Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, ברשותי פאסאט שנת 94 ולאחרונה הופיעו רעידות חזקות ביותר בסרק כאשר המנוע חם, כמו כן בבוקר כאשר המנוע קר הוא נכבה כמה פעמים עד שהוא מתחמם וקורה שאני לוחץ על הגז אך הטורים נופלים כמו הצפה של המנוע, בנוסף לכך יש ריח חריף של דלק.

מישהו יכול לומר לי איך מתקנים את הבעיות הללו?

 

תודה לכולם!

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם

שכחתי לציין שהרעידות מופיעות רק בD [הרכב אוטומט... \=] כאשר אני מעביר לN הרעידות נחלשות באופן דרסטי.

וכן הרכב מוזרק

 

תודה.

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם

1994 אמור להיות מוזרק. חד נקודתי או רב נקודתי תלוי בסוג דגם המנוע.

 

בכל אופן, פותח התרד', יש שיעבור על הכללים וההנחיות לכתיבה בפורום, כך למשל לעניין הכותרת.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הרכב אוטומטי עם הזרקה חד נקודתית, אף אחד לא אמר לי מדוע בניוטרל אין רעידות ובדרייב כן, בנוסף לכך מדוע הרכב נכבה בבוקר עד שהמנוע מתחמם ומציף בדלק?

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם
הרכב אוטומטי עם הזרקה חד נקודתית, אף אחד לא אמר לי מדוע בניוטרל אין רעידות ובדרייב כן, בנוסף לכך מדוע הרכב נכבה בבוקר עד שהמנוע מתחמם ומציף בדלק?

 

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

סיבות רבות יכולות להיות לסימפתומים שאתה מתאר ואיש לא יוכל לאמר לך בוודאות דרך המסך מה לא תקין ברכבך אלה רק לנחש ולהניח הנחות מיקצועיות והגיוניות לתקלה .

כנס למאבחן \ מוסך המכיר את הרכב והמע וכבל אבחנה .

לאחר כבלת אבחנה ותוצאות בדיקה נוכל אנו לחוות דעתנו על הממצאים ודרכי התיקון .

אם תהיה מעוניין אני אשמח לאבחן לך את הרכב בחינם.

בברכה.

חיים יוד.

פורסם
הרכב אוטומטי עם הזרקה חד נקודתית, אף אחד לא אמר לי מדוע בניוטרל אין רעידות ובדרייב כן, בנוסף לכך מדוע הרכב נכבה בבוקר עד שהמנוע מתחמם ומציף בדלק?

 

בניוטרל אין רעידות, כי ב D , הסל"ד נופל בכ 150 סיבובים לדקה, ואם מזגן מופעל, הוא יורד עוד יותר, ועל מייצב הסיבובים להרים את הטורים בשיטה שהוא עושה זאת, וכנראה הוא לא עושה זאת.

 

או שהוא תקול, או שיש בעיה אחרת, וישנן תקלות אופיניות ומוכרות למערכת זו, במיוחד למי שמתעסק עמם, ויש כאן מס' בעלי מקצוע שמומחים בתחום.

 

לגבי הצפה בדלק, לא רשמת מהיכן הקביעה הזו, האם זה ריח? האם זה עשן שחור? ובכל אופן, לעניין זה, יש לבדוק האם חיישן הטמפ' תקין, האם לא חסר נוזל קירור, האם החיוט שלו תקין והאם אין נזק אחר שאינו קשור בו כמו דליפת אוויר או דלק.

 

בהזרקות חד נקודתיות, וכפי שציינתי, ישנן נקודות תורפה מוכרות, ממש לא מסובך, ואם אתה רוצה לגשת לאבחון, קרא טוב את התגובות האחרונות. היתה שם הצעה ללא תשלום.

 

כמנהל, אינני יכול להמליץ אף לא על אחד, בכל אופן, הפריע לי שלא רשמת "תודה" למי שהציע הצעה נדיבה, לפחות כך היא נראית, אז אולי לא שמת לב, או שהנימוס, ממך והלאה.

