Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבוחן: תניע, אורות, גבוהה, ימין, שמאל....בלם, ימינה, שמאלה....

רד מהאופנוע תשאיר אותו מונע... (הבוחן מתישב עליו)

אני: מה אתה חושב שאתה עושה?

הבוחן: בודק את הבלמים.

אני תראה לי ביטוח עם השם שלך שתופס לאופנוע.

הבוחן: זה במשרד.

אני מדומם את המנוע - אתה לא מזיז אותו מטר אחד!

הבוחן: טוב... סע קדימה ותלחץ על הבלם.

.................................................

.................................................

הולך לאגזוזים - מקשיב....מקשיב...מקשיב...

עוד רגע אני נותן לו איזו מכת גז שתעיף לו את האוזניים...:-)

 

הבוחן: בוא למשרד.....הנורית לוחית זיהוי לא עובדת - תחליף, האגזוזים רועשים מידי, מעבר למגבלות של משרד התחבורה.

אני: איך אתה בדקת את זה (לא שהוא טועה:-)

הבוחן: אני שומע את זה עם האזניים שלי.

אני: אם היית מסתכל עם העיניים שלך, היית רואה שרשום NOT FOR ROAD USE :-)

 

הTLLF חזר הביתה ללא עצבים או כעס, בכל מקרה הוא תכנן לשלוח היום את האגזוזים לREPACKING בבריטניה ולהרכיב את המקוריים (אבל איזה מחבל של החמס סגר לו את הכביש והמכס כבר נסגר (עוד 3 דקות)

נורה של לוחית זיהוי - לא עובדת מהיום שיש לי את הTL - עכשיו קניתי - 2 ש"ח אצל אחים חדד בכפ"ס.

 

שישי הבא - סיבוב נוסף.

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם
הבוחן: תניע, אורות, גבוהה, ימין, שמאל....בלם, ימינה, שמאלה....

רד מהאופנוע תשאיר אותו מונע... (הבוחן מתישב עליו)

אני: מה אתה חושב שאתה עושה?

הבוחן: בודק את הבלמים.

אני תראה לי ביטוח עם השם שלך שתופס לאופנוע.

הבוחן: זה במשרד.

אני מדומם את המנוע - אתה לא מזיז אותו מטר אחד!

הבוחן: טוב... סע קדימה ותלחץ על הבלם.

.................................................

.................................................

הולך לאגזוזים - מקשיב....מקשיב...מקשיב...

עוד רגע אני נותן לו איזו מכת גז שתעיף לו את האוזניים...:-)

 

הבוחן: בוא למשרד.....הנורית לוחית זיהוי לא עובדת - תחליף, האגזוזים רועשים מידי, מעבר למגבלות של משרד התחבורה.

אני: איך אתה בדקת את זה (לא שהוא טועה:-)

הבוחן: אני שומע את זה עם האזניים שלי.

אני: אם היית מסתכל עם העיניים שלך, היית רואה שרשום NOT FOR ROAD USE :-)

 

הTLLF חזר הביתה ללא עצבים או כעס, בכל מקרה הוא תכנן לשלוח היום את האגזוזים לREPACKING בבריטניה ולהרכיב את המקוריים (אבל איזה מחבל של החמס סגר לו את הכביש והמכס כבר נסגר (עוד 3 דקות)

נורה של לוחית זיהוי - לא עובדת מהיום שיש לי את הTL - עכשיו קניתי - 2 ש"ח אצל אחים חדד בכפ"ס.

 

שישי הבא - סיבוב נוסף.

 

 

 

אם היית שןאל,היית חוסך את הזמן והכסף...

מכון אלון בחולון.הטסטר שם הארליסט....

חצי דקה ואתה אחרי.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם

תקף גם עבור רכבים.

פעם הבאה עומר אתה מוזמן לנס ציונה, כל מה שהטסטר מבקש הוא אור גבוה, נמוך, אור בלם, סע ותלחץ על ברקס רגל, זה הכל נקודה. לא סיבוב ולא נעליים.

