Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החדשSUNDOWN SAX100.4 VS AUDIOSON SRX4.1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת סדר...

אתם גולשים לנושאים וויכוחים אחרים

 

אני רוצה להגביר את הקלארוס C61.2.

ברכב מדגם מיצובישי סופר לנסר שנת 97.

הוא הולך להפציץ הרבה בהיפהופ מפציץ של מסיבות, מזרחית והאוס אלקטרו, אולי פעם בכמה זמן טראנסים אבל זה ממש פעם ב.. אני לא אוהב לשמוע באוטו טראנסים ואלקטרוניים מטורפים.

בעיקר מה שהולך להיות באוטו שלי זה היפהופ עם הרבה צלילים נמוכים וגבוהים, ביגלל זה בחרתי בקלארוס ובסאב חזק כמו AA CHAOS.

 

תודה חברה, שבת שלום!

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גם אני שומע אלקטרוני וגם אוהב "לתת בראש" רוני, שמעת אצלי יפה מאוד גם ASTRIX וחפירות דארק טרנס.

אבל כל הקטעים היו מוקלטים ברמה הגבוהה ביותר.

אפשר לשים לב למי אכפת מסאונד איכותי ולמי לא, ואתה יודע את זה גורל, אז אין למה להתחיל.

מי שאוהב שחורה ובאסים שמעיפים את האוטו לשמיים, בכייף נהדר! תהנה.

אבל זה לא ממש אדם ששוקד על איכות המערכת כיוונים, במה קידמית מאוזנת וכו'... אלא במקרה הטוב,דואג שתחום הבאס ישמע טוב.

לכן הערכה על איכות הסאונד של רכיבים אני לא אבקש ממנו( אני אישית, שאחרים יעשו מה בראש שלהם).

 

ולגבי הקלארוס. אכן סט שנשמע טוב הרבה יותר מהייבריד למשל או אנרג'י 2 חלקים ( 3 זה משהו אחר).

את הבוסטון לא שמעתי אז אני לא יכול להשוות אל הדגם הזה.

 

אמיר

 

אמיר, אני יגיד לך מה זה לדעתי מערכת איכותית. (זאת דעתי)

מערכת איכותית זה כשאתה שלם עם התוצאה שאליה הגעת!

ולא כשנכנסים אליך לרכב לשמוע אז מתחילה מסכת התירוצים: "זה לא מכוון, זה לא נפתח וכ"ו" (אני לא מתכוון אליך אישית אמיר, אבל זה לרוב מה שקורה)

וואלה, אני יכול לשמוע ביקורת על המערכת שלי עד מחר, אבל אני שלם עם מה שיש כי אותי זה מספק מעל ומעבר ואם זה לא נשמע למישהו אחר טוב זה לא ממש משנה לי.

 

קחו את זה למחשבה.

:cry: !!SOLD!!

פורסם

אין שום בעיה, אתה מרוצה זה נהדר והרכיבים בסופו של דבר הם טובים.

בכל אופן בחזרה לנושא.

ליישומים שלך של היפהופ מפציץ ומזרחית, זרום על הSAX הוא יספק לך הרבה יותר עוצמה מהSRX.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אין מוצר ולא אחד של אודיסון שמיוצר בסין. (או מורכב בו)

ואת זה אני אומר לכם - אחד שבאמת יודע.

 

אני מבקש לא להטעות ולא לומר דברים שאין להם בסיס בכלל.

Sound Monitor DTA-500X + CDT-450X

Audison THESIS HV VENTI @ High-End Custom X-over

Audison THESIS THX3 @ Audison THESIS Sax & Voce & Violino

Audison THESIS Uno @ 2X Audison THESIS Basso

פורסם

ואתה חושב שיש לזה משמעות ?

ארץ יצור לא משפיעה בשום מקרה, מה שמשפיעה זה בקרת האיכות של החברה שמבקרת את המוצר הזה.

