Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רישיון ל - 50 סמע"ק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נפלה בחלקי ההזדמנות והעונג לשאול שאלה בפורום הזה,

 

אז תנו כבוד, "ויש כבוד".

 

יש מצב שאני מתחיל עבודה חדשה בתפקיד טכנאי מחשבים בחברה מסויימת. הם דורשים רישיון לאופנוע 50 סמע"ק. מוכייון שאני מפוטר היי-טק ולא עובד מעל לחודש ודיי נמאס לי לשבת בבית ולז**ן לכולם בשכל בפורום, אני חייב להתפשר.

 

אז כמה זה עולה ? כמה זמן זה לוקח ?

 

תודה לכם.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

שמוליק, יש לך כבר 18 ? (אני מניח שכן.... :lol: )

 

תעשה רשיון עד 500 סמ"ק. ההבדל הוא בעשרה שקלים לשיעור !

עכשיו, יש את הקטע שאם אתה נהג חדש, אז יש איזה מינימום שיעורים, אם אתה לא נהג חדש אז אתה יכול לגשת ישר לטסט... קיצר, אין לי מושג מה קורה לגבי כמות השיעורים ויאדה יאדה, אז ניתן למישהו שמבין בזה לענות.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

אני בן 26. יש לי רישיון כבר 6.5 שנים. לעולם לא ישבתי על אופנוע. לקפוץ על 500 סמע"'ק בפעם הראשונה זה דיי מפחיד, לא ?

 

זה נשמע מפתה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אם אתה חושב בעתיד אולי לרכוש אופנוע\קטנוע מעל 50 אז אולי באמת שווה לך לעשות עד 500 (או אפילו מעל 500 שבקשר לזה אני לא יודע מחירים). אני התחלתי ללמוד בב"ש עד 500 .המחיר זה 500 +113 אגרה לטסט ראשון ואם נכשלת אז משלמים תוספת רק אגרה (שנדמה לי שהיא יותר גבוהה בטסט השני) .הלימודים מתבצעים בין 2 ל3 מפגשים שאתה מגיע ב9 בבוקר ועוזב ב5 אחה"צ (חלק לא קטן מהזמן אתה מחכה סתם) אבל אם אתה רוצה אתה יכול לבוא כמה פעמים עד שאתה מרגיש מוכן. המורה בסדר גמור לדעתי ומצד אחד עונה לכל שאלה ששואלים אותו ומצד שני נותן לך בהתחלה את השקט שלך ללמוד את האופנוע אני מאוד אהבתי את זה . כמובן שאין לי השוואה רק ציינתי כי פעם אמרו דברים אחרים על המורים בבש"ש אם אתה רוצה אני ישמח לתת לך את הטלפון של המורה . לשם השוואה ללמוד באיזור ת"א עולה בערך 80 לשיעור וצריך 15 שיעורים זה יוצא כמעט פי 3 יותר יקר.מכיוון שגם שם פה וגם שם מלמדים לעבור טסט ולא לנהוג אני העדפתי לחסוך את הכסף ואחרי זה כשאני יקנה אופנוע ללכת לקורס רכיבה

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
אם אתה חושב בעתיד אולי לרכוש אופנוע\קטנוע מעל 50 אז אולי באמת שווה לך לעשות עד 500 (או אפילו מעל 500 שבקשר לזה אני לא יודע מחירים). אני התחלתי ללמוד בב"ש עד 500 .המחיר זה 500 +113 אגרה לטסט ראשון ואם נכשלת אז משלמים תוספת רק אגרה (שנדמה לי שהיא יותר גבוהה בטסט השני) .הלימודים מתבצעים בין 2 ל3 מפגשים שאתה מגיע ב9 בבוקר ועוזב ב5 אחה"צ (חלק לא קטן מהזמן אתה מחכה סתם) אבל אם אתה רוצה אתה יכול לבוא כמה פעמים עד שאתה מרגיש מוכן. המורה בסדר גמור לדעתי ומצד אחד עונה לכל שאלה ששואלים אותו ומצד שני נותן לך בהתחלה את השקט שלך ללמוד את האופנוע אני מאוד אהבתי את זה . כמובן שאין לי השוואה רק ציינתי כי פעם אמרו דברים אחרים על המורים בבש"ש אם אתה רוצה אני ישמח לתת לך את הטלפון של המורה . לשם השוואה ללמוד באיזור ת"א עולה בערך 80 לשיעור וצריך 15 שיעורים זה יוצא כמעט פי 3 יותר יקר.מכיוון שגם שם פה וגם שם מלמדים לעבור טסט ולא לנהוג אני העדפתי לחסוך את הכסף ואחרי זה כשאני יקנה אופנוע ללכת לקורס רכיבה

