Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

 

יש לי כרגע שברולט אופטרה 2005 אם 85000ק"מ.

 

בעת עמידה במקום על הילוך D ישנה בעיית של קפיצת טורים, ישנה קפיצה מ 800 ל 500 בטורים, גם בעת התחלת נסיעה אני מרגיש שהאוטו קצת מזייף כאילו הוא עושה טובה שהוא נוסע,

 

וגם ישנה הרגשה כללית בעת הנעת האוטו שהוא עושה טובה שהוא מניע.

 

 

אודה לתשובתכם

 

תודה

פורסם

איך נראים הצינורות של הוואקום ? האם אני יכול לבדוק את זה בעצמי, או שתקלה זו דורשת מוסך מורשה אם סורק תקלות?

 

כמה עולה בערך להתחבר לסורק?

 

 

תודה

פורסם
אתה נוסע על אופטרה וטוען שהפורום יבש?

 

תעשה בדק בית חביבי :)

 

אני לא יודע מה הסטגימה שלכם בפורום הזה על שברולט אופטרה, אני יגיד לך יש לי את האוטו משנה 2005 וזה סוס עבודה.

 

שום בעיה לא הייתה לי עד הבעייה של הטורים.

 

היום תיקנתי אותה החלפתי בסך הכל חוטי הצתה , ולא כמו שכולכם מציעים פה , כמו תבדוק צינורות ווקום תבדוק בריחות אוויר תבדוק הצתה

 

אחלה אוטו שברולט אופטרה

פורסם

שלום!

 

באופטרות ישנה בעיה של בתי מצערת.

בית המצערת כולל בתוכו את מייצב סיבובי הסרק, כך שיכול להיות שזו הבעיה.

 

בית מצערת חדש עולה כ-1700 ש"ח.

 

יניב

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

פורסם

הבעיה הייתה בחוטי הצתה של האוטו , עלה לי 200 שקל חוטי הצתה , והכל עובד כמו שצריך.

 

אני תמיד חושב יש בעיות אם הטורים יש בעיות אם ההתנעה, קודם כל תחליף חוטי הצתה +פלאגים ואז תעבור הלאה.

פורסם

שבת שלום

אני שמח שפתרת את הבעיה

הפורום הזה הוא לא מפעל יצרני

יש פה חברה בעלי מקצוע חבל"ז

שעוזרים לאנשים מרצונם הטוב

וכל דבר לוקח זמן כי הפורום לא מפרנס אף אחד מאיתנו

ואם אתה לחוץ לך למוסך

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

×
×
  • תוכן חדש...