 

הריי גם אם הוא מורכב באיטליה את 99 אחוז מהרכיבים שלו מייצרים בסין כי זה המצב, וזה לא אומר כלום לגבי האיכות שלו,

 

בקיצור ארץ יצור זה לא פונקציה, צריך לשפוט את המוצר לגופו, הSAX הוכיחו את עצמם מעל ומעבר בעבודה תחת עומסים מפגרים הם מספקים את הסחורה שוב ושוב, וזאת כבר עובדה :)

 

לטעמי האישי בעוד הLRX מגבר טוב, והVRX מגבר מעולה, (מבלי להכנס לתמחור שלו)

הSRX הוא מגבר שסתם מנסה לרכב על גל ההצלחה של אחיו הגדולים, ולמעשה כבר הוכח בעבר שמוטב לקחת מוצר טוב של חברה "נמוכה" ממוצר נמוך של חברה "טובה"

פורסם

אני לא מתכוון בכלל להתווכח איתך.

 

אם יש לארץ היצור השפעה - ועוד איך שיש. במיוחד בבקרת האיכות כפי שאמרת וזה מספיק.

 

אני אתן דוגמה- פיוניר מייצרת את רוב הדגמים שלה במגוון המוצרים בסין ובתאילנד.

מוצרי ה high-end שלה מיוצרים אך ורק ביפן - כגון ה P9 בתחום הרכב. נראה לי שניתן להבין מהדוגמה הזו בלבד

את החשיבות.

 

אני אומר שאודיסון לא מייצרת מוצרים בסין. נקודה.

על טיב המוצר לא דיברתי כאן. למרות שיצא לי לשמוע מערכות מבוססות SRX שנשמעו מעולה.

Sound Monitor DTA-500X + CDT-450X

Audison THESIS HV VENTI @ High-End Custom X-over

Audison THESIS THX3 @ Audison THESIS Sax & Voce & Violino

Audison THESIS Uno @ 2X Audison THESIS Basso

פורסם

"אני אומר שאודיסון לא מייצרת מוצרים בסין. נקודה." סבבה, לגיטמי, ועובדתי !

 

עם זאת -

בקרת האיכות האיטלקית יכולה להתבצע בסין, כמו גם בקרת איכות מקדימה לכל רכיב ורכיב שנכנס למגבר הזה,

 

אתה לא חייב להתווכח איתי זה לא וויכוח זה דיון, אתה גם לא חייב להתדיין איתי אתה יכול פשוט לקרא ולהפנים :)

 

אלפיין 9855 מיוצר בסין,

אלפיין 9887 מיוצר בסין,

 

ואני יכול להבטיח לך שהסיבה שהP9 מיוצר ביפן ולא בסין זה לא הגלל איכות, ולא בגלל שום דבר דומה זה בגלל שאנשים כמוך יוכלו לקרא שזה מיוצרן ביפן, ולהיות רגועים

 

מיתוג נטו !,

פורסם
"אני אומר שאודיסון לא מייצרת מוצרים בסין. נקודה." סבבה, לגיטמי, ועובדתי !

 

עם זאת -

בקרת האיכות האיטלקית יכולה להתבצע בסין, כמו גם בקרת איכות מקדימה לכל רכיב ורכיב שנכנס למגבר הזה,

 

אתה לא חייב להתווכח איתי זה לא וויכוח זה דיון, אתה גם לא חייב להתדיין איתי אתה יכול פשוט לקרא ולהפנים :)

 

אלפיין 9855 מיוצר בסין,

אלפיין 9887 מיוצר בסין,

 

ואני יכול להבטיח לך שהסיבה שהP9 מיוצר ביפן ולא בסין זה לא הגלל איכות, ולא בגלל שום דבר דומה זה בגלל שאנשים כמוך יוכלו לקרא שזה מיוצרן ביפן, ולהיות רגועים

 

מיתוג נטו !,

 

אני לא ממש מבין איך יכולה להתבצע בקרת איכות סינית כאשר כל הפיתוח , הייצור ובקרת האיכות נמצאים באיטליה.

 

אולי הסינים כבשו את איטליה בשעות האחרונות, דקה אני בודק ב CNN:lol:.

פורסם

ארץ יצור מגברי סאנדאון היא קוריאה, עם זאת כל המגברים נשלחים לארה"ב עוברים בדיקה מדוקדקת ומקבלים חתימה ואישור הפצה ע"י המהנדס ג'ייקוב פולר.

 

:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
ארץ יצור מגברי סאנדאון היא קוריאה, עם זאת כל המגברים נשלחים לארה"ב עוברים בדיקה מדוקדקת ומקבלים חתימה ואישור הפצה ע"י המהנדס ג'ייקוב פולר.

