Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות אחרי נהיגה ברכב לקראת רכישה [אלמרה 2003]


ravid_g
שימו לב! השרשור הזה בן 5564 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

ראיתי ניסן אלמרה 2003 (כ-120K ק"מ).ורציתי להתייעץ אתכם לגבי הממצאים, כי אני לא אדם שמבין במכוניות.

הלחיצה על הברקס הייתה לי חדה מדי. כל נגיעה קלה גרמה לתגובה חדה. האם זה משהו בעייתי, או שפשוט מתרגלים לזה (אני נוהג כיום על פוקוס 06).

 

הטמבון מאחורה בשני הצדדים, היה נמוך ב2 ס"מ מהמיקום שבו הוא אמור להיות. בעל הרכב אמר שזה לא בגלל תאונה, אלא בעייה בטמבונים של האלמרה - האם זה ייתכן?

מכסה תא המטען בצד שמאל, היה גבוה בחצי ס"מ במצב סגור מפח הרכב. בעל הרכב אמר שכך הוא קנה את הרכב, ושבבדיקות שהוא עשה לא הייתה פגיעה בשסי. האם ליקוי כזה אמור להחשיד על פגיעה חמורה, או שגם פגיעות קלות יכולות לגרום לכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני אוהב את המוכרים האלה, הם מומחים לרכב שלהם, יודעים בדיוק על כל המחלות, דיברו באופן אישי עם המהנדסים, פירקו אותו עד רמת הבורג והרכיבו מחדש, עשו עליו פשוט דוקטורט. אבל אין להם שמץ של מושג למה יש ריתוכים בשילדה והם "ככה קנו את זה".

 

תשמע, זה שהרכב עבר תאונה, ניחא, אולי באמת אין פגיעה בשילדה אבל כשאתה רואה סימנים לתאונה והמוכר מתחיל להמציא שטויות, זה מתתחיל להיות מסריח. ליקוי כזה אמור להחשיד אבל מה שעוד יותר אמור להחשיד זה מוכר שלפי דעתי מסתיר ממך פרטים ואני הייתי מתרחק מהרכב רק בגלל המוכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות בנוגע לטמבון, אני יכול להרגיע אותי שבאלמרה של הוריי זה גם כך, ולמיטב ידיעתי לא הייתה להם אף פעם תאונה בחלק הזה. עוד אציין שהטמבון זה פחות או יותר הדבר היחיד שמתפרק באוטו הזה, כל השאר כמעט ולא מתקלקל, אחרי 9 שנים ו-200,000 קילומטר.

בנוגע לבגאז', אין סיבה שזה יהיה ככה, לפחות אצל הוריי זה לא ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניין הברקס-ככה זה ומתרגלים לכך מהר.

בשתי האלמרות שהיו לנו לא אובחנה בעיה בפגושים, יחד עם זאת די בנגיעה קלה בפגוש (כזו שאין לה שום השלכה אמיתית על הרכב) כדי שהוא יזוז ממקומו,בעיקר מאחור,אבל איזה רכב לא מקבל במשך 7 שנים נגיעה כזו או אחרת? לפעמים הבעלים אפילו לא מודע שמישהו נגע ברכב בחניה בקניון/מרכז הקניות/ברחוב... יתכן ומאירוע כזה נלחצו הפגוש או דלת תא המטען

 

לגבי תא המטען,חשוב לבדוק שמהמכה שכנראה קיבל אין חדירת מים,בדוק את השטיח של תא המטען לרטיבות וסימניה ובדוק גם מתחת לגלגל הרזרבי לשם מים מתנקזים אם הם חודרים לתא המטען

 

יש הרבה מוכרים קשקשנים,לא כולם נוכלים,איש לא יוכל כאן בפורום לבדוק את הרכב פיזית,קח לבדיקה במכון אמין,בדוק הסטוריה במוסך המטפל (שמן הסתם צריך להיות מורשה) ואולי כדאי להחתים את המוכר שבמידה ויתברר והרכב עבר תאונה שתוקנה אזי גם ישא בהוצאות הבדיקה ויחזיר לך אותן.

 

ככלל,האלמרה היא רכב אמין ביותר ונותן תמורה מצויינת למחירו.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5564 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...