Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט לנצ'יה דלתא HF Turbo ל2.0 16V אטמוספרי.


שימו לב! השרשור הזה בן 2260 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו שאומרים,

אתה מתכנן תכניות ואלוהים דואג לך לשינויים.

אז...

שילשום התקשר אלי המכונאי ואמר שהוא רואה חלודה בחיבור הראש לבלוק,

ושיכול להיות שהאטם ניפרץ.

הוא שאל אם ליפתוח את הראש ולהחליף כי כשהמנוע בחוץ זה נזק של אלפיה+- ואם ארצה לעשות זאת אחר כך זה יעלה לפחות כפול, אם לא פי שלוש.

אישרתי וכך ניפרדתי מעוד אלפיה.

 

אתמול קיבלתי טלפון נוסף מאלי.

שוב חדשות רעות,

הראש היה אכול והיה חייב להישלח לשיפוץ.

ביי ביי לעוד אלף זוזים.

 

אני מקווה שלא יהיו עוד "הברקות" אחרי החג,

חג שמח לכולם!

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טוב,

עבר הרבה זמן מאז עידכנתי והיו המון שינויים ובלאגנים, כיאה לאיטלקיה זקנה.

המנוע הורכב ברכב, עבד טוב אך עישן.

כנראה שהרינגים נתפסו בגלל שהמנוע עמד הרבה זמן (שנתיים).

 

ביום שישי אחד, תוך כדי נסיעה ממפגש אלפא קלאסיק בפ"ת הביתה, המנוע כבה במהירות גבוהה ואני כבר ציפיתי לרע מכל (רצועת טיימינג שנקרעה).

הרכב הגיע בתחילת השבוע למוסך ואכן, רצועת הטיימינג נאכלה לחלוטין, נתקע בה חפץ שנראה כמו שייבה (העלתי תמונות).

הרצועה נשחקה ונמסה, ונגרם נזק לכל 16 השסתומים!

כולם התעקמו.

לאחר משא ומתן הוחלט שיעשה שוב טיימינג ויוחלפו גם רינגים ומייסבי טלטל.

 

היום, אחרי הרצה של 1000 ק"מ, הרכב עובד נהדר אך ישנם צילצולים בטורים גבוהים (4500-7000) לכן אבצע כיווני הצתה מחדש לניהול ביום שלישי.

 

תכניות לטווח הקצר:

הרכבת קיט בלמים של פיאט קופה שכולל קאליפר 4 בוכנות עם צלחות 283 מ"מ (במקום 257).

החלפת כריות בולם או הזמנה של קוילאוברים לפרונט.

טיפול בשטנגה של הגיר, ההילוכים נכנסים רע ולא חלק.שס עקומים.jpgרצועה 2.jpgרצועה1.jpgשייבה1.jpgשייבה2.jpg

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 9 חודשים מאוחר יותר...

עידכון תקופתי.

לפני כשנה,

עקב ה"צילצולים" נסעתי לטיונר שאיתו עבדתי והוא ביצע כיווני הצתה שונים.

לאחר הכיוונים המנוע אמנם לא "צילצל" אך הרגיש חלש מאוד.

חזרתי אל הטיונר לאחר כשבוע ואחרי שכיוון מחדש המנוע התחיל לדפוק (הקראנק התעקם ככה"נ).

מיותר לציין כי שקעתי בדיכאון וכמעט התייאשתי כבר.

 

בלי להיכנס לענייני אשמה וכו',

מנוע מספר 2 יצא ומנוע מספר 3 נכנס לרכב.

החלטתי להיפטר ממחשב ניהול המנוע כי הוא במילא לא נותן לי הרבה כשהרכב אטמוספרי ורק מסבך אותי מבחינת כיוונים (לסמוך על בעל מקצוע נוסף).

פירקתי בעצמי את הצמה של ההאלטק ובתוך זמן קצר הצמה המקורית בנוסף לחיישן כמות אוויר ומנוע צעדים יוחזרו והרכב ינסע שוב.