 

השיטה הזו של המורים בב"ש, כבר לא חוקית ע"פ תקנה חדשה של משרד התחבורה.

 

בכל מקרה, הנה קישור עם כל הפרטים לגבי הוצאת רישיון ל-50 סמ"ק ויותר מזה :

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles.asp?id=8&art_id=52

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

תודה כרובי.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

שמוליק.......

אני גם בימים אלה עושה רשיון ל500 סמ"ק....

עכשיו, אם תחליט בסוף שאתה עושה רשיון ל50, כמו שכר אמרו לך עדיף לך ללכת על עד 500......

בסך הכל הכללי זה יוצא תוספת של 200-300 שקל......

ומי יודע, אולי תכנס חזק לקטע ויום אחד תרצה משהו יותר חזק.....

 

תחשוב על זה, אף פעם לא "מזיק" שיש.....

 

 

אלעד.

פורסם
שמוליק.......

אני גם בימים אלה עושה רשיון ל500 סמ"ק....

עכשיו, אם תחליט בסוף שאתה עושה רשיון ל50, כמו שכר אמרו לך עדיף לך ללכת על עד 500......

בסך הכל הכללי זה יוצא תוספת של 200-300 שקל......

ומי יודע, אולי תכנס חזק לקטע ויום אחד תרצה משהו יותר חזק.....

 

תחשוב על זה, אף פעם לא "מזיק" שיש.....

 

 

אלעד.

 

אז זהו, שאני חושב על זה ברצינות. אבל שוב, השאלה היא אם זה לא "גדול" מידי על הפעם הראשונה. אני מדמיין לעצמי מושך טיפה את המצערת - ועף.

 

המ... אבל כמו שהאמריקאים הולכים בגדול, גם אני אלך בגדול.

אבל קודם נראה מה עם העבודה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

שמע....

 

לרוב האנשים אין בעיה לעלות על 500 בפעם הראשונה, הם ממש לא מאיימים,

למעשה ה500ים מאוד ידידותיים לרוכב, שלמדתי על ה50ים למדו איתי הרבה

בחורות שלמדו ישר על 500, ורכבו לא רע בכלל, אז זה אפשרי ואין בעיה.

 

ה600ים הספורטיבים הם היותר מפחידים לרוכב המתחיל, ה500ים, ממש לא.

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם

ממש לא! כמו שכבוד הפרה אמר, 500+ זה כבר סיפור אחר. אבל ה500? קטן עליך!

בדרך כלל לומדים על GS500 של Suzuki, רק שב ותתרווח, ואולי, מי יודע, בתוך חודשיים תתצתרף לחולי הכידון שנמצאין כאן :)

תן בפולגז!

אם לי היה אופנוע, לסבתא היו גלגלים...

פורסם

אתם יודעים מה ? לא נראה לי שאעבוד בעבודה הנ"ל כי המעסיק לא חזר אליי.

אבל בכל זאת, אני חושב שאני אוציא ברגע שאני אעמוד על הרגליים.

אני אוציא על 500 סמע"ק. לפי המלצותיכם זה לא כל כך מפחיד. אז אני בטוח שאני אתגבר על הפחד.

 

תודה

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...