Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת בעייתי לענות על השאלה שלך מכמה סיבות:

 

אנחנו לא יודעים איזה מערכת יש לך באוטו (רדיו טיפ\דיסק אתה בטח מתכוון) אז אולי תפרט בבקשה.

 

בדרך כלל הרמקולים המקורים של הרכב דיי טובים יחסית לשמיעה נקיה ברכב בלי להחריש את האוזניים.

אם אתה מדבר יחסית למערכת הכוללת מגבר אז זה ליגה אחרת.

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

הזמנו סוזוקי סוויפט 2009 רמת גימור GLX , יש מערכת מובנת MP3 .

מישהו יודע איזה חברה מייצרת את הרמקולים?

 

 

 

תודה מראש דן!

פורסם

קלריון מייצרת את ה HU של סוזוקי כבר הרבה שנים.

לגבי הרמקולים אני לא יודע, סביר להניח שמדובר בחברה יפנית כלשהי. אל תצפה לאיכות אודיופילית.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

קלריון WOW !

לא ציפיתי שהסוזוקי תגיע עם מערכת של קלריון, שמחתה אותי מאוד!

האם למערכת הנ"ל יש יציאות למגבר ואם כן כמה?

 

 

תודה מראש דן

פורסם

אני לא חושב שיש לך ממה להיות שמח, עם כל הכבוד לקלריון מדובר במערכת מאוד בסיסית. זה כמו שבטויוטה מגיעה מערכת של Fujitsu Ten שהיא גם היצרנית של "אקליפס".

למעשה כל מערכות ה OEM (למעט כמה חריגים ברכבים יקרים) די פשוטות ובסיסיות.

 

לגבי יציאות למגבר - מסופקני. יהיה צריך לשלוף את הרדיו ולבדוק \ למצוא מידע באינטרנט.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש לי סוויפט 2008 והרדיו דיסק המקורי ככה נאמר לי הוא דווקא של פנסוניק

 

לגבי הרמקולים אני לא יודע של איזה חברה הם אבל שומעים טוב בהם

קשה באימונים קל בים

פורסם

בסוזוקי הרדיו הוא מקורי וכולל MP3, ואין יציאה למגבר חיצוני.

בעזרת מנחת של JL AUDIO והחלפת המערכת חוץ מהר"ד המקורי, המערכת נשמעת מעולה !!

אני ממליץ לרכוש מנחת איכותי בלבד .

×
×
  • תוכן חדש...