Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי קרוב לרכישה של סיאט איביזה STELLA הדגם עם ה-5 דלת' צבע כסוף אוטומטית, יד 2, במחיר של 40,000 ש"ח אבל לצערי מישהו שרצה לרכוש לפניי קנה אותה.

פורסם

יש גם איביזה 03' TDI

אוטו מגניב לאללה !!

מנוע 1.9 טורבו דיזל

130 כ"ס

גיר 6 הילוכים

מומנט מטורף !

ועם צ'יפ שעולה איזה 2000 שקל אתה מקבל בערך 160 כוח ועוד איזה 6-7 קג"מ למומנט

אני אומר אם אתה מוצא כזאת לך עלייה...

ואגב אל תתיאש כי חבר שלי מצא כזאת לפני שלושה חודשים, יד ראשונה עם 40 אלף ק"מ

פורסם
בן, האיביזה הכחולה שהייתה לך אפשר לקבל יותר פרטים עליה שנה, רמת גימור, מנוע, ותיבת הילוכים? תודה.

 

יניב

 

 

אין לי בעיה לתת פרטים, למה זה משנה?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

תודה לכולם!

אחרי קבלת הרישיון (ענייו קצר ביותר פחות מחודש)

התחיל לחפש

סיאט איביזה

פולו V16

 

תודה רבה.

פורסם

תראה, אצלי הפולו לא גילתה אמינות.

אני אישית לא חושב להתקרב למותג של פלוץ ווגן וסיאט.. מכל התגובות שקראתי פה.

אבל זה תלוי אם אתה קונה אוטו מטופל כמו שצריך או אוטו שעבר אצל חאפר. והאוטו שלי עבר אצל איזה חאפר לצערי ולא ידעתי את זה.

אז התוצאות היו בהתאם.

 

אני לא יודע על הסיאט כלום ..

אבל הפולו מאוד מאוד מהנה לנהיגה נוחה ומפנקת!

פורסם

לגבי הפולו תיקון לא הדגם הישן V16 אלה הדגם החדש 6N2

איו לי עוד המלצות לרכבים אחרים בתקציב שלי,שמצאתי בפורום או כתבו לי בנושא אם אפשר רכבים נוספים,אך לא גדולים מידי (35K)מקסימום אם אפשרות למריחה קלה!

אלה ה-2 רכבים היחידים שהמליצו לי עליהם,האם אפשר לקבל פה עוד המלצות לרכבים?

(צרפתיות לא באות בחשבון)כולל פיאט פונטו ספייס ELX לא להמליץ עליהם,אמינות,להנות בנהיגה.חסכון אלה הדברים שכמו שהקישור שהבנתי אליכם הכי חשובים לי!

פורסם

היתה לי פולו 16V שנת 99 (6N) במשך 3 שנים.

 

הרכב היה מאד אמין למעט נעילה מרכזית שהפסיקה לעבוד - משאבת וואקום שעברה שיפוץ בעלות מינימלית, קויל שהפסיק לעבוד באמצע נסיעה והוזמן גרר ומחלת החלונות הנופלים הידועה של VAG.

 

מבחינת ביצועים, האוטו הרגיש חזק, יחסית למנועי 1.4 שנהגתי בעבר (נראה לי יותר בזכות הגיר הקצר) זה ממש לא אוטו למרוצים.

 

צריכת דלק בנסיעה רגועה עמדה על כ-12 קמ"ל ובנסיעה מאומצת 8-9 קמ"ל.

 

מבחינת התנהגות, האוטו הרגיש בטוח על הכביש האחיזה היתה בסדר, ההגה לא היה מתקשר במיוחד הרבה שטח מת.

 

איך היא לעומת האיביזה? אין לי מושג - לא נהגתי על אחת.

 

מקווה שעזרתי.

פורסם

ל הדגמים מבוססים על אותה פלטפורמה ככה שהאמינות של כולם דומה. (שמעתי שהמנועים 16V- 75HP של ה6N2 פחות אמינים)

אלו רכבים בני כ-10 שנים ככה שהאמינות תיקבע לפי איך תיחזקו אותה במשך השנים.

 

הכי מאובזרת וחזקה היא הפולו 16V - 100HP ,נותר רק למצוא אחת כזו שלא פירקו לה את הצורה.

היתה לי כזו במשך 5 שנים (שנת 97) ,והייתי מאוד מרוצה ממנה מכל הבחינות.

סיאט מאובזרת 1.6-100HP גם יכולה להתאים ולאפשר עלייה בשנתון באותו מחיר.

 

יש שרשור שאתה בעצמך (פותח השרשור) שלחת לי בו מוסך רון סוקר את הדגם, אני לא חושב שיש יותר מה לומר בעניין.

 

אם אין לך עדיין רשיון אני מציע לא לרתום את העגלה לפני הסוסים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ל הדגמים מבוססים על אותה פלטפורמה ככה שהאמינות של כולם דומה. (שמעתי שהמנועים 16V- 75HP של ה6N2 פחות אמינים)

אלו רכבים בני כ-10 שנים ככה שהאמינות תיקבע לפי איך תיחזקו אותה במשך השנים.

 

הכי מאובזרת וחזקה היא הפולו 16V - 100HP ,נותר רק למצוא אחת כזו שלא פירקו לה את הצורה.

היתה לי כזו במשך 5 שנים (שנת 97) ,והייתי מאוד מרוצה ממנה מכל הבחינות.

סיאט מאובזרת 1.6-100HP גם יכולה להתאים ולאפשר עלייה בשנתון באותו מחיר.

 

יש שרשור שאתה בעצמך (פותח השרשור) שלחת לי בו מוסך רון סוקר את הדגם, אני לא חושב שיש יותר מה לומר בעניין.

 

אם אין לך עדיין רשיון אני מציע לא לרתום את העגלה לפני הסוסים.

תאמר לי, פולו דגם קומפורטליין הוא הדגם המאובזר יותר? ועוד משהו איך זה מתחלק לפי דורות? כי מצאתי דגם ששייך לדור 4. הוא ממש מפואר מבפנים והוא מודל 2003.

פורסם

תודה רבה לכולם

אני יחפש יביזה סיגנו או סאטלה דגם 100 כ''ס,סיאט ספורט,שזה רכב שקשה למצוא ביד 2

או פולו V16,גם הדגם משנת 2001-2002

 

אני ימתין בסבלנות אחרי הרישיון ואחד אחד מהרכבים,סה''כ הרכבים דומים מאוד

אם אפשר לא לנעול כדי להשאיר פתוח לעוד תגובות,תודה

 

לי-חן

פורסם
אין לי בעיה לתת פרטים, למה זה משנה?

 

בן

 

ראיתי אותה במספר תמונות ורציתי לדעת עליה פרטים אם אפשר תודה.

 

יניב

×
×
  • תוכן חדש...