Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט לנצ'יה דלתא HF Turbo ל2.0 16V אטמוספרי.


שימו לב! השרשור הזה בן 2261 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האמת שמניסיוני המועט אוכל להגיד שבתהליך יבוא המנוע מיבואן מנועים, אתה כן רואה את המנוע שאתה קונה טרם השליחה לארץ, עם הגעתו לארץ אתה מוזמן לבחון אותו, לראות את מצב האטמים, מעברי המים, להוריד מכסה שסתומים אם בא לך ועוד.

ואם הוא לא לשביעות רצונך, אתה לא לוקח אותו.

יש לך אחריות מוגבלת יחסית על תקינותו, ולא רואה סיבה למה לא להעביר אותו רענון ואוברול כללי במידת הצורך.

 

המחיר גבוה יותר, אבל הכל יחסי, להחליף ככה מנועים על ימין ועל שמאל זה כבר לא הגיוני.

Honda civic EJ6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הרכב במקור (ברישיון הרכב) הוא GTi.e עם 1600 אטמוספרי 8 שס' הזרקה ו100 כ"ס.

אם אתה מתכוון להביא במקביל את המנוע המוגדש מהHF TURBO אז זה הגיוני ואחשוב על זה. אבל כרגע נראה לי יותר הגיוני שאם אני אלך לכיוון הטורבו באחד מהימים פשוט אגדוש את המנוע הקיים ברכב (אפילו גדישה נמוכה של 0.8 באר תקפיץ אותו לאיזור ה200 סוסים) כי למעט בוכנות ואטם זה אותו המנוע המוגדש.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

IMG-20150711-WA0019.jpgIMG-20150711-WA0021.jpg

 

לפני חודשיים החלטתי שנמאס לי מהכיתוב "Renault Sport" על המושבים שיש ברכב (שירדו מקליאו B ספורט) לכן הדבקתי פאצ'ים של מרטיני רייסינג שייבאתי דרך חברי היקר, איביי.

צד הנוסע יצא קצת עקום אבל בשורה התחתונה אני מבסוט.

בעתיד הקרוב ירדו גם הקאפות של הג'נטים (כתוב עליהם 500) ויורכבו קאפות קטנות של לנצ'יה או HF, תלוי באיביי.

 

לגבי הצד המכני.

בנסיעות האחרונות שעשיתי שמתי לב לעישון גדול מאוד, בעיקר כשאני מתחיל לאמץ את המנוע (עולה לסל"ד של 5000-6000).

חששתי לנורא מכל, שהרינגים או גומיות השסתומים גם במנוע הזה לא בסדר (כמו שקרה במנוע הראשון) ואני אאלץ לפתוח מנוע.

אתמול הגעתי לשבי (המכונאי שלי), הוא הסתכל מתחת לרכב וראה שהעישון לא מגיע מקצה המפלט אלא מתחת לתא המנוע.

הוא זיהה נזילה בחיבור של הגיר והמנוע והשמן שנוזל נוגע בסעפת הפליטה ונשרף.

נשמתי לרווחה אך בכל מקרה יהיה צורך לפרק את הגיר ולבדוק את העניין.

 

ואם כבר מפרקים את הגיר,

ההילוך הרביעי נכנס ויוצא קשה בזמן האחרון ויש לי גיר חלופי בבית אז ככה"נ אחליף גם את הגיר על הדרך.

זה הימור לא קטן מכיוון שאין לי מושג מה מצבו של הגיר שפירקתי מהרכב השני ועד שיהיה מורכב אין לדעת מה מצבו.

 

היה עוד עניין שהציק לי.

בהאצות חזקות מהמקום היה נשמע רעש טחינה של מתכת.

אמרתי לשבי על כך והוא העיף מבט בתא המנוע וראה שהמניפות של האלטרנטור לא רחוקות מחלק מתכתי וכשמאיצים חזק והמנוע נע קצת אחורה, לכיוון אותו החלק הן נתקעות ו"מכרסמות" במתכת, הוכחה לכך היא שקע קטן שנמצא בדיוק בקו של מניפות האלטרנטור על אותו החלק.

 

חג שמח!

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

מעדכן:

הרכב יצא מהמוסך.

מסתבר שהקפיץ של מחזיר השמן עשה את שלו ועזב את העולם הזה, לכן היתה נזילה ובלאגן.

המחזיר הוחלף וכרגע אין עישון ושריפת שמן בכלל, מה שעשה אותי שמח מאוד.

המנוע מרגיש בריא מאוד בכל טווח הסל"ד.

מהצד השני,

כמובן שמשהו חדש היה חייב לצוץ וכרגע הציריה הימנית מרעישה (היא כבר עברה שיפוץ לא מזמן).

בנוסף,

הטסט נגמר (כמו כל חצי שנה, איזה כיף).

 

סופ"ש נעים ושקט לכולכם.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרויקט מדהים, באמת. ההשקעה שלך מעלה חשק גם לאתר אחת ולפתח עימה רומן ארוך ארוך :)

בזמנו (2003~) לחבר הייתה פריזמה טורבו, עד היום אני דלוק על הרכב.

 

מחכים לעדכונים!

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה להגיד איתמר, צריך להוריד בפנייך את הכובע. על הנחישות, ההתמדה ובעיקר - הסובלנות.

שמח שהדאגה הגדולה (עישון) נעלמה לה.

בהצלחה!

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה חברים.

מקווה לעשות בקרוב פחחות, הוצע לי מוסך "מעלה" במעלה שומרון.

עברתי על עבודות ודיברתי עם לקוחות מאוד מרוצים שלו.

השאלה היא לאיזה צבע לצבוע.

אני מעלה פה 4 אפשרויות, אשמח אם תאמרו לי מה דעתכם.

אני כרגע מכוון לשחזר את צבע "אדום פרארי" הנוכחי אך גם הבורדו חזק בעניינים, נראה פצצה.

4.jpg

3.jpg

2.jpg

1.jpg

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי - טורקיז, כחול, אדום ובורדו. אלה הצבעים לפי סדר העדיפות שלי. אדום יהיה הכי קל כי כך לא תצטרך לפרק לחלוטין את כל הרכב לשם צביעה יסודית.

כל הכבוד על ההתמדה עם הרכב.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטורקיז יפה מאוד, השאלה היא מה רמת הצביעה, כי שינוי צבע אמיתי דורש השקעה גדולה יותר. האדום זה מקורי וקלאסי

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך על הצבע איתו הרכב הגיע במקור.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2261 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...