Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבנימט.

 

דווקא אתמול, לאחר שאני וחברתי מחפשים מכונית בשבילה לאחר שתמה תקופה הקטנוע שלה,

אז אתמול כאשר אני רוצה לבדוק מחיר בלוי יצחק באינטרנט באתר ידיעות אחרונות (נעזוב לרגע כי לא תמיד הוא מדוייק כמו הספרון שלהם), פתאום אני מגלה כי יש רישום לאתר ודרישת תשלום שהיא משהו כמו לקנות את המחירון שלהם.

 

 

פחות סיבה להכנס לאתר של ידיעות אחרונות, לאחר הקוקיז המרובים שלהם (שילמדו לכתוב אתר ראבאק!) והREFRESH האוטומטי המאולץ גם בכתבות סטטיות.

אתר יפה, אבל עם דברים מאוד מעצבנים.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

בשיא האוביקטיביות (למרות שאני כותב שם לעיתים רחוקות בערוץ הרכב), האתר שלהם הוא מהטובים שיש בארץ.

והוא אף זכה בשנה שעברה באחד מהפרסים על עיצוב, שימושיות ושמירת פורמט ה"עיתון הקלאסי" גם ברשת.

 

 

ועדיין, לא הבנתי מה הקשר בין קוקיס (גם לפולגז יש), לוי יצחק (פרוייקט חיצוני לאתר), YNET ויכולת כתיבה של מתפעלי האתר.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
בשיא האוביקטיביות (למרות שאני כותב שם לעיתים רחוקות בערוץ הרכב), האתר שלהם הוא מהטובים שיש בארץ.

והוא אף זכה בשנה שעברה באחד מהפרסים על עיצוב, שימושיות ושמירת פורמט ה"עיתון הקלאסי" גם ברשת.

 

 

ועדיין, לא הבנתי מה הקשר בין קוקיס (גם לפולגז יש), לוי יצחק (פרוייקט חיצוני לאתר), YNET ויכולת כתיבה של מתפעלי האתר.

 

גם בפולגז יש קוקיז, אבל לא בכמות שיש שם.

 

 

אני לא אומר שהעיצוב של האתר הוא לא טוב.

אפילו מעולה לטעמי.

אבל יש טעם רע לנושא.

כל הREFRESH המאולצים המעצבנים משהו שם.

 

בקשר לפרוייקט של לוי יצחק (גם שם אתיוופים שמעבירים את המחירון באמהרית?), זה פשוט מעצבן.

עברתי למוטו-קאר. שם המחירון יותר נוח לשימוש.

בטח יותר נוח לחפש כאשר אפשר לראות יותר ממכונית אחת בכל פעם.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
בשיא האוביקטיביות (למרות שאני כותב שם לעיתים רחוקות בערוץ הרכב), האתר שלהם הוא מהטובים שיש בארץ.

והוא אף זכה בשנה שעברה באחד מהפרסים על עיצוב, שימושיות ושמירת פורמט ה"עיתון הקלאסי" גם ברשת.

 

 

ועדיין, לא הבנתי מה הקשר בין קוקיס (גם לפולגז יש), לוי יצחק (פרוייקט חיצוני לאתר), YNET ויכולת כתיבה של מתפעלי האתר.

 

גם בפולגז יש קוקיז, אבל לא בכמות שיש שם.

 

 

אני לא אומר שהעיצוב של האתר הוא לא טוב.

אפילו מעולה לטעמי.

אבל יש טעם רע לנושא.

כל הREFRESH המאולצים המעצבנים משהו שם.

 

בקשר לפרוייקט של לוי יצחק (גם שם אתיוופים שמעבירים את המחירון באמהרית?), זה פשוט מעצבן.

עברתי למוטו-קאר. שם המחירון יותר נוח לשימוש.

בטח יותר נוח לחפש כאשר אפשר לראות יותר ממכונית אחת בכל פעם.

 

שמע, זה יפה מאוד שעברת למוטוקאר, אבל מה זה עוזר לך?

 

לוי יצחק הוא הבסיס לכל העסקאות שנסגרות בימינו, והמחירון של מוקאר חסר משמעות לחלוטין מהבחינה הזו. אף אחד לא יסתכל לכיוונך אם תגיד לו שהמחיר הוא "כך וכך" לפי מוטוקאר...

פורסם
קיבנימט.

