Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

 

הרכב צריך לעבור טיפול 30K

 

היום פניתי למוסך המרכזי בראשל"צ ונאמר לי שבמסגרת הטיפול יש להחליף:

 

1.מסנן שמן

2.טבעת אטימה

3.מסנן אוויר למזגן

 

עלות הטיפול 1059 ש"ח

 

דברתי עם המוסכניק שלי והוא אמר שיש לו היתר לטפל ברכבים אשר עדין בתקופת האחריות.

הוא אמר לי לרכוש חלפים מקוריים בלבד .

עבור ההחלפה הוא ייקח 150 ש"ח

 

אני חושש לרכוש את החלפים בחנות לחלפי רכב ,אפילו שאבקש חלפים מקוריים בלבד ,הם יכולים להביא לי חלפים תחליפיים

ממש חשוב לי לרכוש את שלושת החלפים מקוריים בלבד.

 

אבקש את עזרתכם במציאת חנות חליפים אמינה באזור ראשל"צ\חולון\בת ים

במקרה הצורך מוכן לנסוע לת"א.

 

תודה רבה

פורסם

אני קונה חלפים מקוריים למגאן שלי במוסך הילוך שישי בבאר יעקב.

אני יודע שזה גם מוסך מורשה של ניסאן וסובארו.

קפוץ לשם, לדעתי, ימכרו לך.

 

בכל אופן, פילטר אוויר וטבעת אטימה, לדעתי אפשר ורצוי לקנות תחליפי ללא שום בעיה.

לגבי הפילטר שמן, אתה יכול לקנות חליפי של MAAN הגרמני, הוא לא פחות טוב, אם לא יותר...

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

לפני כחצי שנה הייתי במוסך בבאר יעקב עם בעיית כיסוי התקרה בסלון שמשום מה זזה ממקומה

ממש לא אהבתי את היחס ,הם לא טיפלו בכיסוי ועזבתי את המקום עצבני.

 

כל זה לא אומר שלא אחזור לשם לרכוש חלפים מקוריים לניסאן שלי

 

תודה על ההצעה

אם אפשר הייתי רוצה לקבל המלצות נוספות

פורסם

הי,

 

יש חנות חלפים ביפו, ממש 150 מטר מבלומפילד (ממול המכללה האקדמית של ת"א יפו) שמוכרת רק חלקים מקוריים לניסן ורנו בלבד.

המחירים יותר זולים מבמוסכים המורשים אבל קח בחשבון שהיחס שם לא אדיב בלשון המעטה.

אינני זוכר את שם החנות אך זה המס' שלהם:03-6819938

פורסם

בהילוך שישי בת"א(מורשה ניסאן) שלושת החלפים עולים 239 ש"ח

בחנות ש DENON המליץ עליה 345 ש"ח ללא טבעת אטימה (אין כרגע במלאי)

 

מוזר שבחנות יעלה יותר מאשר במחסן של מוסך מורשה

מה דעתכם?

פורסם

אתה בטוח שזה המחיר שקיבלת לטיפול?

 

מחירי החלפים אצלם זהים מה שאומר שעל העבודה לוקחים לך כ-700 ש"ח, בדקת שאין להם טעות? בסופו של יום זאת שעת עבודה אחת ונשמע מוזר שעליה יקחו מחיר כזה גבוהה, יכול להיות שהם עושים עוד דברים ושכחו להגיד לך.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

המחירים שציינתי הם מחירי החלפים בלבד.

את הטיפול אני עושה אצל המוסכניק שלי ב 150 ש"ח (ציינתי זאת בהודעה הראשונה :) )

פורסם
צהריים טובים,

 

הרכב צריך לעבור טיפול 30K

 

היום פניתי למוסך המרכזי בראשל"צ ונאמר לי שבמסגרת הטיפול יש להחליף:

 

1.מסנן שמן

2.טבעת אטימה

3.מסנן אוויר למזגן

 

עלות הטיפול 1059 ש"ח

 

דברתי עם המוסכניק שלי והוא אמר שיש לו היתר לטפל ברכבים אשר עדין בתקופת האחריות.

הוא אמר לי לרכוש חלפים מקוריים בלבד .

עבור ההחלפה הוא ייקח 150 ש"ח

 

אני חושש לרכוש את החלפים בחנות לחלפי רכב ,אפילו שאבקש חלפים מקוריים בלבד ,הם יכולים להביא לי חלפים תחליפיים

ממש חשוב לי לרכוש את שלושת החלפים מקוריים בלבד.

 

אבקש את עזרתכם במציאת חנות חליפים אמינה באזור ראשל"צ\חולון\בת ים

במקרה הצורך מוכן לנסוע לת"א.

