Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חודש קיבלתי דוח הביתה על מהירות שניקלט ע"י מצלמה ניידת.

הגשתי בקשה לקבלת התמונה..גם דרך אתר המישטרה..וגם ע"י שליחת בקשה בדואר רשום לאותו מחוז.

 

עד עכשיו, לא הגיע כלום.

 

האם כדאי לברר עם המישטרה מה קורה עם התמונה....או שפשוט להמתין? :shock:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
לפני חודש קיבלתי דוח הביתה על מהירות שניקלט ע"י מצלמה ניידת.

הגשתי בקשה לקבלת התמונה..גם דרך אתר המישטרה..וגם ע"י שליחת בקשה בדואר רשום לאותו מחוז.

 

עד עכשיו, לא הגיע כלום.

 

האם כדאי לברר עם המישטרה מה קורה עם התמונה....או שפשוט להמתין? :shock:

שאלות קיטבג לא שואלים.

תן להם את הזמן, בינתיים פתח מוטו מחודש שעבר (או שתיצור קשר והוא יועבר אליך כלאחר כבוד) וקרא בעיון את שיטת מוצלאחי (לא מתלמדו של אלא את של המקור :lol: )

אל תעיר את הענק הישן - הוא מתעורר עצבני ועם גרזן גדול :twisted:

פורסם
לפני חודש קיבלתי דוח הביתה על מהירות שניקלט ע"י מצלמה ניידת.

הגשתי בקשה לקבלת התמונה..גם דרך אתר המישטרה..וגם ע"י שליחת בקשה בדואר רשום לאותו מחוז.

 

עד עכשיו, לא הגיע כלום.

 

האם כדאי לברר עם המישטרה מה קורה עם התמונה....או שפשוט להמתין? :shock:

שאלות קיטבג לא שואלים.

תן להם את הזמן, בינתיים פתח מוטו מחודש שעבר (או שתיצור קשר והוא יועבר אליך כלאחר כבוד) וקרא בעיון את שיטת מוצלאחי (לא מתלמדו של אלא את של המקור :lol: )

אל תעיר את הענק הישן - הוא מתעורר עצבני ועם גרזן גדול :twisted:

 

כן..לא להעיר את הענק הישן..זה ברור...רק שאותו ענק לא יגיד לי לשלם לו גם קנס כפול בגלל זה שלא הערתי אותו בזמן....

 

בכל מיקרה..הקבלה של הדואר הרשום..שמורה אצלי..בתור הוכחה.

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
לפני חודש קיבלתי דוח הביתה על מהירות שניקלט ע"י מצלמה ניידת.

הגשתי בקשה לקבלת התמונה..גם דרך אתר המישטרה..וגם ע"י שליחת בקשה בדואר רשום לאותו מחוז.

 

עד עכשיו, לא הגיע כלום.

 

האם כדאי לברר עם המישטרה מה קורה עם התמונה....או שפשוט להמתין? :shock:

 

כעבור שבועיים שלושה ממשלוח הבקשה לתמונה צריך להגיע אליך מכתב פשוט ממשטרת ישראל בו כתוב שהם קיבלו את בקשתך ויתפנו אליך בימים\שבועות\חודשים הקרובים.

לאחר עוד חודשיים לערך תגיע התמונה.

×
×
  • תוכן חדש...