Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ראשית התנצלות - כתבתי קודם מהזכרון העמום שלי (עברו ארבע שנים בערך מאז המודינג שביצעתי) ואני רוצה להעמיד מספר עובדות על דיוקן.

את המוד לדיסטורשן המדובר (עם הסילבר-מיקה) לא מצאתי, אבל נזכרתי שלמעשה הקבלים האמורים הוחלפו בקבלים בעלי ערכים אחרים.

 

לא נורא.

איזה כייף לי :)

פורסם
לגבי האתרים עם הביקורות על שלל מיני קבלים וההשפעה שלהם על אופי הצליל - אני לא ממש קונה את זה ואני אסביר.

שיטת הבדיקה הכי "מדעית" שננקטה בכל האתרים האלה, היא השמעה לאנשים, כאשר השתמשו באותו מסלול אות בכל אחד מהמקרים (פרט להחלפת הקבלים) - מה שנקרא מבחן A/B.

השיטה הזו שאמורה להיות חפה מהטיות פסיכולוגיות, אינה כזו כלל. ברגע שאותם מאזינים יודעים שברגע נתון הם שומעים קבל אחד וברגע שלאחריו קבל אחר (גם אם הם אינם יודעים איזה קבל בדיוק נמצא במעגל בכל רגע) - הם ישמעו הבדלים, כי זה מה שמצפים מהם.

האים פעם הנחתה, שמטרת המבחנים הייתה לדעת מה הוא ההבדל, ולא אם הוא קיים? ישנם הרבה אנשים שלהם ברור (מאמינים), שקבלים כן משפיעים על אופי הצליל בצורה שונה. לכן הם לא עושים מבחני A/B בין קבל אלקטרוליטי לפילם. כמו שאתה (אני מקווה) לא תלך לעשות מבחן בין מגבר סיני ב-300 ש"ח ו-Genesis DMX.

×
×
  • תוכן חדש...