Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה עקב חדירת מים - פלאפון NOKIA n N95 8gb


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב , הפלאפון הנ"ל של אחי .

 

בזמן טיול בחו"ל בעת העברת המזוודות למטוס היה גשם ועקב כך חדרו מים לתיק והפלאפון הנ"ל נרטב .

 

כתוצאה מכך הוא לא נדלק כלל , הוא נלקח למעבדה בחדרה אשר עיסוקה הוא תיקון פלאפונים .

 

ניתנה לו הצעת מחיר של כ-250 ש"ח פלוס מינוס .

 

המכשיר אצלם כבר שבוע אך הם לא הצליחו לגרום למכשיר להידלק עדיין .

 

שתי שאלות לי אליכם :

 

1) האם ניתן לתקן נזק של חדירת מים לפלאפון ? .

 

2) האם מישהו מכיר מעבדה באיזור אשר תוכל להתמודד עם בעייה כזו ? .

 

תודה מראש ושנה טובה וחג שמח .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

אני עובד במעבדה ויכול לעזור לך.

ההצעת מחיר של 250 שקל , על מה ההצעה? מה צריך להחליף?

 

תמיד אפשר לתקן הכל, השאלה היא אחרת עד כמה המיים גרמו לקורוזיה, ובאיזה רכיבים במכשיר.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

שלום רב ושנה טובה , לא ידוע עד כמה הקרוזיה רבה , לא הוסבר אלה חלקים צריכים להחליף אם בכלל .

 

נחכה ליום שני , שוחחתי עם המעבדה והם נכון לעכשיו לא הצליחו לתקן את המכשיר .

 

אפשר לקבל המלצות על מעבדות בעלות שם בתחום באיזור חדרה .

 

בתודה מראש , אמיר .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

אני מאיזור כרמיאל ואין לי מושג בקשר למעבדות באיזור חדרה.

ביום שני שתדע מה הבעיה, תרשום אותה פה ונראה איך אפשר לעזור לך.

תברר מה החלקים שצריך להחליף בגלל הקורוזיה, יש חלקים שגם עם תחליף אותם זה לא יעזור

והקורוזיה תהרוס את המכשיר לאט לאט

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

אם המכשיר מבוטח חבל"ז ועל ה-250.

תפעיל ביטוח,שלם השתתפות עצמית וקח מכשיר חדש,כי היום המכשיר יעבוד ובעוד חודש חודשיים יכול לשבוק חיים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...