 

בכל אופן, אתה , קח את האוטו לאבחון לפי הבנתך, אתה יכול לבקש המלצות מחברי הפורום.

 

שבת שלום

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • ספונסר פורום
פורסם

פאסט 94 1800 מנוע ABS הזרקה חד נקודתית .

לתקלת הרעידות וכיבוי המנוע ברכב הזה ישנם שתי סיבות

עיקריות ,האחת תושבת יחידת ההזרקה קרועה (גורם גם לריח של דלק)כ 380 שח כולל עבודה.

והשניה מיצב טורים לא תקין ויש צורך להחליפו ,כ 800 שח כולל העבודה למייצב בוש מקורי.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

דני אם לא שמת לב כן הודיתי למי שהציע אבחון בחינם ואני כן מעריך את הצעתו המאוד נדיבה, כמו כן הודיתי לכל העוזרים.

רון תודה גם לך על העזרה אתה הארת לי את החושך בהרבה נושאים שקשורים לרכב גם בנושאים שלא אני פירסמתי, עוד פעם תודה לכולם!

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
פאסט 94 1800 מנוע ABS הזרקה חד נקודתית .

לתקלת הרעידות וכיבוי המנוע ברכב הזה ישנם שתי סיבות

עיקריות ,האחת תושבת יחידת ההזרקה קרועה (גורם גם לריח של דלק)כ 380 שח כולל עבודה.

והשניה מיצב טורים לא תקין ויש צורך להחליפו ,כ 800 שח כולל העבודה למייצב בוש מקורי.

 

רון כאן אני רוצה להודות לך,

לאחר ביקור במוסך נאמר לי שמקור הבעיה של רכב שכבה בבוקר הוא יחידת התנעה, בעוד שאני התעקשתי שלא זו הבעיה המכונאי המשיך בשלו, בסוף הוא החליף את יחידת התנעה או מה שזה לא יהיה, הבעיה לא נפתרה. הוחלפה תושבת יחידת הזרקה, הפלא ופלא נעלמה התקלה, אז כל הכבוד לך רון, אני מקווה שתוכל להמשיך לעזור בבעיות עתידיות.

אולי יבוא יום ואני יוכל לעזור לך. :-)

 

בנוסף לכך המכונאי שידע להודות בטעות שלו לא חייב אותי על החלק שהוחלף לחינם.

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

  • ספונסר פורום
פורסם

בתמונה הימנית זוהי תושבת יחידת ההזרקה .

בתמונה השמאלית זהו אטם בקליט שחוצץ בין הגוף

והמכסה של יחידת ההזרקה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תודה רבה רון.

 

לדעתי לא הוחלפה התושבת הזאת ברכבי משהו כמו 10 שנים. האם אתה ממליץ לי להחליף אותה כתור טיפול מונע ,בעקבות פגעי הזמן?

 

והאם יש חשיבות לתושבת מקורית או לתחליפית גרמנית?

 

תודה מראש אופיר

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

  • ספונסר פורום
פורסם

אם אתה רוצה לבדוק את התושבת הזאת

עליך לנסות ולהזיז את יחידת ההזרקה כשהכל מחובר עליה ,כלומר

מהצינור אויר שמתחבר למסנן ,עליך פשוט להזיז את כל המכלול הזה

ימינה ושמאלה כאשר המנוע כבוי ,אם כל היחידה מתנדנדת ימינה ושמאלה

בחופשיות ,זה אומר שהתושבת עייפה או כבר קרועה .

 

בשוק קיימות תושבות הזרקה כאלו גרמניות עם סמל VW מחוק שזה בעצם

מקורי לכל דבר ועיניין .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון לא רק מומחה לרכבי VAG הוא גם נכס יקר לפורום !.

 

בהזדמנות זו תוכל לתרום כמה שקלים לקופת הצדקה של הפורום בכדי שהוא ימשיך להתקיים ולעזור חינם אין כסף למבקרים בו.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...