Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חיימי,

מי שקונה רכב חדש מהניילונים, מעניינת אותו האמינות של הרכב ב 3-5 שנים הראשונות ובתקופה הזאת, גם ה DSG ןגם עיקרון הנפח הכפול עתיר הטכנוליוכגיה בשלב זה אכן מוכיחים אמינות שאפילו אותי מפתיעה.

 

סתם הערה קטנה, ל VW הייתה תעוזה להמר וללכת בכיוון מסוים ולבסס את כל הליין שלהם עליו אבל הם לא המציאו את ה DSG (רק קנו זכויות מהממציא/יצרן) ולא המציאו את רעיון הנפח הקטן הגודש (פיאט הציגו כזה מנוע לפניהם).

 

 

עומר,

בקישור שכתבת, קובי ליאני מציין שבמנוע ה 1400 122 כ"ס יש רק מגדש טורבו ובגרסאות היותר חזקות, יש גם מגדש על, זה נכון???

 

על סמך מה נטלת לך את הסמכות לקבוע שרק ל 3-5 שנים מענינת האמינות ? אולי יש לפחות אחד שדווקא חושב על 4-6 ?

אני יודע שיש לפחות עוד כמה שחושבים כמוני וקונים חדש עם אמינות ארוכת טווח בעדיפות גבוהה.

עתיר טכנולוגיות הייתי קונה מיצרן שאמינותו מוכחת (יפני ? הכל ענין של גיל, את האוטו החדש השני שלי,ג'ולייטה 79 קניתי עם מערכת שיקולים שונה, ושילמתי ביוקר מיד, לא אחרי 3-5 שנים.)

והסוכן שלו הולך עם הלקוח, לא נגדו.

אגב,הטכנולוגיה ,כמו שכתבו כאן, היתה מזמן. התחילה במנועים תעופתיים . עכשיו כנראה VW מהמרים שהיא במחיר סביר ביחס למחיר הדלק הנוכחי והצפוי.הם היחידים.

פורסם

הם דווקא לא היחידים. תראה את פיאט, פיג'ו, סיטרואן, מיני (BMW). אגב, לפי פרסומים, גם ניסן עושה שימוש במנגנון דומה. אין דרך אחרת (שאני מכיר) לאזן בין ביצועים כבר בסל"ד נמוך ובין צריכת דלק טובה ופליטת מזהמים נמוכה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
על סמך מה נטלת לך את הסמכות לקבוע שרק ל 3-5 שנים מענינת האמינות ?

 

 

1.כי זה זמן הבעלות הממוצע על רכב חדש.

2. תפסיק להיות כ"כ מיליטנטי בתגובות שלך, הפסקנו כבר לדבר על עזה, או שלא שמת לב?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

טיפול נכון בטורבו, כיבוי והדלקה נכונים, ואין סיבה שהוא לא יחזיק שנים רבות (מדבר מניסיון של כ-7 שנים על 1.8T של הקונצרן).

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
על סמך מה נטלת לך את הסמכות לקבוע שרק ל 3-5 שנים מענינת האמינות ? אולי יש לפחות אחד .

זה מה שהרבה יצרנים קובעים.

כולל ואג. למה אתה חושב שלא צריך להחליף שמן גיר? למה טיפולים כל 30 אלף?

כל זה בשביל למשוך קונה. כי באירופה יודעים ש3-4 שנים זה גג לרכב חדש.

בארץ שוק משומשות מאוד גדול,לכן יש חיים לרכב אחרי 3-4 שנים .

 

לגבי נפח,ממבט חובב כח ושיפורים,אין תחליף לנפח.

 

כל העניין של צריכת דלק וזיהום כבר נראה יותר מדי "ורוד"

Omnia mea mecum porto

פורסם
אמנם דאגו לייקר, אבל במחיר של 144,990 ₪ - היא עדיין זולה יותר מה308 (שגם מחירה עלה והגיע ל 148,990 ₪ )

144990 זה לדגם הבסיסי 160990 ש"ח זה לרמת האיבזור הגבוהה והמקבילה ל308 ב148990ש"ח הבדל של לא פחות מ12000ש"ח!!.

פורסם
ה- 308 אכן מוצלחת מה- C4 לטעמי, אבל לאחר נסיעת מבחן אני יכול להגיד לך שהגיר שלה עומד לרעתה, אף שהוא שופר משמעותית. בנוסף חסרים לה דברים אחרים שאנו אוהבים/צריכים: אין סאן-רוף (וגם הגג הפנוראמי לא נפתח); אין יציאת מיזוג מאחור (אלא רק בגג הפנוראמי וגם זה לא בטוח - תלוי את מי שואלים בסוכנות); אין מחליף דיסקים ולמיטב זכרוני הדיסק לא קורא MP3 (אבל זו לא דרמה); אה, וגרסה שתעשה 0-100 בשמונה שניות. או בתשע, גם בסדר.

ב308 יש שתי יציאות מיזוג+תריסים ליושבים מאחור.מערכת הסאונד מעולה והיא קוראת mp3.

פורסם
אחרי 3 שנות האחריות של צ'מפיון ,(שמתקשים לתקן חלונות חשמליים באחריות),עם כמה אלפי מנועי 160 כ"ס מ 1400 שעשו לפחות 100000 ק"מ בתנאי הארץ ואולי עוד כמה יצרנים לא טפשים שיילכו בעקבותיהם אולי נשכח מנפח.

בנתיים כדאי לחכות לראשון שייצטרך לשפץ את המגדשים על חשבונו (טורבו+סופר) ולראות אם הדלק שחסך שילם את מחיר התיקון ולכמה ק"מ זה מתחלק.

לפוולקסווגן שנתיים אחריות בלבד ולא שלוש!.

×
×
  • תוכן חדש...