כל הסיפור אפילו פחות מחצי דקה.

פורסם
הבוחן: תניע, אורות, גבוהה, ימין, שמאל....בלם, ימינה, שמאלה....

רד מהאופנוע תשאיר אותו מונע... (הבוחן מתישב עליו)

אני: מה אתה חושב שאתה עושה?

הבוחן: בודק את הבלמים.

אני תראה לי ביטוח עם השם שלך שתופס לאופנוע.

הבוחן: זה במשרד.

אני מדומם את המנוע - אתה לא מזיז אותו מטר אחד!

הבוחן: טוב... סע קדימה ותלחץ על הבלם.

.................................................

.................................................

הולך לאגזוזים - מקשיב....מקשיב...מקשיב...

עוד רגע אני נותן לו איזו מכת גז שתעיף לו את האוזניים...:-)

 

הבוחן: בוא למשרד.....הנורית לוחית זיהוי לא עובדת - תחליף, האגזוזים רועשים מידי, מעבר למגבלות של משרד התחבורה.

אני: איך אתה בדקת את זה (לא שהוא טועה:-)

הבוחן: אני שומע את זה עם האזניים שלי.

אני: אם היית מסתכל עם העיניים שלך, היית רואה שרשום NOT FOR ROAD USE :-)

 

הTLLF חזר הביתה ללא עצבים או כעס, בכל מקרה הוא תכנן לשלוח היום את האגזוזים לREPACKING בבריטניה ולהרכיב את המקוריים (אבל איזה מחבל של החמס סגר לו את הכביש והמכס כבר נסגר (עוד 3 דקות)

נורה של לוחית זיהוי - לא עובדת מהיום שיש לי את הTL - עכשיו קניתי - 2 ש"ח אצל אחים חדד בכפ"ס.

 

שישי הבא - סיבוב נוסף.

 

ואני לעומת זאת, לא אספר איך אני העברתי אתמול טסט לאופנוע... :viking:

אולי רק לאללוף, אם הוא ירים טלפון.

 

(והמבין יבין).

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

פורסם

לי דווקא יש נסיון מצויין איתם. הם דווקא לא קטנוניים על שטויות.

 

אתה פשוט נכנסת חזיתית בבוחן, אז למה חיכית :?:

 

לכל הבוחנים יש ביטוח אישי שמכסה הכל.

 

בפעם הבאה פשוט אל תנסה להיות חכמולוג...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לי דווקא יש נסיון מצויין איתם. הם דווקא לא קטנוניים על שטויות.

 

אתה פשוט נכנסת חזיתית בבוחן, אז למה חיכית :?:

 

לכל הבוחנים יש ביטוח אישי שמכסה הכל.

 

בפעם הבאה פשוט אל תנסה להיות חכמולוג...

 

 

אם בכלל, אבל אני לא אתן לאף אחד לרכב על הנסיך השחור שלי. יש לו ביטוח? אז מה? זה אומר שהוא יודע לרכב?????

 

בכל מקרה, היה לי נסיון מצויין איתם עם כמה אופנועים (אף אחד מהם לא היה חוקי למהדרין) וכולם עברו.

פשוט הפעם נפלתי על מנאייק ודביל.

 

ולמה דביל? כי לגבי נורה - על הכיפאק - צודק, הרי ברור שאני לא אחליף אותה לחדשה ולאחר מכן אחזיר את השרופה.

אבל אגזוזים? תעשו לי טובה! הרי ברור שאני מחזיר את הלא חוקיים אחרי 4 דקות, אז מה ההתקטננות הזו?

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם

ולצפוניים:

טסט במסעדה (MASADE, לא MISADA...)

גבר גבר שלא עושה בעיות.

השבוע אני עולה לשם עם הקאב לטסט...

פורסם
ולצפוניים:

טסט במסעדה (MASADE, לא MISADA...)

גבר גבר שלא עושה בעיות.