 

תודה רבה

 

 

שאלה.

האם הרכב לא באחריות יצרן?,האם טיפול שלא במוסך החברה אינו פוגע באחריות?.

פורסם

1060 ש"ח במוסך המרכזי פחות 240 ש"ח על חלקים זה 820 ש"ח.

 

שאלת את המוסך המרכזי על מה אתה משלם עוד 820 ש"ח?

 

האם זה על עבודה? אם כן כמה עולה שם שעת עבודה?

 

האם זה על חלקים נוספים שהם שכחו לציין?

 

האם זה על בדיקות ששכחו לציין?

 

לי נשמע מוזר שהם לוקחים סתם עוד 820 ש"ח ואתה בתור לקוח הית צריך לשאול על מה נגבה הכסף הזה.

 

 

 

כיום אין חובה לטפל במוסכי הרשת כדי לשמור על אחריות. אפשרי לעשות את הטיפול בכל מוסך מורשה משרד התחבורה כאשר החלפים הם מקוריים ונשמרת החשבונית כעדות לטיפול. במצב כזה האחריות נשארת בתוקף.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
1060 ש"ח במוסך המרכזי פחות 240 ש"ח על חלקים זה 820 ש"ח.

 

שאלת את המוסך המרכזי על מה אתה משלם עוד 820 ש"ח?

 

האם זה על עבודה? אם כן כמה עולה שם שעת עבודה?

 

האם זה על חלקים נוספים שהם שכחו לציין?

 

האם זה על בדיקות ששכחו לציין?

 

לי נשמע מוזר שהם לוקחים סתם עוד 820 ש"ח ואתה בתור לקוח הית צריך לשאול על מה נגבה הכסף הזה.

 

מחר אשאל

 

כיום אין חובה לטפל במוסכי הרשת כדי לשמור על אחריות. אפשרי לעשות את הטיפול בכל מוסך מורשה משרד התחבורה כאשר החלפים הם מקוריים ונשמרת החשבונית כעדות לטיפול. במצב כזה האחריות נשארת בתוקף.

 

המוסך אליו אלך הוא מורשה משרד התחבורה

 

ואומרים שיפניות זולות לאחזקה....

אתה בטוח שאין טעות בסכום עלות הטיפול?

 

זה הסכום שנאמר על ידי נציגת השירות ,היום בשיחת טלפון

האם אני מסכים עם הסכום,ממש לא

פורסם

גם סוזוקי לא זולים, טיפול 45 אלף לסוויפט חדשה שכלל שמן פילטר שמן פילטר אויר ומים ירוקים, יצא חשבון של 1050 ש"ח. רק השמן עלה כ-250 ש"ח 4 ליטר סינטטי מלא 5W30

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
[/b]

 

המוסך אליו אלך הוא מורשה משרד התחבורה

 

 

 

זה הסכום שנאמר על ידי נציגת השירות ,היום בשיחת טלפון

האם אני מסכים עם הסכום,ממש לא

 

אני מציע לא לקבל הצעות מחיר לדברים כאלה בטלפון, אתה לא עושה סקר שוק של ספק אינטרנט.

 

בצ'מפיון טיפול כזה עולה פחות מחצי (כולל בקבוק GOLD LABEL) אז בוודאות יש כאן טעות.

ביפנאוטו טיפול כזה עולה אפילו פחות מצ'מפיון.

אז המחירים הנ"ל הזויים לחלוטין.

 

אין שום סיבה ששעתון עבודה של טיפול יהיה מעל 250 ש"ח. (שגם זה יקר)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
1060 ש"ח במוסך המרכזי פחות 240 ש"ח על חלקים זה 820 ש"ח.

 

שאלת את המוסך המרכזי על מה אתה משלם עוד 820 ש"ח?

 

האם זה על עבודה? אם כן כמה עולה שם שעת עבודה?

 

האם זה על חלקים נוספים שהם שכחו לציין?

 

האם זה על בדיקות ששכחו לציין?

 

לי נשמע מוזר שהם לוקחים סתם עוד 820 ש"ח ואתה בתור לקוח הית צריך לשאול על מה נגבה הכסף הזה.

 

 

חוץ מהחלפים צריך להחליף שמן מנוע 230 ש"ח

ולוקחים על הטיפול עצמו 400 ש"ח

 

וכמובן שיש את המע"מ

 

היום קניתי את החלפים ,עלו לי 380 ש"ח

את השמן אקנה ב 220 ש"ח

וכאמור עבור הטיפול ,אשלם 150

 

יוצא יותר זול ממורשה,וטוב שכך

×
×
  • תוכן חדש...