Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] מרצדס CLS שוטינג ברייק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דווקא אני ממש אוהב את הקו הזה שמשאיר תא מנוע נקי לחלוטין.

רק לא הבנתי היכן ניתן למדוד שמן עם מדיד?!במגרעות בתחתית התא? :roll:

 

אי אפשר, כלומר רק באמצעות מחשב הרכב אפשר לדעת מה הוא מפלס השמן.

(ככה זה לפחות בספינה שבסמלון).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
במה להשוויץ, בחתיכת פלסטיק? :shock:

ככה לא אמור להראות תא מנוע של מכונית בעלת 320 כ"ס.

 

באמת זה מה שיזיז לי כשיהיה לי רכב כזה... :?:roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אפשר לחשוב, בסך-הכל מדובר בחתיכת פלסטיק בשביל מראה נקי ואסתטי של תא המנוע. מי שזה מפריע לו, יכול להוריד אותה תוך 2 דקות.

פורסם

מי שקונה רכב בכל כך הרבה כסף הדבר האחרון שמדיר שינה מעיניו זה עניין הנורות או השמן או הפלסטיקים.

בטח במוסך או דרך צ'יפ GSM הרכב מודיע למוסך שהגיע הזמן לטפל . [כמו ברכב הקונספט של סיטרואן ,שהיום נראה אפשרי מתמיד.]

 

לגבי העיצוב לא כל כך אהבתי את הפרונט שמשרה אווירה כבדה ולא פרופורציונאלית לשאר הרכב ,אבל היי אולי זה אני. :|

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

מעניין כמה זמן ייקח להליף נורה.

חצי דקה. להגיע לפנס ייקח שעה, לפרק אותו ייקח יום וחצי (כולל ריצות לחנויות אספקה טכנית לקנות את ה"נו @וסאוחתו ביט מזורגג כזה שנראה כמו התחת של בודהה בתנוחת הלוטוס השלישי", עוד בוקסא שעולה כמו חצי פיאט כי אין להשיג אותה במקומות רגילים, עוד 2 ביטים כי ההוא של @וסאוחתו נשבר, ג'ק של 3 טון כדי להרים את הרכב על בלוקים, להוציא 7001 שקל על בלוקים "ישירות מהחברה" כדי להעמיד אותה בזמן ההחלפה, ובסוף לגלות שכל מה שהיה צריך זה מברג שטוח דק ופטיש 200 גרם), להרכיב חזרה רק במוסך מורשה (ראה תיאור הפירוק ממקודם) וזה כבר לוקח כמעט שבוע.

 

בשביל להחליף מים, קודם כל תפרק את המושבים. לא נלאה אתכם יותר מדיי, אבל נרמוז שהפייה איפה שהוא בין קיר האש לתמסורת.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...