Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VOLVO S60 ב- 175K ש"ח


bar72
שימו לב! השרשור הזה בן 5354 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שברולט אפיקה עם מנוע 2.5 ליטר עושה 1:8.2 אלו נתוני יצרן, שלרוב בפועל הם אופטימיים ולא מגיעים אליהם. למאליבו משום מה אין נתונים שדל היצרן. אני מנחש שהם פחות טובים מה 8.2 של האפיקה עם מנוע קטן יותר ו-4 צילינדרים. היבואן לעומת זאת כותב בברושור של המאליבו על תצרוכת משולבת של 9.4 מה שנראה לא הגיוני ובטח גבוה בהרבה מהתצרוכת בפועל.

 

איך הנתונים שלך מסתדרים עם זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא קראתי את הברושור שלו אבל אני מדבר מניסיון של 5 שנים ו 120,000 ק"מ עם הרכב הזה שמחשב הדרך שלו מאוד תואם מדידות שביצעתי ואת דוחות הדלקן.

 

חפש גולשים נוספים עם המאליבו ובדוק מה הם אומרים בנושא (ויש כאן לפחות עוד אחד).

 

אין מה להשוות בין האפיקה למאליבו כי הדבר היחיד המשותף להן הוא הסמל מקדימה. לא אותו תכנון ולא אותו מפעל מיצר. זה כמו להשוות את הגטס האלכוהוליסטית גטס עם מנוע 1.6 ליטר ולטעון שלא יכול להיות שה 1.6 יותר חסכונית.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וולבו הפסיקו לייצר את s60 ב31.3.2009.

 

המכונית האחרונה הוזמנה עבור לקוח מטייואן.

 

לא ברור לי על מה מדבר פותח השרשור.

 

http://www.autoblog.com/2009/04/10/volvo-s60-ceases-production-in-ghent/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אני יורה בערפל, אבל יכול להיות שה-13 שאתה רואה במחשב הדרך זה לא 1:13 אלא 13 ליטר ל- 100 ק"מ? מה שמביא אותנו לצריכת דלק ממוצעת של 7.7 ק"מ לליטר. מספר שדי מסתדר עם 80% נסיעה בעיר כמו שאתה כותב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה מה מוציאים מאינפיניטי G37 עם מנוע 3.2 ליטר, 5.9 למאה, 250 קמ"ש אחרי ההגבלה

עשית לאינפיניטי דיאטה ?

יש לה מנוע 3.7 ליטר (יותר מדוייק 3,695 סמ"ק)

 

עניין צריכת הדלק באמת לא הגיוני, אין סיכוי שהרכב יותר חסכוני מהנתונים שהיצרן מפרסם...

 

וולבו הפסיקו לייצר את s60 ב31.3.2009.

 

המכונית האחרונה הוזמנה עבור לקוח מטייואן.

 

לא ברור לי על מה מדבר פותח השרשור.

 

http://www.autoblog.com/2009/04/10/volvo-s60-ceases-production-in-ghent/

 

שמעת על סטוקים ?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אני יורה בערפל, אבל יכול להיות שה-13 שאתה רואה במחשב הדרך זה לא 1:13 אלא 13 ליטר ל- 100 ק"מ? מה שמביא אותנו לצריכת דלק ממוצעת של 7.7 ק"מ לליטר. מספר שדי מסתדר עם 80% נסיעה בעיר כמו שאתה כותב.

 

אני מדבר על 7.6 ליטר ל 100 ק"מ

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה נס?

 

אתה מסתכל על נפח המנוע בלבד והנתון הזה מטעה. בדוק את המאסה שהוא צריך להזיז ותוסיף לזה את היעילות העדיפה של מנוע V6 ותראה שזה ממש לא נס.

ראה נא, גם אם אני הולך אתך לאורך כל הדרך ומסכים לצורך הדיון שמדובר במנוע יעיל מאוד שצריך לשנע מסה קטנה יחסית ויש לו מקדם יעילות טוב מכל מנוע בגודלו, גם אז לא קיים רכב בסדר הגודל של המליבו, עם צריכת הדלק אותה תארת, פשוט לא. צריכת דלק כזו תמצא במנועי דיזל מתחת לשני ליטר, או במכוניות הייברידיות. כשמדובר במנועי בנזין, אז כבר מדובר בצריכת דלק שגם במכוניות קטנות וחסכוניות לא תמצא כמוה בקלות. לכן מדובר בהחלט בסוג של נס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשית לאינפיניטי דיאטה ?

יש לה מנוע 3.7 ליטר (יותר מדוייק 3,695 סמ"ק)

 

עניין צריכת הדלק באמת לא הגיוני, אין סיכוי שהרכב יותר חסכוני מהנתונים שהיצרן מפרסם...

 

 

שמעת על סטוקים ?

 

יש בנמלים סטוקים של מאזדה, של סובארו, של טויוטה.על סטוקים של וולבו s60 עוד לא שמעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשית לאינפיניטי דיאטה ?

