Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש לי רנו מגאן 2002 1.6 בנזין כמובן. עם 16 שסתומים.

הבעיה היא כזאת מד חום המנוע אינו יציב בכלל אחת הפעמים הוא קפץ לשיא ואז מיד חזר לנורמל

מאז הוא לא עשה זאת שוב אבל הוא בכלל לא עומד על מצב מסוים אחד.. אך לא ממש מגיע למצב חריג

מה שקרה רק פעם אחת.

מהי הבעיה?

פורסם

החום מנוע קופץ לו בזמן אמת... זאת אומרת כל שניה הוא מראה חום מנוע שונה

לא ממש תלוי מהכוח שאני מפעיל עליו... הוא עושה מה שבא לו.

 

לא מזמן החלפתי משאבת מים... אני יודע על נזילה שיש במערכת, ולא ממש התעסקתי בה

המערכת מלאה בנוזל קירור. למרות הנזילה אחרי החלפת משאבת המים זה עבד מצויין זה מה...

אבל עד לפני כמה ימים מד החום התחיל להשתגע.

אין לי ידע רב ברכבים... לכל מידע נוסף פשוט תישאלו מה שאתם רוצים לדעת.

פורסם

אני מציע לך ללכת למוסך ולבקש שיבדקו לך חום מנוע בצורה פיזית (יש להם מכשיר) ויעשו השוואה עם השעון שלך. אולי השעון חום או החיישן פשוט התקלקל. ואולי זו באמת בעיה בחום מנוע ואז צריך לחפש מהי.

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

אולי מים שהתערבבו בשמן ולהפך. תבדוק באיזה צבע המי קירור, אם יש בוצה על פקק מילוי השמן במנוע, אם כמות השמן במנוע פתאום גדלה.

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

שאלה בנוסף... לא קריטי

לא עובד הכפתור שאמור להפעיל ולנעוץ את ההילוך השלישי בגיר האוטומטי

כמה יעלה לי להתעסק בזה?

או שלא כדאי? בסך הכל הכפתור לא כזה שימושי, אני הרי לא מתעסק במירוצים

ודוושת הגז עושה את העבודה יופי כשלוחצים חזק יותר

פורסם

סך הכל יכולה להיות בעיה של מגעים, ואולי משהו מסובך יותר. שווה להכנס לאיזה חשמלאי ולבקש שיבדוק עם הכפתור עובד

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

לא.. השמן לא ניהיה דליל יותר... ונשארה על סמן המקסימום...

חצי נחמה ברכב הזה שהוא לא אוכל לי שמן.

אני מוסיף שמן אחת לכמה חודשים(מה שלדעתי נורמאלי ברכב שנמצאה כמעט 8 שנים על הכביש)

×
×
  • תוכן חדש...