Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל הבוחנים יש ביטוח אישי שמכסה הכל.

לבוחנים אין ביטוח אישי(אלא אם הוא בוחן קניה בנוסף להיותו בוחן רישוי), הביטוח הוא כללי של המכון(ביטוח מקצועי) או ביטוח של "שלט במבחן".

 

אבל אגזוזים? תעשו לי טובה! הרי ברור שאני מחזיר את הלא חוקיים אחרי 4 דקות, אז מה ההתקטננות הזו?

תאר לך מצב, שרגע לאחר שסיימת את הבד', צץ לו מפקח של משרד התחבורע ועושה "בדק-בית" :?

הבוחן יקרא לשימוע במשרד התחבורה, באם זה מקרה ראשון שלו - אזהרה וע"ת, מקרים חוזרים שלילת תעודה לתקופות של 14 ימים ומעלה עד לבחינות מחודשות.

 

עמית

 

כל מה שאתה אומר - נכון. אבל האם המפקח היה "מציק" לו גם על הבדיקה הרשלנית בעזרת האזניים בלבד?

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם

אני עשיתי טסט ללא משתיק באגזוז!!!! (עף לפני 4 חודשים)

הבוחן האזין נתן בגז האזין שוב.

עשה סבוב של 30 מטר ובדק את הברקסים

חזר מבסוט לאללה "איזה כלי אה.."

לך למשרד לקבל מדבקה מחזיר אור למספר

להתראות.

 

אז הוא עשה סבוב אז מה?

:lol:

פורסם

כל מה שאתה אומר - נכון. אבל האם המפקח היה "מציק" לו גם על הבדיקה הרשלנית בעזרת האזניים בלבד?

 

בדיוק כך :!:

הסיבות לפסילת מע' פליטה הינן(מבחינת רעש):

(1)הרכב משמיע רעש מן המפלט העולה בעוצמתו על הרעש מרכב תקין אחר מאותו התוצר והדגם.

(2)ברכב מותקן מכשיר שמפסיק את פעולת משתיק-הקול וגורם לרעש.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לפני שאני נוסע לטסטר אני תמיד מחזיר את כל הזבל המקורי למקום. את האורות, את הגלגלים, וכו... וכשאני מגיע אף פעם לא עושים לי שום בעיה. על השניה שאני מגיע הביתה אני ישר מחליף את כל ה"נדוניה" חזרה ושם את הזבל המקורי במקום.

תקשיב לי, תהייה חכם יותר מהמניוקים הללו (תשמע, להיות מנייק זו עבודה :D ) ותבוא פיקס. תחזור הביתה ותסדר כפי שנוח לך...

 

נ"ב:

זה לא ממש 'זבל'. אבל באופנועי שטח כמעט ואף פעם לא נשארים עם המקור...

תן בפולגז!

אם לי היה אופנוע, לסבתא היו גלגלים...

פורסם
תקשיב לי, תהייה חכם יותר מהמניוקים הללו (תשמע, להיות מנייק זו עבודה :D ) ותבוא פיקס.

 

תודה רבה על הברכות :mad:

ואני חשבתי שכל עבודה מכבדת את בעליה :idea:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

כל מה שאתה אומר - נכון. אבל האם המפקח היה "מציק" לו גם על הבדיקה הרשלנית בעזרת האזניים בלבד?

 

בדיוק כך :!:

הסיבות לפסילת מע' פליטה הינן(מבחינת רעש):

(1)הרכב משמיע רעש מן המפלט העולה בעוצמתו על הרעש מרכב תקין אחר מאותו התוצר והדגם.

(2)ברכב מותקן מכשיר שמפסיק את פעולת משתיק-הקול וגורם לרעש.

 

עמית

 

".....מאותו התוצר והדגם...."

 

 

הלו?! בישראל יש 7 TLים, איך בדיוק הוא יודע מה זה רעש נורמאלי?

 

ומה תאמר אם ביום שישי, כשהגעתי עם אגזוזים מקוריים (שרשום עליהם שהם לTL1000) הוא עדיין טען שזה חזק מידי????

 

ומה תאמר על זה שרק אחרי שכמעט הפכתי לו את המקום ודרשתי ממנו לתת לי פרטים שלו ושיתאר במדוייק איך הוא עשה את "הבדיקה" כי אני מגיש תלונה למשרד התחבורה אז הוא חתם לי שהכל תקין.

