Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רדיו דיסק: Pioneer DEH3050UB

מגבר : JBL CS60.4

קומפוננט: Morel Pulse

 

מה אתם אומרים על המערכת הזאת ?

אני מתכוון להוסיף סאב שיתאפשר לי

אבל בנתים איך היא ? לפי דעתי אני אלך לקנות את הרכיבים האלה

פורסם

אם מדובר במוצרים חדשים, הייתי מחליף את המגבר במגבר טוב יותר מיד שניה.

 

קח בחשבון שלמכשיר אין יציאה ספציפית לסאב.

...CASKA for life

פורסם

אם הבנתי נכון, הכוונה שלNIMIKIPOD שאין אפשרות לעשות גישור לסאב, זאת אומרת שההספק שתקבל מהמגבר לא" יספיק" לסאב, אך במגבר הנ''ל האפשרות קיימת.

פורסם

תירגע.. מישהו עוזר לך.

 

זה שהמגבר יכול לעבוד בגישור ולהגביר סאב זה נכון (למרות שהוא גם די חלש בנושא הזה וכמו שאמרתי קודם --> אני ממליץ לבחור מגבר חזק יותר מיד שניה)

 

ישנם מכשירים מתקדמים יותר (ולא בהכרח יקרים יותר..) שיאפשרו לך בבוא היום לשלוט על עוצמת ההגברה של הסאב מתוך ה CD ובלי לרוץ לבגאז' כל פעם שתשנה סוג מוזיקה.

 

http://zap.co.il/model.aspx?modelid=574126

...CASKA for life

פורסם

אה הבנתי אותך התכוונת ל HU שאין בו שליטה על הסאב ? ומה ההבדל בין שליטה וכיוון של הסאב מהHU ?

לגבי המגבר הוא מספיק לצורך שלי וגם מתחתי מאוד את התקציב בשבילו, וכשאני אקנה סאב הוא יהיה 150 RMS כמו לדוגמה ה KICKER C12

 

ולגבי ה HU יש לי עוד שאלה אחת.

יש אפשרות לכבות את הסאב דרך הHU ? כי זה האוטו של ההורים וכשהם נוסעים בו אני רוצה לכבות את הסאב.

פורסם

אולי יהיה יותר קל עם תפרוס את התקציב שלך בפני הפורום - לך תדע אולי יציעו לך דברים טובים יותר..

 

המוצרים חדשים ? יד שניה ?

 

איזה רכב ?

 

לשאלתך - מכשיר עם שליטה על סאב כמו שצירפתי יכול לכבות את הסאב ו/או להנמיך אותו עד כדי שלא יישמעו אותו.

...CASKA for life

פורסם

הרכב הוא סיטרואן קסרה

והתקציב הראשוני הוא 2000 שקל כולל התקנה (350)

המוצרים חדשים

אפשר הצעה לעוד HU עם שליטה על הסאב ב600 שקל, תודה.

פורסם

מה הבעיה ?

 

קומפוננט - מורל פולס = 389 ש"ח

 

מכשיר - PIONEER 4050 / 5950 PANASONIC 5403, שלושתם +- 700 ש"ח (אפילו פחות אם תגיע לחנויות ולא תקנה באינטרנט.)

 

מגבר - אני תמיד עדיף מגבר סיני חזק על מגבר סיני חלש (שלא תטעה - JBL מגבר סיני) לדוגמא:

 

http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=4671

 

למרות שבתקציבך הזעום ניתן לרכוש גם את זה - שהוא עדיף בהרבה:

 

http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=732

 

(וגם אותו ניתן להשיג בזול יותר ממחירי זאפ)

 

הכי טוב יהיה עם תרכוש מגבר מיד שניה (תמורה טובה יותר לכסף)

 

אז מה היה לנו :

 

פולס - 390

 

מכשיר -700

 

מגבר - 750

 

סה"כ 1800 ש"ח (+-) אבל כמו שאמרתי, אם תגיע לחנות, תתוכח ותנפנף במזומן תקבל גם בפחות (הימים ימי מיתון..)

 

מקווה שעזרתי.

 

חגי

...CASKA for life

×
×
  • תוכן חדש...