Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד

 

רציתי לשאול אם קיים סיכון ברור להחלפת חיישן מצב מצערת ( שנקנה מקורי מחנות חלפים ע"פ מק"ט החברה )

 

ע"י איש שאיננו מוסמך לכך? כי לי העניין נראה לי די פשוט..

 

 

1. מוציאים את חבק האבטחה.

2.מנתקים הכבל מהחיישן

3.מוציאים שני ברגים

4. מחליפים חיישן וכו'..

 

האם זה כל כך פשוט או שלא כדאי להסתכן? ( ולשלם 200 ש"ח לאיש מקצוע...)

פורסם

לחיישן מצב המצערת בדרך כלל יש כיוון, ז"א החורים של הברגים הם חורים ארוכים(שכחתי איך קוראים לזה), וצריך לכוון את חיישן מצב המצערת לפי התנגדות/מתח מסויים לפי הוראות היצרן, אחרת המנוע לא יעבוד טוב, סל"ד הסרק יהיה גבוה/נמוך, חוסר סחיבה, זיהום אוויר.

 

אם לחיישן מצב המצערת ברכבך החורים הם עגולים ואין לו כיוון תוכל להרכיב לבד כי אין לזה כיוון, גם אם יש כיוון תוכל לכוון בעזרת מד מתח/אומטר(רב מודד). לפי נתוני היצרן.

פורסם

החלפתי היום את החיישן לבד, לאחר שהאוטו כבה לי שוב במהלך הנסיעה..

 

כמו שפירטתי בתחילת השרשור, המשימה הייתה פשוטה, ללא צורך בכיוון כלשהו (כיוון שהיו שם שני חורים עגולים דרכם עברו הברגים ) והאוטו התניע בקלי קלות ונוסע פרפקט.. בעשר דקות שנסעתי עד הבית....

 

 

נצטרך לראות אם זה יהיה לאורך זמן ...

 

אעדכן בהתאם..

פורסם

יום לאחר החלפת החיישן, האוטו החל להתנהג טוב יותר!

 

אני לא יודע אם בגלל החלפת החיישן או הטיפול שעשיתי אבל החלפת ההילוכים טובה וחלקה יותר.

 

אבל... היום בבוקר שוב לא התניע האוטו. זה נראה כאילו האימובילייזר מסרב להתניע... אבל האימובילייזר מנותק!!!

 

מה לעשות??

×
×
  • תוכן חדש...