Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C4 פיקאסו - האם רעידת הגה במהירות גבוהה קשורה להחלפת רפידות בלמים?


mobzy
שימו לב! השרשור הזה בן 5393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאזנים גם גלגלים אחוריים, בודקים שהצמיגים לא עקומים/מעוותים.

לא עזר, מחפשים חופשים או ליקויים בחלקי המתלה,

במקביל, נסה למצוא פנצריה שמבצעת איזון גלגלים על הרכב.

כיוון פרונט לא שייך לרעידות, הוא שייך בעיקר להיגוי (משיכה לצד מסוים, מרכוז לא תקין של ההגה, אחיזת כביש לקויה, שחיקה לא אחידה של הצמיגים) אם אין לך בעיות כאלה כיוון פרונט לא שייך אליך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כך, הנה כמה עדכונים.

 

החדשות הטובות הן שמצאתי פנצ'ריה בדרום שיש להם מתאם לחישוקי מגנזיום של סיטרואן (צמיגי ברנס, צומת גן יבנה בכביש 4 בתחנת דלק). החדשות עוד יותר טובות הן שהסתבר שהחישוקים בכלל לא זקוקים לשום מתאם מאחר ויש להם חור באמצע.

 

החדשות הרעות הן, שלאחר שביצעתי איזון גלגלים קדמיים, הבעיה לא נעלמה: ההגה רועד במהירויות 120-130.

 

איך ממשיכים? איזון גלגלים אחוריים, ואם לא עוזר - כיוון פרונט?

אגב כמה צריך לעלות כיוון פרונט?

 

רעידות בהגה הם רק מחוסר איזון לגלגלים הקידמים או צמיג דפוק . ג'אנט מאגנזיום קשה לאזן .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שהכי משגע אותי, זה שהרכב עבר לפני 3 שבועות בדיקת קנייה (כל המערכות תקינות) ולאחר מכן טסט. לא היה מעורב בתאונות מאז ולא קיבל מכות ממדרכה. האירוע היחיד שהיה היא החלפת רפידות בלם קדמיות במוסך היבואן באשדוד (שאמור להיות רציני). מיד אחרי ההחלפה הופיעה הבעיה של רעידת הגה במהירויות גבוהות. ההבדל היה מובהק מאוד.

 

אילו היתה בעיה של צמיגים או כיוון פרונט או ליקויים במתלה, נדמה לי שהיו עולים עליה בבדיקות קנייה / טסט. איזון גלגלים קידמיים גם לא עזר.

כמובן שבדקתי את לחץ האויר. אין לי בעיה לעשות גם איזון לאחוריים, אך נראה לי שהם לא קשורים לרעידת הגה, המרכב עצמו לא רועד במהירויות גבוהות.

 

מה אני מפספס פה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זה יעזור לך אבל אני מכין אותך שאתה צריך בשביל כך

אנגלית ברמה!

 

http://c4owners.org/plugins/faq/faq.php?0.cat.2.94

 

שים לב לפיסקה התחתונה והמוצללת שממנה הוצאתי את הקטע הבא:

 

Vibrations or judder at high speeds (70 - 100 mph) are what we call hot judder and are normally associated with over heating of the brake disc.

בתרגום חופשי: וויברציות וזעזועים במהירויות גבוהות בד"כ משויכות למצב בו בלמי הדיסק מתחממים יתר על המידה!

 

ואחר-כך רשום:

 

The other cause of vibration is known as “disc thickness variation”

 

הווה אומר שהסיבה היא עובי משתנה של הדיסק.

 

 

 

ואם אני לא טועה בתחילת השירשור טענת שעשו מניפולציה כזו או אחרת(שיוף) לדיסקים שלך....

 

 

בברכה,

 

 

אייל:-)

אהההההההה אהההההה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת תלוש מה שרשום שם וקשור בעיקר לרעידה בזמן בלימה ולא רעידה כללית.

כעקרון כל חלק מסתובב ולא מאוזן יכול לגרום לרעידות, אולם אם זה היה בגלל צלחות שהתחממו והתעוותו, היה מרגיש הנהג גם רעידה חזקה בזמן בלימה, ופה זה לא הקייס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...