ישנן תכניות לעשות פחחות וצבע בחודשים הקרובים מכיוון שסביב לשימשה הקידמית ישנן נקודות נגועות מחלודה ואפילו חור אחד.

בנוסף, יורכבו קפיצי הנמכה גם בקידמת הרכב ותבוצע "הרחבת כנפיים" במידה והגלגל יגע בכנף בעת סיבוב וסגירת מהלך הבולם.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי עכשיו על כל השרשור, אחלה פרויקט וכל הכבוד על ההשקעה. רכב מיוחד בהחלט.

לגבי ניהול המנוע, אם המנוע במצבו המקורי, אין סיבה שלא להשתמש במחשב המקורי. אפילו הSTI (לשעבר) שלי עברה מהאלטק חזרה למחשב מקורי עם Remap.

 

 

נ.ב.

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicAccessory.php?CatID=1&SubCatID=7&RecordID=396895&SalesCatID=&Code=545281b0a703be64e4e3522f1decad45

עריכה אחרונה על ידי Maor Bracha

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים שזה ג'אנט מהמם, אבל מה יעזור לו זוג? הוא זקוק לרביעיה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, כשמדובר בפריט נדיר וחדש במחיר סביר הייתי רוכש בכל אופן ומנסה למצוא זוג נוסף להשלמה. חוץ מזה, שזה אחלה כיוון חקירה, עושה רושם שזאת חנות ולא עולה כסף לתחקר כיצד ניתן להשיג זוג נוסף להשלמה.

אבל, כמובן שהכל לשיקולו ולראות עינו של איתמר. בכל אופן אני מאחל הצלחה והנאה בהמשך הדרך עם הרכב ואמשיך לעקוב אחרי השרשור.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רבע בבוידם במטבח, רבע על הרכב ועוד חצי אצל חבר שעזר לי לפרק.

:lol:

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

שרשור הבנייה שלך מעניין מאוד.

לאור החלפות המנועים התכופות שלך, אי אפשר שלא להעריך את כוח הרצון שלך והחיבה לרכב הזה.

השאלה שלי היא, האם ניתן להימנע מהמנועים הבעייתיים האלה מפירוק ע"י פניה ליבואן מנועים וייבוא מנוע מחו"ל?

 

המנועים מיבוא בדרך כלל מגיעים במצב טוב יחסית לאחר שלא עברו יותר מדי ק"מ או לאחר חידוש כללי ומצבם טוב משמעותית משל מנועים מפירוק..

Honda civic EJ6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיאורתית אתה צודק.

המחיר לייבוא היה גדול בזמנו (כמעט פי שניים) לכן הלכתי על מנוע מפירוק מקומי.

אבל זול עולה ביוקר במקרה הזה...

מקווה מאוד שלא אפול שוב בפח והמנוע החדש יספק את הסחורה.

 

הרכב נשלח אתמול למוסך כך שרק זמן יגיד.

P50622-112828.jpg

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

מנועים מיבוא הם חתול בשק (כולם ללא יוצא מן הכלל עברו "רק 70 אלף ק"מ" :?), שלא לדבר על מנוע ספורטיבי של רכב ותיק.

לדעתי הגישה במצב כזה היא איתור מנוע מקומי במצב בסיסי טוב ופשוט לבנות אותו מחדש.

איתמר, זה בהחלט יכול לייאש אבל תזכור את הרגעים היפים ואת הפוטנציאל שלה :-P

כל הכבוד על הדבקות במטרה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה או ככה מדובר במנועים עתיקים ששוכבים שנים ארוכות ולך תדע מה עברו עד אז.

דרך המלך היא אוברול אצל מישהו שיודע מה שהוא עושה.

זה יעלה לפחות עשירייה, אבל יתן שקט להמון שנים.

ובסוף יעלה פחות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2260 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...