Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני סבור שתהיה קליטה מכיוון שגם בפלאפון יש קליטה (גם שהדלת והחלון סוגרים) הקליטה נמוכה לעומת חדר "רגיל" אבל יש קליטה, גם העובדה שהראוטר נמצא מטרים ספורים מהממ"ד כנראה תשפר את הקליטה. האם הדברים שאמרתי כנראה נכונים או שאין קשר בין קליטה של סלולר לקליטה של אינטרנט?

פורסם

אלה לא אותם תדרים אז אין קשר.

החדר שלי במעונות באוניברסיטה היה הממ"ד, והיה לנו ראוטר סימנס של בזק, במרחק 3-4 מ' מהחדר שלי.

הייתה לי קליטה בינונית+ ואך ורק כאשר הממ"ד היה פתוח לרווחה. כאשר הייתי סוגר את הדלת ברזל - מתנתק מיד ולא מוצא רשתות בכלל.

 

לכן אני אומר, מנסיון שלי ושל אחרים - תקשורת אלחוטית של ראוטרים לא עובדת טוב בתוך/באזור ממ"דים.

כמובן שלכל כלל יש יוצא מן הכלל, אבל קח בחשבון שרוב הסיכויים שזה לא יעבוד טוב.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

כרטיס PCI עם אנטנה מתברגת.

למה?

כי תמיד ניתן לשים מאריך לאנטנה ולהוציא אותה החוצה מהממ"ד ואז תהיה קליטה טובה.

כרטיסי רשת USB הם לרוב דרק. אני אומר לרוב כי עד היום לא נתיקלתי בכזה כרטיס שעובד ממש טוב, במיוחד כאשר יש בעיות קליטה (כגון ממ"ד).

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

חלונות 95 לא מזהה USB.

רק מגרסה SR2 שלא יצאה בארץ.

 

יצאו מלא פאצ'ים אבל זה מאד בעייתי.

פורסם

למקרה שלא שמת לב המערכת היא לא 95 אלה me.

 

ואכן אני יבחר כרטיס pci עם אנטנה מתברגת כמו שהוצע לי פה, אבל יש כל מיני נתוני מהירות איזה נתונים יתנו "ביצועים" טובים?

נתוני מהירות שנמדדים בMbps אני רואה 54 ויש גם 300, מה נחשב לסביר ומה מהיר?

 

אשמח להמלצה על כרטיס כזה מהחנות של אייבורי\ksp או כל חנות אחרת בחיפה שמוכרת את האביזרים הנ"ל עד 150-200 שקל לא יותר, חשוב: מהירות וקליטה.

פורסם

נושא המהירות לא רלוונטי עבורך. זה לא ממש משנה אם תרכוש כרטיס רשת של 54 מגה או 300 מגה, הכרטיס יעבוד לכל היותר במהירות של הראוטר (וסביר להניח שהוא לא עובר את ה54 מגה) ובכל מקרה כשמדובר בגלישה באינטרנט החיבור שלך מהראוטר החוצה איטי בצורה משמעותית (1.5 מגה? 10 מגה לכל היותר) כך שהוא צוור הבקבוק שלך ולא הרשת הביתית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...