יש לה מנוע 3.7 ליטר (יותר מדוייק 3,695 סמ"ק)

 

צודק, טעות שלי, אבל עדיין....

ובכלל, אני חושב שכל רכב 3-3.5 ליטר שנמכר בארץ הוא חזק משמעותית מהמאליבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, המנוע של המאליב לא חזק אבל לפי שי הוא נוסע ללא שימוש בדלק.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, טעות שלי, אבל עדיין....

ובכלל, אני חושב שכל רכב 3-3.5 ליטר שנמכר בארץ הוא חזק משמעותית מהמאליבו.

 

נכון אבל זה בכלל לא הנקודה.

 

כשאתה משווה אתה משווה רכב לרכב ויחידת כוח ליחידת כוח ולא נפחים. אני מתיחס לרכבים בגודל מקביל ובעלות דומה.

 

כשאני בא לבחור רכב ממש מעניין לי את האשך השמאלי מה נפח המנוע וכמה כ"ס הוא מפתח. מה שמעניין אותי זה איך הרכב מגיב ונוסע.

 

עריכה: אין לי מושג למה השרת החליט לייחס את הציטוט לבן.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, המנוע של המאליב לא חזק אבל לפי שי הוא נוסע ללא שימוש בדלק.

 

קבל חוות דעת נוספות מכאן:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=266072&highlight=%D7%9E%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%91%D7%95

 

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=265093&highlight=%D7%9E%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%91%D7%95&page=2

 

תוסיף לנתונים של דני את העובדה שאשקלון עיר שטוחה ופתוחה ותראה שהנתונים מאוד הגיוניים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם שי לא סייג.

 

כשאני נשאל לגבי נתוני צריכת הדלק במאליבו 2007 שלי ואני מספק את הנתונים התגובות תמיד אותן תגובות: גבות מתרוממות, מבטי תמיהה מתקדרים וסקפטיציזם ציני מרחף בחלל החדר. התרגלתי.

 

גם מכרים שלי שנוהגים במליבו מהשנתונים 2005-2007 חוזרים על אותם נתונים. כדי להשיג נתונים כאלה אני נוהג ברכב כמו "סבתא בת 100", משייט על 88 קמ"ש ויוצא מרמזורים במהירות של קלנועית של זקן שמתודלק על מריחואנה ורגיעון גם יחד.

 

אבל זה עובד ואינני משלם אגורה שחוקה יותר על דלק בהשוואה לרכבים עם מנועי 2.0 ליטר שהיו ברשותי.

 

המנוע והגיר מיושנים? . כן זה נכון ובענק.

 

אבל, האמינות שלהם הוכחה בשני עשורים של עשרות מליוני קמ' ברחבי העולם ובאפס תקלות(לרבות גירים שלא הוחלפו גם כשהגיעו ל 450 אלף קמ'. ראיתי אישית כאלה במוסכי השרות בדרום!). אישית, אני מוותר על גיר חכם מצ'וכלל, 7 הילוכים וכו' ומבכר לחיות עם גיר אהבל אבל שלא מזייף ולא מתעייף גם אחרי קילומטראז' כמו זה שציינתי למעלה.כל אחד והסטיות שלו.כנ"ל לגבי העדפתי מנוע ענתיקה אבל "חיה רעה", עתיר כ"ס, סמ"ק ומומנט מול ה"טורבואים" וחבריהם.:wink:

 

בחישוב "עלות-תועלת" לא הייתי משווה את המאליבו למקבילות שהועלו למעלה ובזה אני חולק על Laurence . אתה משווה את עלותה המאליבו למקבילותיה עם המנועים של ה 3.0 ליטר ומעלה?. אין כיום בשוק שום רכב שהיחס "עלות-תועלת" כ"כ לטובתו כשמשווים למאליבו. אגב, אתמול , יום ג' 21.07, ב"ידיעות אחרונות" המאליבו הוכנסה ע"י הכתב-אודי עציוני נדמה לי- לרשימה של המכוניות שהכי כדאי למהר ולרכוש כעת לפני עליית המחירים והוא גם חלק לה מחמאה בולטת ולפיה תא הנוסעים והתנהגות הכביש אינם נופלים במאום בהשוואה לאירופאיות ואילו המנוע שלה מספק נסיעה מהירה במיוחד שהמתחרות מאותו סגמנט יכולות רק לפנטז עליו.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"הכי כדאי למהר ולקנות" - כנראה כי היא הכי מזהמת ולכן המיסוי הירוק ישפיע עליה הכי הרבה. זה עוד לא אומר שהכתב טוען שהרכב טוב.

 

בנוסף, "עלות / תועלת", תלוי מה התועלת... נסיעה על כביש ישר, אולי, אבל ברגע שיש סיבובים אין שום הנאה עם המאליבו. למי שמחפש רכב זול, מיושן, אבל חזק יחסית למחיר, למי שנוסע לרוב בבינעירוני ובישורת, למי שלא איכפת התנהגות כביש ולמי שאין בעיה לספוג ירידת ערך גבוהה - הרכב יכול להתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5354 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...