעצם ECU..עכשיו אני כבר באמת מבולבל מה זה מה....

אם תוכלי בבקשה להסביר לי בצורה פשוטה מה ההבדל בין 2 מערכות ההזרקה האלו, והאם ניתן להחליף בין שניהם

אני נורא אשמח.

אז כן בעקרון אני גם מחפש פוטנציאל שיפורים.

בתודה מראש, אני יודע שזה הייה מתיש לקרוא את כל מה שרשמתי.

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם

לדעתי אתה עובד לא נכון. כיוון שכמו שכתבת, יש הרבה דימיון בין המאפיינים הטכניים של הרביעייה הנ"ל (יש גם הרבה שוני, מעבר לנאבה עם שלושה ברגים) לדעתי כדאי שתתחיל לחפש מציאה. התקציב שלך נמוך ואתה צריך למצוא מכונית שטופלה היטב - זה לא פשוט כמו שזה נשמע!

חפש אחת מבין המכוניות האלו, מה שיבוא - יבוא.

 

לגבי המנוע ומערכת ההזרקה -

במנועים האלו היו שני סוגים של מערכת הזרקה חד-נקודתית (שניהם של בוש) ולפחות שני סוגים של מערכת הזרקה רב-נקודתית (אחד של בוש והשני של מגנטי-מירלי, אם אני זוכר נכון).

אפשר לקחת מנוע עם הזרקה חד-נקודתית ולהסב אותו להזרקה רב-נקודתית. זה לא פשוט, אבל אפשרי. לא תקבל הספק של 100 כ"ס אלא קצת פחות, כדי לקבל 95 כ"ס תצטרך להחליף את גל הזיזים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שיטת העבודה שלי באמת לא ממש נכונה, האמת שבנושא הזה יש לי זמן אני לא ממהר, לכן

החלטתי שאני אהייה סגור על מה אני רוצה, לפי זה אני אתחיל לחפש. כי אני לא ממש רוצה להיתפשר על

עיצוב ונוחות בגדול שזה ההבדל הכי גדול ברכבים הללו.

סליחה על השאלה הפחות רלוונטית, מה בערך סף היכולת של מנוע TU3 אטמוספירי מבחינת שיפורים?

כי שמעתי המון השערות בנושא, מנוע כזה מוגדש ראיתי באינטרנט שפשוט בייש אימפרזות.

וגם הסרטון של הAX הלבנה, עם קאמשאפט 280 אם זכרוני לא מטעה אותי, היא באמת מהירה לאטמוספירית.

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

×
×
  • תוכן חדש...