Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על טכניקת "מבט רחוק"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מי שמתעניין בנהיגה ומחפש לשפר את כישוריו, מן הראוי שיעשה קורס נהיגה מתקדמת, ושם ילמד

את הטכניקה הזאת ורבות נוספות. מי שלא מתעניין גם ככה לא גולש פה בד"כ.

 

אבל אם אנחנו כבר בשרשור "לימודי תרבות נהיגה בהתכתבות", אז הנה עוד טיפ בשבילכם:

 

כשאתם מגיעים לרמזור, אנא הצמדו לחלק השמאלי של הנתיב, כדי שרוכבי הדו"ג יוכלו להתקדם

מימינכם באופן בטוח לקדמת הטור ולא יצטרכו לזגזג בין המכוניות. בתודה מראש על ההתחשבות.

 

והנה עוד אחד:

 

כשאתם נוסעים ברוורס, לא משנה היכן ובאילו תנאים, פתחו את החלון הקדמי. שדה הראייה במצב

כזה לעולם יהיה מוגבל, לכן כל חוש נוסף שתוכלו להסתייע בו (בעיקר שמיעה) רק יעזור לכם להשלים

את הנסיעה לאחור באופן בטוח ואפקטיבי. לכו תדעו, אולי יש שם איזה ילד מתחת לפגוש שאינכם רואים.

 

ועוד אחד:

 

בחניה בניצב למדרכה, תמיד תחנו עם הפנים לכיוון היציאה. עדיף לבזבז עוד כמה דקות בתמרונים ולדעת

שדבר אינו מעכב אתכם במידה ותצטרכו לצאת במהירות. בנוסף, לתמרן לתוך מקום חניה זה הרבה יותר

בטיחותי מאשר לצאת ברוורס לתוך תנועה. את זה עדיף לעשות עם שדה ראייה כמה שיותר גדול, ושוב,

מומלץ לפתוח את החלון הקדמי, רק למקרה שלא תראו את המשאית או האופנוע שמגיעים משמאלכם.

 

עד כאן להפעם.

 

בהחלט מסכים,אך במצב שנוצר אצלנו בכבישים קשה ליישום.

"ועוד אחד:

 

בחניה בניצב למדרכה, תמיד תחנו עם הפנים לכיוון היציאה. "

 

הצפצופים מאחור וחוסר התקשורת וההבנה עם אלו מאחורנית יוצרים באלאגן גדול.

זה טוב היכן שיש נהגים ערניים ומעט חושבים,שקוראים את כוונותיך.

 

אבל צודק בכל מקרה.

פורסם
טוב מאוחר מלעולם לא. למדת כלל מפתח לנהיגה בטוחה, חסכונית, חלקה ונכונה.

 

הערה קטנה - זו לא טכניקה, זה א.ב של נהיגה.

 

למה זה א.ב? אם הייתי חושב שזה כל כך בסיסי לא הייתי פותח על כך שרשור בכלל, עובדה שלא ידעתי על כך לפני שעברתי קורס.

אולי זה בסיסי בארצות יותר מודעות אבל לא בישראל.

פורסם

טיפ נוסף שאני יכו להמליץ עליו,

תשתדלו במידה והדבר מתאפשר לא לנסוע

מאחורי רכב גבוה/ משאית

הראות פשוט מצטמצמת משמעותית קדימה

עדיף לעקוף או לקחת נתיב אחר, בזהירות כמובן.

פורסם
כל מי שעבר קורס נהיגה מתקדמת בטח מכיר את העניין: להסתכל למקום שבו אנחנו רוצים להמצא במקום לעקוב אחרי תוואי הדרך המידיים.

כמובן שבמסלול הטכניקה מאוד עוזרת אבל אני רוצה לדבר על הכביש.

מאז שהתחלתי להסתכל קצת יותר רחוק קורה לי פחות שאני מופתע(סיבוב שהגיע משום מקום, פקק פתאומי), מסוגל לתכנן בצורה טובה יותר מכיוון שאני רואה מראש את מצב הדרך, מרגיש בטוח יותר ובקיצור, מאוד עוזר ומשפר את כישורי הנהיגה.

 

נהיגה כזו בדרך כלל תוכל להיות גם חסכונית יותר בדלק (פחות בלימות ופחות תאוצות מיותרות) לרוב האנשים.

×
×
  • תוכן חדש...