Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבין שה"לישון בשקט" הוא כי החלפת את המגבות הקודמות שהיו מתחת לאופנוע (כי היו ספוגות שמן) ועכשיו, כשיש מגבות חדשות וכמעט שאין שמן במנוע, אפשר:

לישון בשקט ...

 

 

 

:wink:

 

 

 

באיזו קומה צולמה התמונה ?

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

כRובי, בחיי שאני לא מבין אותך.

 

מה הקשר למגבות?

 

אתה לא רואה שהבחור פירק את הפגוש מה-MR2 שלו ושם אותו בסלון למשך הלילה.

 

רק לא הבנתי למה זה בפורום אופנועים?

 

נו שויין....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:D:o:lol:8)

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אני מבין שה"לישון בשקט" הוא כי החלפת את המגבות הקודמות שהיו מתחת לאופנוע (כי היו ספוגות שמן) ועכשיו, כשיש מגבות חדשות וכמעט שאין שמן במנוע, אפשר:

לישון בשקט ...

 

באיזו קומה צולמה התמונה ?

:lol:

זה לא מגבות...מגבות תשים לאוכלי אורז שלך...אני שם לשלי שטיח....

ושמתי את זה בשביל שהרגלית לא תשבור את הריצוף...כי האופנוע שוקל קצת יותר מיפני שדוף...

האופנוע משקיף עכשיו על המפרץ מקומה שמינית... :)

פורסם
אני מבין שה"לישון בשקט" הוא כי החלפת את המגבות הקודמות שהיו מתחת לאופנוע (כי היו ספוגות שמן) ועכשיו, כשיש מגבות חדשות וכמעט שאין שמן במנוע, אפשר:

לישון בשקט ...

 

באיזו קומה צולמה התמונה ?

:lol:

זה לא מגבות...מגבות תשים לאוכלי אורז שלך...אני שם לשלי שטיח....

ושמתי את זה בשביל שהרגלית לא תשבור את הריצוף...כי האופנוע שוקל קצת יותר מיפני שדוף...

האופנוע משקיף עכשיו על המפרץ מקומה שמינית... :)

 

דווקא האופנוע שלי, מעדיף כנראה נקניקיות, בירה וכרוב כבוש ולקינוח איזה שטרודל אוסטרי משובח. בכל אופן, אני מבין שהעברתו לקומה השמינית נעשה כדי לקבע אותו לתדמית "האופנוע שלי כ"כ יפה שעדיף שהוא יהיה פסל"?

 

 

אבל מה, ייאמר לזכותם שהם אמינים ומקיימים עבור בעליהם את המובטח.

איך הארלי טוענת?

"80 אחוזים מכל הארלים שיוצרו אי פעם, עדיין בכבישים"

(נו בטח...20 האחוזים הנותרים הצליחו להגיע הביתה או למוסך, בכוחות עצמם)

:p

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

האופנוע שלך אוהב בירה??????. :lol::lol::lol:

עכשיו אני מבין למה הוא מתנדנד כל היום ואתה צריך לעצור אותו על הברכיים שלך....

האופנוע שלי שותה וויסקי...ונוסע ישר... :wink:

פורסם

 

 

אבל מה, ייאמר לזכותם שהם אמינים ומקיימים עבור בעליהם את המובטח.

איך הארלי טוענת?

"80 אחוזים מכל הארלים שיוצרו אי פעם, עדיין בכבישים"

(נו בטח...20 האחוזים הנותרים הצליחו להגיע הביתה או למוסך, בכוחות עצמם)

:p

ואיך זה אצל היפנים???

80 אחוז מבעלי האופנועי ספורט עדיין (מפוזרים??) בכבישים???

20 אחוז הנותרים בחדרי מיון??? :twisted:

פורסם

 

 

אבל מה, ייאמר לזכותם שהם אמינים ומקיימים עבור בעליהם את המובטח.

איך הארלי טוענת?

"80 אחוזים מכל הארלים שיוצרו אי פעם, עדיין בכבישים"

(נו בטח...20 האחוזים הנותרים הצליחו להגיע הביתה או למוסך, בכוחות עצמם)

:p

ואיך זה אצל היפנים???

80 אחוז מבעלי האופנועי ספורט עדיין (מפוזרים??) בכבישים???

20 אחוז הנותרים בחדרי מיון??? :twisted:

 

בתור אחד שמבין שאם מנוע הארלי הפסיק לנזול משמן אז כנראה נגמר השמן, הייתי אומר שאתה די עצבני... רוכבי ההאלי לא טוענים תמיד שהם רגועים לעומת "טילי המפשעה"?

בקיצור, תתמודד עם העובדות, אל תפנה את האגרסיות לאופנועים היפניים.

הרי - אל תשכח שבזכותם הארלי הוציאו את ה V-ROD... ובכך הבטיחו המשך חיים לחברה (ואספקת חלפים עבורך) לעשור הקרוב..

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

 

 

אבל מה, ייאמר לזכותם שהם אמינים ומקיימים עבור בעליהם את המובטח.

איך הארלי טוענת?

"80 אחוזים מכל הארלים שיוצרו אי פעם, עדיין בכבישים"

(נו בטח...20 האחוזים הנותרים הצליחו להגיע הביתה או למוסך, בכוחות עצמם)

:p

ואיך זה אצל היפנים???

80 אחוז מבעלי האופנועי ספורט עדיין (מפוזרים??) בכבישים???

20 אחוז הנותרים בחדרי מיון??? :twisted:

 

בתור אחד שמבין שאם מנוע הארלי הפסיק לנזול משמן אז כנראה נגמר השמן, הייתי אומר שאתה די עצבני... רוכבי ההאלי לא טוענים תמיד שהם רגועים לעומת "טילי המפשעה"?

בקיצור, תתמודד עם העובדות, אל תפנה את האגרסיות לאופנועים היפניים.

הרי - אל תשכח שבזכותם הארלי הוציאו את ה V-ROD... ובכך הבטיחו המשך חיים לחברה (ואספקת חלפים עבורך) לעשור הקרוב..

לא יודע איך הגעת למסקנה שאני עצבני...אבל נו טוב...כנראה רגשי נחיתות של רוכבי היפנים.

לידע כללי יש לי שני חברים עם פאן הדים שנת 58 שלא נוזלת מהם טיפת שמן.

רק ברגע שאופנוען יפני עולה על הרלי הוא מתחיל לנזול..

האופנוע שלי יבש כמו פרוסת לחם שעמדה שבוע בחוץ. אז כנראה שאתה לא מבין גדול בהרלי...

בכל אופן הייתי מעדיף שהרלי לא היו מוציאים את הדבר הזה שקוראים לו V-ROD, ולא נראה לי שהם הבטיחו לעצמם המשך חיים לחברה...רק צרות יביא להם האופנוע המוזר הזה.

תאמין לי שיש להם מספיק לקוחות כדי לחיות עוד 100 שנה רק על דגם אחד מהביג טווינס..

×
×
  • תוכן חדש...