 

:)

 

 

את זה אני יכול להבין , אבל מה הקשר של אודיסון לסין או לכל מדינה אחרת באסיה אני לא ממש מבין.

פורסם
אני לא ממש מבין איך יכולה להתבצע בקרת איכות סינית כאשר כל הפיתוח , הייצור ובקרת האיכות נמצאים באיטליה.

 

אולי הסינים כבשו את איטליה בשעות האחרונות, דקה אני בודק ב CNN:lol:.

קראת באמת מה שכתבתי ?

לא מדובר על אודיוסון מדובר בכלליות,

חברה יכולה לבצע יצור בסין ולאחר מכן QA ע"י אנשים שלה בסין או אפילו להשקיע עוד יותר ולשלוח את המוצרים לחברה בארה"ב ולבצע את הQA שם ע"י המהנדס עצמו שתיכנן את המגבר.

 

כמו במקרה של סאנדאון

פורסם

מגברי אודיסון מיוצרים כולם ככולם באיטליה, הרכיבים בכל המגברים הם מאותו המקור (חברת הבת של אודיסון לייצור רכיבים).

ולכן אין מה לטעות גם ברכישה של מגברי "כניסה" של אודיסון מסדרת הSRX, כי גם כאן האיכות נשמרת ביחס למותג, כמובן שלא מדובר על VRX ומדובר על מגברי כניסה שאמורים להתחרות בשאר האופציות באותה קטגוריית מחיר.

 

מגבר סאן-דאון אודיו מיוצרים בחלקן בקוריאה ומורכבים בארה"ב, מי שמייצר עבורם את הלוחות ואת רוב החלקים זה בית הייצור ZENON.

אותו בית ייצור שמייצר לים חברות אחרות כמו STEREO INTEGRITY, INCRIMINATOR AUDIO,RD-AUDIO ועוד רבים אחרים וטובים.

 

האם יש לזה משמעות? לא בהכרך, בקרת האיכות של החברות הגדולות לא יכולות לתת למוצרים עם רמת איכות ירודה לעבור.

תחשבו, לוקח עשרות שנים לבנות מוניטין, ולוקחת רק שניה אחת להרוס אותו.

 

בנוסף, רוב החברות הקימו מפעלים בסין בבעלותן כדי לייצר את אותם מוצרים רק בעלות נמוכה יותר, המכונות,המהנדסים,בקרת האיכות וכמובן הרכיבים נשארו זהים.

רק השוני הוא בין האמריקאי,יפני,גרמני,צרפתי,בלגי,דני,שוודי שבמקומם יש עובדים סיניים שמרכיבים.

 

בנוסף, טוענים היום שקוריאה היא בעצם יפן של שנות ה2000.

אז איפה פה הבעיה?:roll:.

under construction..

פורסם

ואגב אל תזלזלו במוצרים הסיניים.

קודם כל יש חברות אודיו רבות שמקורן בסין שהיום מתחרות בחברות הגדולות מאירופה/ארה"ב.

 

אגב דוגמא לשווקים שלא מכירים. ישנה חברה שנקראת vivid audio החברה מייצרת רמקולים לבית מהטובים בעולם(שמעתי בעצמי, אחת החברות שהכי אהבתי) , והטכנולוגיה שלהם היא מהמתקדמות בעולם.

 

איפה החברה נמצאת? בדרום אפריקה!

http://www.vividaudio.com/index.php

 

 

היום המהנדסים הסינים כמעט שלא נופלים מהאירופאים והאמריקאים. כך גם ההודים.

כך גם קווי הייצור.

 

מה שכן מומלץ הוא הדבר הבא, לרוב לחברה קטנה לא יהיה ממון לייצא בית מלאכה מאוד איכותי ויקר וטוב בסין.

לכן אם כבר לקנות מוצר מיוצר בסין, מומלץ מחברה יחסית גדולה ומוכרת. ככה אפשר לדעת שיש סיכוי שהושקע שם גם כסף יפה.

 

 

אגב קוריאה, לצערי הרב, (באמת הרב) ממספר אנשים לא קטן שעובדים בהיי טק לא תוכנתי אלא חומרתי שמבקרים לא אחת בקוריאה הם ככולם אמרו לי : קוריאה רוצה להיות יפן. אבל הם לא:). ואגב אם כבר לא עדיף לקנות יפני אמיתי?


×
×
  • תוכן חדש...