Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעלות פרטית, דגם 80 כ"ס, טיפטרוניק, 90,000 ק"מ.

 

הבדיקה נעשתה בקומפיוטסט:

 

מנוע, מערכת קירור, מערכת דלק, מערכת הצתה: רעש מערכת תזמון ושסתומים, להחליף רצועת תזמון/שרשרת לפי הוראות היצרן, ניקוי ותיקון מערכת קירור/מערכת חימום פנימית, הזרקת דלק לקויה.

 

מערכת פליטה: תקין.

 

סרן קדמי ומערכת היגוי: לתקן זויות היגוי.

 

קפיצים: תקין.

 

שילדת מרכב: ליקויים בעלי משמעות נמוכה: פגיעות בפח, פגמים בצבע, פגושים פגומים.

 

מערכת בלמים (ללא פירוק גלגלים): לפרק גלגלים לבדיקה.

 

צמיגים: תקין.

 

מערכת תאורה (כולל מצבר): פנסי חזית פגומים.

 

העברת כח: ניקוי החלפה מערכת קירור שמן גיר, תושבת תיבת הילוכים פגומה, אין אחריות לתיבת הילוכים אוטומטית.

 

מחוונים: תקין.

 

הערות כלליות: כסת"ח רגיל.

 

 

בשיחה עם הבודק הוא הדגיש שלושה ממצאים בלבד: זויות ההיגוי, תושבת תיבת ההילוכים והפנסים. בכולם הוא טען שאפשר לחכות לטיפול 10,000 הבא כדי לטפל...

 

מה אתם אומרים?

פורסם

דעתי - תתחדש.

הבדיקה יצאה טובה למדי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה לכולם על כל העזרה לאורך הדרך!

הרכב נרכש ומכל הבדיקות שערכתי אכן נראה שמצבו שמור ביותר.. (knock on wood).

 

בהצלחה לכל שאר המתייעצים והמחפשים :-)

×
×
  • תוכן חדש...