השבוע אני עולה לשם עם הקאב לטסט...

 

לא רק- גם "טכנוטסט" בטירת הכרמל.

הטסט שלי היה ככה:

"תפעיל איתות שמאל... ימין... אור גבוה... אוקי סע לסוף המוסך ותחזור, כשאתה מגיע לפס תבלום חזק... יופי- לך תשלם ושלום"

3 וחצי דקות וגם זה בהגזמה...

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

טסטר: אור דרך ,אור בלם ,סע ,בלום. מה אתה עושה?!?

אני: בלמתי. לא טוב?

טסטר: תבלום עם האחורי.

אני: יש מבין. (נוסע ,נועל אחורי בשביל הטסטר).

טסטר: יופי. גש למשרד ,תחתים וסע.

 

כל הבוג'ראס ארך פחות משתי דקות.

 

 

 

(ואפילו אין לו הארלי)

פורסם
טסטר: אור דרך ,אור בלם ,סע ,בלום. מה אתה עושה?!?

אני: בלמתי. לא טוב?

טסטר: תבלום עם האחורי.

אני: יש מבין. (נוסע ,נועל אחורי בשביל הטסטר).

טסטר: יופי. גש למשרד ,תחתים וסע.

 

כל הבוג'ראס ארך פחות משתי דקות.

 

 

 

(ואפילו אין לו הארלי)

 

וג'עראס,כך צריך להיות. (וג'ע=כאב,ראס=ראש)

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם

 

אם היית שןאל,היית חוסך את הזמן והכסף...

מכון אלון בחולון.הטסטר שם הארליסט....

חצי דקה ואתה אחרי.

 

שמוליק הוא לא רק הטסטר, הוא בעיקר בעל העסק :-)

אבל אכן - ה-מקום להעביר אופנוע טסט.

פורסם
ולצפוניים:

טסט במסעדה (MASADE, לא MISADA...)

גבר גבר שלא עושה בעיות.

השבוע אני עולה לשם עם הקאב לטסט...

 

לא רק- גם "טכנוטסט" בטירת הכרמל.

הטסט שלי היה ככה:

"תפעיל איתות שמאל... ימין... אור גבוה... אוקי סע לסוף המוסך ותחזור, כשאתה מגיע לפס תבלום חזק... יופי- לך תשלם ושלום"

3 וחצי דקות וגם זה בהגזמה...

 

אצלי זה היה בדיקה של הצמיגים ועיקוב לגביהם.

 

מזל שהבאתי מהבית תדפיס מהאינטרנט של KATANA 600 מודל חדש.

 

מגיע עם צמיגים 120 ו 150 מקוריים.

 

:-)

 

פתר לי את הבעיה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

לכל הבוחנים יש ביטוח אישי שמכסה הכל.

לבוחנים אין ביטוח אישי(אלא אם הוא בוחן קניה בנוסף להיותו בוחן רישוי), הביטוח הוא כללי של המכון(ביטוח מקצועי) או ביטוח של "שלט במבחן".

 

אבל אגזוזים? תעשו לי טובה! הרי ברור שאני מחזיר את הלא חוקיים אחרי 4 דקות, אז מה ההתקטננות הזו?

תאר לך מצב, שרגע לאחר שסיימת את הבד', צץ לו מפקח של משרד התחבורע ועושה "בדק-בית" :?

הבוחן יקרא לשימוע במשרד התחבורה, באם זה מקרה ראשון שלו - אזהרה וע"ת, מקרים חוזרים שלילת תעודה לתקופות של 14 ימים ומעלה עד לבחינות מחודשות.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני מעביר באופן קבוע טסט במוסך :!:

 

בגלל שמדובר בכלי שטח - חוקיות דברים רבים בעייתית בד"כ. כמו כן במוסך אין צורך אפילו בביטוח חובה בכדי להעביר טסט.

 

חוסך המון בלאגנים.

×
×
  • תוכן חדש...