 

דווקא אתמול, לאחר שאני וחברתי מחפשים מכונית בשבילה לאחר שתמה תקופה הקטנוע שלה,

אז אתמול כאשר אני רוצה לבדוק מחיר בלוי יצחק באינטרנט באתר ידיעות אחרונות (נעזוב לרגע כי לא תמיד הוא מדוייק כמו הספרון שלהם), פתאום אני מגלה כי יש רישום לאתר ודרישת תשלום שהיא משהו כמו לקנות את המחירון שלהם.

 

 

פחות סיבה להכנס לאתר של ידיעות אחרונות, לאחר הקוקיז המרובים שלהם (שילמדו לכתוב אתר ראבאק!) והREFRESH האוטומטי המאולץ גם בכתבות סטטיות.

אתר יפה, אבל עם דברים מאוד מעצבנים.

 

חולק עליך, טיגר.

הסחורה שלוי יצחק מוכר היא מחירי מכוניות. למה שהוא יתן את זה בחינם? לעומת זאת, יש אפשרות להכנס למחירון ברשת בעלות של שיחה סלולרית. זה אומר שאם אתה רוצה לברר מחיר או שניים, תוכל לעשות את זה בעלות זניחה - במלים אחרות, לקנות כוס חלב בלי לקנות את כל הפרה...

 

ונסיים בציטוט: But whatever his weight in pounds, shillings and ounces,

He always seems bigger because of his bounces...

נכון או לא?

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

טייגר, אתר פולגז כולל יותר קוקיס מוואינט... תאמין לי, אני יודע מה שאני אומר :wink:

 

מדורים בוואינט מתרעננים כל 20 דקות, ואם אני לא טועה, כתבות סטטיות כל שעה. זאת שיטה מאד מקובלת, בין היתר, לעזור במעקב אחרי זמן שהיה באתר, לעדכן את הדף אוטומטית אם יש חידושים וכו'. גם בפולגז אנחנו עושים את זה באופן חלקי, מאותה מטרה. תבדוק את CNN, BBC וכל אתר חדשות בעולם כמעט, עושה את זה. איפה זה בדיוק זה מפריע, אני לא מבין... :?:

 

אגב, מסכים עם דברי שביט. אותי די הפליא לראות את המחירון בחינם מלכתחילה. ברחוב זה עולה כסף וברשת זה לגמרי בחינם?! אף אחד לא מתענג על העובדה שזה מודפס, ולוקח את זה לשירותים (אולי בעצם כן). הוא מוכר נתונים נטו, וזה מה שרלוונטי.

פורסם

ומעלה בשני ריפרשים... :lol:

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

חולק עליך, טיגר.

הסחורה שלוי יצחק מוכר היא מחירי מכוניות. למה שהוא יתן את זה בחינם? לעומת זאת, יש אפשרות להכנס למחירון ברשת בעלות של שיחה סלולרית. זה אומר שאם אתה רוצה לברר מחיר או שניים, תוכל לעשות את זה בעלות זניחה - במלים אחרות, לקנות כוס חלב בלי לקנות את כל הפרה...

 

ונסיים בציטוט: But whatever his weight in pounds, shillings and ounces,

He always seems bigger because of his bounces...

נכון או לא?

 

טל

 

עדיין, אין מבחינתי האישית את ההצדקה לתשלום על שירות המחירון באתר.

 

מבחינה אישית למצוא רכב אחד בכל פעם זה מעט מציק.

 

 

ולאבי, היום המצב הוא שונה.

בעבר קצב הREFRESH היה קיצוני בהרבה.

עדיין איזה זה אומר כי אני לא אוהב את האתר הזה.

בקשר לקוקיז אני לא כל כך בטוח. אולי הורדו גם כן מספר לא קטן עקב תלונות לא מועטות שלי.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

כמה מפתיע.

 

שיחת הטלפון (בעלות שיחה סלולרית, לא?) מתחילה בהצגה של המחירון, באיזה אתר ומי האמא של האבא של הדודה של הכלב של השכן ממול.

 

חיפשתי מחיר רכב.

 

אני אומר בהחלט שיש שיפור במהירות של עליית האתר ושל החיפוש.

עדיין אין אפשרות לחפש יותר מרכב אחד בכל פעם.

 

לחיצה על שקלול המחיר זרקה אותי לדף ההתחלה בבקשת סיסמא חדשה.

טענה כי הסיסמא נמצאת בשימוש בזמן שהטלפון עדיין השמיע את המנגינה וחייב אותי.

 

 

נתתי צ'אנס אזרח.

 

ואני חוזר ואומר.

חרא של אתר.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...