Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום.

 

בנוסף ל205 קניתי מזדה לאנטיס 2000 1.6 glx

בלוח השעונים נורת כרית אויר בצד שמאל דולקת קבוע, ואילו נורת חגורת בטיחות בצד ימין מהבהבת לסירוגין.

נאמר לי שכנראה הבעיה היא בחישן שנמצא בכסא הנוסע.

במוסך מזדה נאמר לי שלא ניתן להחליף את החישן בלבד, אלא את כול הכסא!.

 

מחירו של הכסא "4000" ש"ח.

 

האם מישהוא מכיר תקלה זו?

במידה ואקנה כסא מפרוק,התקלה תעלם?

האם קיימת סכנה כלשהיא שתפתח כרית אויר?( פרוק והרכבה של פלג הכסא לצמה).

 

אודה לתשובתכם המלומדת.

 

ד"א המזדה יד 2 115000 ק"מ ללא תאונות, מחירון 30.000 ש"ח, נקנתה 32.000 ש"ח.

הרכב בצבע כסף ונראה נדיר ביופיו יחסית לשנתו.

 

בברכה.

 

אורן.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם

בעקרון אתה לא אמור להחליף את כל הכיסא אלא רק את המושב ואילו תלך לקנות מפירוק במידה והחיישם תפוסה תקין אז תעלם הבעיה, בכל אופן צריך להיות בטוח שזו הבעיה אם כי הבעיה שאתה מתאר מוכרת.

דיברנו על אותו נושא לפני כמה שבועות שם יש גם הסבר כיצד להוציא את קוד התקלה כך שנוכל לומר לך בוודאות מהי הבעיה.

 

הנה הכנסתי לך קישור לשרשור

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=261973&highlight=%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%AA+%D7%90%D7%95%D7%99%D7%A8

פורסם

בוקר טוב

יש ראשית לדעת בודאות מהוא קוד התקלה המדובר אך..מרשה אנוכי לנחש שבחישן תפוסה -משקל כיסא נוסע..

העלות לתיקון התקלה נמוכנ בהרבה בערך כ1500 ש"ח.

 

בהצלחה איל נוימן

פורסם

תודה על תגובתכם.

 

אכן קוד התקלה הוא 48!.

ניתוק הפלג מתחת למושב הראה קוד 45!.

 

ראיתי גם את הדיונים בנושא, ושמחתי לראות אפילו צילום של החישן תחת הריפוד.

 

עקב היותי טכנאי אלקטרוניקה וידע נרחב בהלחמה/שיקום מעגלים, אפתח את הכסא ואנסה לתקן את הנתק.

 

יש למישהוא ניסיון עם תיקון החישן באופן עצמי?

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם

מה שיש תחת הריפוד הוא מעיין חיווט שבסה"כ סוגר מעגל.

אם אתה כבר בקטע של לפרק, פרק את חיישן התפוסה ובעזרת רב מודד מדוד את התנגדותו היא אמורה להיות גבוהה כיוון שיש נתק בסליל נסה ויזואלית לראות את הנתק ואם אתה אלקטרונאי ויכול לתקן חסכת לך המון.

אני אישית מעולם לא ניסיתי לתקן(עובד במוסך מרכזי), בבקשה חזור הינה עם תמונות ותשובה האם הצלחת שנדע להבא.

×
×
  • תוכן חדש...