 

 

אז לא, לא כל עבודה מכבדת את בעליה.

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם

:shock::shock::bad-word::!::!::!:

 

 

כל מה שאתה אומר - נכון. אבל האם המפקח היה "מציק" לו גם על הבדיקה הרשלנית בעזרת האזניים בלבד?

 

בדיוק כך :!:

הסיבות לפסילת מע' פליטה הינן(מבחינת רעש):

(1)הרכב משמיע רעש מן המפלט העולה בעוצמתו על הרעש מרכב תקין אחר מאותו התוצר והדגם.

(2)ברכב מותקן מכשיר שמפסיק את פעולת משתיק-הקול וגורם לרעש.

 

עמית

 

".....מאותו התוצר והדגם...."

 

 

הלו?! בישראל יש 7 TLים, איך בדיוק הוא יודע מה זה רעש נורמאלי?

 

ומה תאמר אם ביום שישי, כשהגעתי עם אגזוזים מקוריים (שרשום עליהם שהם לTL1000) הוא עדיין טען שזה חזק מידי????

 

ומה תאמר על זה שרק אחרי שכמעט הפכתי לו את המקום ודרשתי ממנו לתת לי פרטים שלו ושיתאר במדוייק איך הוא עשה את "הבדיקה" כי אני מגיש תלונה למשרד התחבורה אז הוא חתם לי שהכל תקין.

 

 

אז לא, לא כל עבודה מכבדת את בעליה.

פורסם
:shock::shock::bad-word::!::!::!:

 

 

כל מה שאתה אומר - נכון. אבל האם המפקח היה "מציק" לו גם על הבדיקה הרשלנית בעזרת האזניים בלבד?

 

בדיוק כך :!:

הסיבות לפסילת מע' פליטה הינן(מבחינת רעש):

(1)הרכב משמיע רעש מן המפלט העולה בעוצמתו על הרעש מרכב תקין אחר מאותו התוצר והדגם.

(2)ברכב מותקן מכשיר שמפסיק את פעולת משתיק-הקול וגורם לרעש.

 

עמית

 

".....מאותו התוצר והדגם...."

 

 

הלו?! בישראל יש 7 TLים, איך בדיוק הוא יודע מה זה רעש נורמאלי?

 

ומה תאמר אם ביום שישי, כשהגעתי עם אגזוזים מקוריים (שרשום עליהם שהם לTL1000) הוא עדיין טען שזה חזק מידי????

 

ומה תאמר על זה שרק אחרי שכמעט הפכתי לו את המקום ודרשתי ממנו לתת לי פרטים שלו ושיתאר במדוייק איך הוא עשה את "הבדיקה" כי אני מגיש תלונה למשרד התחבורה אז הוא חתם לי שהכל תקין.

 

 

אז לא, לא כל עבודה מכבדת את בעליה.

:bad-word:

 

איך הכורסא המעופפת?

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם

כל מה שאתה אומר - נכון. אבל האם המפקח היה "מציק" לו גם על הבדיקה הרשלנית בעזרת האזניים בלבד?

 

בדיוק כך :!:

הסיבות לפסילת מע' פליטה הינן(מבחינת רעש):

(1)הרכב משמיע רעש מן המפלט העולה בעוצמתו על הרעש מרכב תקין אחר מאותו התוצר והדגם.

(2)ברכב מותקן מכשיר שמפסיק את פעולת משתיק-הקול וגורם לרעש.

 

עמית

 

".....מאותו התוצר והדגם...."

 

 

הלו?! בישראל יש 7 TLים, איך בדיוק הוא יודע מה זה רעש נורמאלי?

 

ומה תאמר אם ביום שישי, כשהגעתי עם אגזוזים מקוריים (שרשום עליהם שהם לTL1000) הוא עדיין טען שזה חזק מידי????

 

ומה תאמר על זה שרק אחרי שכמעט הפכתי לו את המקום ודרשתי ממנו לתת לי פרטים שלו ושיתאר במדוייק איך הוא עשה את "הבדיקה" כי אני מגיש תלונה למשרד התחבורה אז הוא חתם לי שהכל תקין.

 

 

אז לא, לא כל עבודה מכבדת את בעליה.

 

:drinking::beerchug::ladysman:

 

ככה אני אוהב את העומריקו שלי!

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

×
×
  • תוכן חדש...