Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצורפת פה תמונה

בתמונה יש מלא צינורות בצבע כחול.....סליחה על הבורות, אבל

1) מהם הצינורות?

2) למה הם טובים?

3) האם אפשר להשיג לכל אוטו?

4) איפה ניתן להשיג?

5) כמה הם עולים בערך?

 

בתודה,

 

עופר

פורסם

לא צירפת תמונה. אבל אני מניח שאתה מתכוון לקיטים של צינורות צבעוניים אשר מצויים בחנויות. תפקידם לייפות את תא המנוע וחלקם לשפר.

 

בלועזית זה נקרא HOSE.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

בדיוק מה שרשמתי. אני מניח שיש לרוב דגמי המכוניות. לאיזה רכב אתה מחפש ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

הצינורות האלו הם צינורות סילקון שלא מתייבשים עמידים מאוד

ויקרים (שמעתי על משהו בסביבות 2000 ש"ח)

חיה בסכנת הכחדה 205 GTI

פורסם
הצינורות האלו הם צינורות סילקון שלא מתיבשות עמידות מאוד

ויקרות (שמעתי על משהו בסביבות 2000 ש"ח)

 

גם צינורות גומי לא מתייבשות אף פעם.

אולי מתייבשים. :idea:

פורסם

מקפיץ, אבל באותו עניין:

 

נניח שקניתי מ-SAMCO קיט צינורות סיליקון צהובים ל-V6 שלי (אין לי). זה אומר שבערך כל המנוע שלי נראה כמו צנרת של כור אטומי, שיש בזה מידה מסויימת של מגניבות, וכצ'ופר מובטח לי שלא לסבול מיובש של כל הצנרת הנ"ל.

עכשיו הגיע היום לטיפול 30K ואני הולך למוסך המורשה שבו אני רגיל לטפל שמח וטוב לב. המכונאי מקבל ממני את הרכב והמפתחות, ניגש לרכב, פותח מכסה מנוע, מסתכל 3 שניות ואומר: " ...

 

(השלימו בבקשה את המשפט)

 

הנה כמה רעיונות:

א. מה זה הדבר הזה ?

ב. סחתיקה תיקה

ג. לוקחת אוטו שלך ולא בא יותר במוסך מה זה בחיים שלך

ד. כל התשובות נכונות, לפי הסדר

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

בתצלום שצרפת רואים שני סוגי "צינורות כחולים"

במקרה אחד אלה הם כבלי הצתה בצבע כחול.

במקרה השני : סתם ציפוי של פלסטיק על צינורות קיימים...עולה גרושים ונותן מראה יפה בתא המנוע...

מצורפת תמונה...

Picture 001.jpg

פורסם

מכיוון שכנראה ההודעה הקודמת שלי בשרשור הזה לא הובנה די הצורך, אני אנסח בפשטות:

 

האם החלפת צנרת לצינורות סיליקון תעשה לי בעיות להמשיך לקבל טיפול במוסך מורשה (של היבואן) ? בסך הכל מדובר בפירוק של לא מעט חלקים מקוריים והחלפתם במשהו שלא מוכר למוסך.

על האחריות אני לא טורח בכלל לשאול.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

האם החלפת צנרת לצינורות סיליקון תעשה לי בעיות להמשיך לקבל טיפול במוסך מורשה (של היבואן) ? בסך הכל מדובר בפירוק של לא מעט חלקים מקוריים והחלפתם במשהו שלא מוכר למוסך.

על האחריות אני לא טורח בכלל לשאול.

 

"אין מתאים - כבעל ניסיון"

 

באם הנך חושש לאבד מקום טיפולים אמין ונח לרכבך, אין טעם לקחת סיכונים.

אתה יכול לגשש אצל מנהל העבודה/בוחן כניסה בעת שהותך שם, תוך מצג שאלות של: האם ובמידה וכד'.

כך תוכל לקבל מעט מידע האם העיניין רצוי בשבילך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בוקר טוב,

לפי מה שאייל רשם, אז מעט מאוד מהצינורות הם בעצם "בעלי תועלת"...רק הדקים

שבתמונה.

ולעומת זאת, הרוב הגדול בעצם זה צינורות פלסטיק ש"ציפו" צינורות אחרים לשם יופי

 

במידה ואני לא טועה....זה לא טוב....(או שאני טועה), כי פלסטיק נמס בחום....??

 

 

בתודה,

 

עופר

פורסם

ואפתח בשאלה , ברשותכם :

 

 

למי פה פעם התייבש פאקינג צינור באוטו???

 

 

 

ואענה (רטורית) : לי יש אוטו בן (2004-1988) 16, האוטו הוא גם צרפתי (לכל הדיעות) ובאוטו שלי טרם התייבש לי צינור אחד.

 

לפיכך, המהות של התקנת צינורת מסיליקון-טהור-סופר-ואוו לשם שיפור האמינות נראה לי מופרך.

 

לעומת זאת התקנת צינורות אלה לשם שיפור אסתטיקת תא המנוע כבר נראית לי הגיונית יותר, אך פע עלה השאלה, ב-2000 שקל מה הייתי שם?

משפר את מערכת האודיו ברכב שלי?

לוקח אותי ואת האישה לסופ"ש פינוק ביערות הכרמל?

שם פילטר פתוח ומחליף צ'יפ?

קונה 4 בולמים מתכווננים? (אני לא אומר קוני, למרות שיש מין הקבעון אצל חלק מחברי שיקפצו ישר לומר "קוני צהובים קוני צהובים" תוך ריור אינטנסיבי)

 

או במילים אחרות, מה זהו? האוטו פיקס, שכל מה שחסר לו זה צינורות-קטטר-זרחניים?

 

 

רון.

-פרופורציה-

 

 

 

נ.ב. - התא מנוע התמונה הוא של מיצו. סופר לאנסר או שאני מדמיין? (חיית כוח אימתנית)

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...