Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשאול......

זה מנוע מכני של מפוח אויר - מעיף עלים וכלו מיני שטויות עם רוח חזקה.

רשום עליו חשוב ביותר "להשתמש עם שמן T2 2% עם בנזין.

אז איזה סוג דלק זה ? 95? 96? ואם זה 95 ואני ישים 96 המנוע לא יעבוד?

ואם אני ישים 95 והמנוע 96 זה לא יעבוד?

 

וכמה כוח סוס המנוע לדעתם??

 

תודה.

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
רציתי לשאול......

זה מנוע מכני של מפוח אויר - מעיף עלים וכלו מיני שטויות עם רוח חזקה.

רשום עליו חשוב ביותר "להשתמש עם שמן T2 2% עם בנזין.

אז איזה סוג דלק זה ? 95? 96? ואם זה 95 ואני ישים 96 המנוע לא יעבוד?

ואם אני ישים 95 והמנוע 96 זה לא יעבוד?

 

וכמה כוח סוס המנוע לדעתם??

 

תודה.

תמיר

אוקיי אני ינסה להבין את השאלה שלך..

הבנת שמתמשים בתערובת לדלק הזה נכון?

עכשיו אתה שואל באיזה סוג בנזין משתמשים לתערובת?

אני משער ש95 כי לא צריך את העופרת שיש ב96..

בעקרון במנועים שצורכים שלך עם עופרת זה כי הם מתמשים בעופרת לסיכה לכן אם אתה שם בלי עופרת אז זה כמו לנסוע על מנוע בלי שמן.. (נראה לי :roll: )

ואז משהו יכול להתחמם ולהידפק..

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
רציתי לשאול......

זה מנוע מכני של מפוח אויר - מעיף עלים וכלו מיני שטויות עם רוח חזקה.

רשום עליו חשוב ביותר "להשתמש עם שמן T2 2% עם בנזין.

אז איזה סוג דלק זה ? 95? 96? ואם זה 95 ואני ישים 96 המנוע לא יעבוד?

ואם אני ישים 95 והמנוע 96 זה לא יעבוד?

 

וכמה כוח סוס המנוע לדעתם??

 

תודה.

תמיר

 

אני חושב שזה מנוע 2 פעימות. מוזר מה שרשמת כי לפי דעתי זה בנזין עם 2% שמן. במנועי 2 פעימות, הבנזין משמש גם לשימון החלקים הנעים.

 

יהיה נחמד אם מישהו יוכל לשפוך יותר אור על הנושא.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

כמה שאני יודע כאלו מנועים זקוקים לדלק תערובת שנמכר בתחנות דלק ולא ללק 95\96

 

אז אני וחבר בנינו קורקינט על מנוע עם מנוע של חרמש וזה היה דלק תערובת!

 

מקווה שעזרתי....

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
כן זה מנוע 2 פעימות ואני חושב שהוא 95 בתוספת של 2% שמן T2.

רציתי לדעת כמה כוח סוס יש למנוע הזה לדעתכם?..

 

ואיפה אני מוצא פלגים כאילו?

 

תמיר

כמה סמ"ק הוא?

תן עוד פרטים על המנוע אנחנו לא כול לנחש סתם יש עשרים סוגים עשל המנוע שאתה מדבר עליו.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

זה מנוע 2 פעימות ,הדלק הוא תערובת שקונים בתחנות דלק (משאבה מצחיקה עם מנואלה) ויש בו 2% של שמן למנועי 2פעימות (2T) אבל אפשר להכין את התערובת בבית ועושים אותו מדלק 95 אוקטן.

למנוע יש כ1.5 כ"ס (לפעמים יותר),עד כמה שזכור לי אתה מאיזור חדרה אז ברח' הנשיא יש חנות ענקית למכסחות דשא וציוד לגינה -שם תמצא פלאג.

 

אולי אני טועה אבל עושה רושם שאתה הולך לבנות קורקינט ממונע, אולי עדיף להשתמש במנוע של חרמש מוטורי (זה עם החוטים שחותך את הקצוות של הדשא) כי יש לו גיר טוב מאוד.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
זה מנוע 2 פעימות ,הדלק הוא תערובת שקונים בתחנות דלק (משאבה מצחיקה עם מנואלה) ויש בו 2% של שמן למנועי 2פעימות (2T) אבל אפשר להכין את התערובת בבית ועושים אותו מדלק 95 אוקטן.

למנוע יש כ1.5 כ"ס (לפעמים יותר),עד כמה שזכור לי אתה מאיזור חדרה אז ברח' הנשיא יש חנות ענקית למכסחות דשא וציוד לגינה -שם תמצא פלאג.

 

אולי אני טועה אבל עושה רושם שאתה הולך לבנות קורקינט ממונע, אולי עדיף להשתמש במנוע של חרמש מוטורי (זה עם החוטים שחותך את הקצוות של הדשא) כי יש לו גיר טוב מאוד.

 

עליתה עליי

יש לי 2 אופציות

או מה שיש לי בבית מנוע של מפוח אוייר.

או לקנות ב 300 שקל מנוע של מסור מכני אבל מנוע נטו בלי גיר בלי כלום.

 

מה אתה אומר אחי?

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

כן הוא מגיע לסלד יותר גבוה אני חושב

אבל לשנייהם אין גיר.....

אני רוצה לבנות קלאץ..... ממדחס של מזגן - הוא ישר ניתפס אם מחברים 12V.

אבל אני מתכוון לבנות מעגל שנותן מ1V-12V ככה שאני יוכל לכוון את הלחץ של הקלאץ של המדחס. וככה יהיה לי משחק בקלאץ, וגם הוא אלקטרוני אז זה יותר טוב.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

במנוע 2 פעימות חייבים להשתמש בתערובת ולא בדלק נקי. אין משמעות לעופרת/נטול עופרת במנועים האלו כי אין להם מערכת שסתומים כמו במנוע 4 פעימות, שהיא החלק הרגיש לחוסר עופרת.

חוץ מזה - אלו מנועים הרבה יותר פשוטים והרבה יותר סבילים להתעללות מ... הממ.... נאמר... מנועי פיז'ו 16V...

אם תטעה קצת באחוזי השמן בתערובת, או שימות לך עכבר בתוך מיכל הדלק - זה לא סיפור של חודש השבתה ושתי משכורות. קצת פירוק וניקוי, כמה קללות ומשיכות בכבל ההתנעה והם רצים. וזה מה שעושה אותם מנועים אידאליים לנסיונות מרושעים במכניקה :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...