Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום...יש לי מספר שאלות לגבי רמקולים קומפוננטים.

אז ככה החלטתי לקנות רמקולים קומפוננטים והתקציב שלי הוא עד 1000 ש"ח אני כמעט נעול על המורל דוטק אוביישן

שמבדיקה שעשיתי אוכל לרכוש במחיר 800 שקל אצל טומקאר,המחיר הכי זול שמצאתי.

יש למישהו הצעות למשהו אחר?

חשוב לציין שאני אוהב את הרכות של מורל ולא אוהב רמקולים עם טוויטרים צורחים..

כרגע יש לי מקדימה בדלתות רוקפורד prima 6*9 שקניתי לפני שבועיים והמתקין דחף לי אותם ברכב אחרי הרחבה של החור

בדלת .....הם ממש צורחים לי באוזניים ולכן אני מעוניין לשים אותם מאחורה ואת הקומפוננטים שאקנה מקדימה.

הרכב הוא מאזדה 3.

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

פורסם

תאכלס.

K מציין אלפים בחור. זאת אומרת, שמה שאתה אמרת זה שאתה מחפש קומפוננט ב1000*1000 ש"ח...

מה שאומר כן כן, מליון ש"ח! אני לא בטוח שאפשר לקנות את מורל במיליון (למעשה אני כמעט בטוח שלא) אבל עדיין, יהיה לך קומפוננט סביר במחיר הזה. :wink:

 

אם אני לא טועה האוביישן אכן הומלץ פה עשרות פעמים, תעשה חיפוש בפורום.

 

העיקר- בדקת שהוא מתאים לאוטו שלך (עומק, קוטר, הגברה)?

תחכה לתגובות, אבל נשמע לי דפוק לחלוטין לקנות אוביישן בלי שיש מגבר.

פורסם

טוב חברים זה אני פותח הנושא...פשוט לא שמתי לב וכתבתי את ההודעה על השם משתמש של חבר שלי....

דבר ראשון התבלבלתי לגבי המחיר זה אמור להיות 1k...דבר שני יש לי כרגע מגבר שאני מושך איתו כבר 4 שנים ותאמת

אני מרוצה ממנו ...ברור שרוקפורד או אלפיין יהיו באיכות הרבה יותר טובה אבל זה מה יש כרגע.

המגבר שלי הוא של דראגון פליי300*4 אם מישהו מכיר ויש לי גם סאב 600 וואט של פיוניר, אשמח אם תתנו יותר חוות דעת על הרמקולים שיש לי ה6*9 הרוקפורד ,

ואיך נחשבים הדוטק אוביישן...פרסמתי בהתחלת השרשור את הדרישות שלי....תודה לכל העוזרים

×
×
  • תוכן חדש...