Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

האם יכול להיות שהמזגן מוציא אויר קר כאשר הוא כבוי?

המדחס לא עובד זה אני בטוח.

חיפשתי בפורום דברים קודמים על זה ולא מצאתי אז מצטער אם חזרתי על נושא

פורסם

זה יעבוד על קירור וגם על חימום - זה אוויר שנכנס מכיוון קידמת הרכב.

על מנת שלא יצא אוויר כלל כל המ שעלייך לעשות הוא ללחוץ על כפתור הסירקולציה הפנימית של הרכב (צמוד לAC) וזהו, לא יצא יותר אוויר כלל.

 

מקווה שעזרתי.

Audi A3 2.0T FSI DSG 2006

פורסם

יש כמה כפתורים במזגן גולף לא מובנים

מישהו יכול להסביר ולהעלות תמונה

יש כפתורים של חום וקור (אדום וכחול) יש כפתורים עם חצים למעלה ולמטה של עוצמת המזגן

ויש עוד איזה שלושה כפתורים אם אני לא טועה

פורסם

זה יכול לראות מה שהבחור מעלי אמר...

מצד שני אם כפתור הוינטלציה הוא על מצב פנימי ו AC לא לחוץ - אם המזגן עדיין פועל זו כבר בעיה אחרת

שהמדחס עובד כל הזמן (קרה לי לפני שנה בפולו - הרבה חיפשו עד שעלו על הבעיה)

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
יש כמה כפתורים במזגן גולף לא מובנים

מישהו יכול להסביר ולהעלות תמונה

יש כפתורים של חום וקור (אדום וכחול) יש כפתורים עם חצים למעלה ולמטה של עוצמת המזגן

ויש עוד איזה שלושה כפתורים אם אני לא טועה

 

האם מערכת בקרת אקלים אצלך ברכב כמו בתמונה המצורפת ?

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם

ככל הנראה כפתור ה"סירקולציה" מופעל וזה מה שקורה.

הפיתרון הוא פשוט ללחוץ על הכפתור הזה וזה יכבה לך את האוורור.

על הכפתור מופיע חץ בצורה מעגלית.

פורסם

בתמונה שמרק פרסם זה הלחצן השמאלי ביותר למטה (עם החץ) תלחץ עליו זה אמור לפתור את הבעיה.

נסיעה טובה וחמימה :)

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

  • ספונסר פורום
פורסם

כשאתה לוחץ על AUTO מערכת בקרת האקלים תנסה להגיע

לטמפרטורה פנימית כפי שהגדרת במעלות עיי הכפתור הכחול והאדום

כמובן ביחס לטמפ החיצונית .

 

לדוגמא קבעת טמפ 22 מעלות ,הטמפ החיצונית הינה 30 ,במצב כזה

המערכת תפעיל את המזגן ותשלוט בעוצמת המפוח עד אשר הטמפ בתוך הרכב תגיע ל22 מעלות .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון, בתור מומחה לרכבי VAG 8) אחרי כמובן...

 

האם גם מדף הצירקולציה נסגר והמערכת עוברת למצב סיחרור אוויר פנימי במצב AUTO עד אשר הטמפ' הרצוייה מושגת ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...